Thursday, January 31, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 35OSA JUUBEL

Eelmises :


Koolis viisin ruttu välisriided ära ning kiirustasin siis esimesse tundi, see oli füüsika. Nägin, et Ellioti kõrval on vaba koht. Läksin istusin sinna. Poiss nihutas tooli minust eemale ja süvenes tundi. Ta käitub reaalselt nagu mingi pubekas praegu. Hiljem räägin temaga siis. Mõtlesin õpetaja ja kogu klassiga terve ülejäänud tunni kaasa. Kui kell helises kadus Elliot kiiresti. Teadsin, et järgmine tund on ajalugu seega peaks ta ajaloo klassi juures olema. Kuid teda polnud. Märkasin noormeest raamatukokku hoopis sisenemas. Suundusin samuti sinna. Vaatasin seal veidi ringi. Ma ei märkand teda kuskil. Ühe riiuli vahelt kõndiski ta just välja, raamat käes. Lükkasin ta tagasi sinna. ,, Mul on tegemist. ’’ ütles poiss. Ta pani raamatu riiulisse ja lahkus raamatukogust. ,, Elliot! ’’ sõnasin rangelt talle järele jõudes.



Edasi : 


* Ellioti vaatenurk *

,, Mis sul viga on? '' küsis Lexi. ,, Mis minul viga on? Seda küsiks ma sinult. Ma avaldan sulle oma tundeid ning pärast seda veedad sa minu parima sõbraga öö. '' pahvatasin, kuid mitte kõvasti. ,, See .. ''. ,, Aitab! '' käratasin. ,, Kahju. '' lausus ta ja kõndis minema. ,, Mis sul viga on? '' tuli James minu juurde. ,, Mingi ära oled armunud temasse v? ''. Vaikisin. ,, Oledki? '' küsis ta segaselt. Jätkasin tegevust - vaikisin. Kell käis. ,, Pärast tunde. '' sõnas ta ainult ning liikus ajaloo klassi. Seisin hetke oma kohal, kuid siis läksin ka tundi ära. 

* Pärast tunde *

Panin garderoobis endale jope selga. Väljusin koolist. Väljas ootas mind James. Ta alustas oma jutuga. Kuulasin ta ära. 

,, Nii oligi? '' uurisin, kui ta lõpetas. ,, Issand milline jobu ma olen. '' sõnasin. ,, Parem mine räägi temaga. '' lausus poiss ja suunas siis näpu Lexile, kes just koolimajast välja astus. Ilmselt läheb siis koju. Jooksin tema juurde. ,, Lexi. '' alustasin. ,, Ei. '' ütles tüdruk ja kõndis kiire kõnniga edasi. ,, Oota! '' palusin teda. ,, Milleks? Et sa saaksid veel ühe korra minu peale karjuda, mulle öelda, kui halb ma olen sinu vastu. Tänan ei. '' rääkis tüdruk. ,, Kuula mind palun ära. '' laususin. ,, Samamoodi nagu sina mind? Olgu nii. '' pärast seda lauset kiirustas ta minema. ,, Palun. '' sosistasin oma ette. 

* Lexi vaatenurk *

,, Samamoodi nagu sina mind? Olgu nii. '' nähvasin Elliotile ja kiirustasin sealt minema. Veidi aja pärast olin kodus. Võtsin välisriided seljast ning viisin koti oma tuppa. Läksin tegin köögis endale ühe rahustava kummeli tee. Liikusin oma tuppa tagasi. Õppisin kähku ära, õhtu on siis vaba. Vahepeal jõudis õde ka koju. Õnneks täna trenni pole. Helistasin Annule, et midagi teha, sest päris igav oli kodus. Leppisime kokku, et ma lähen tema juurde. Seal lakime küüned ära ja eks edasi vaatab, mis teeb. Võtsin telefoni, raha ja võtmed ning suundusin koridorri. Panin õuekad selga. Hüüdsin kiiresti õele : ,, Tsau! '' ja lahkusin siis. Jalutasin Annu poole. 

Koputasin tüdruku uksele. Ta lasi mind sisse. Võtsin pealmised riided ära ja me kõndisime tema tuppa. Tal on täiega kena kodu. Tüdruk pani muusikat ning läks korraks alla. Tagasi jõudes oli tal käes kaks jäätise kokteili. Ühe ulatas ta mulle. Neid juues hakkasime valima värvi, millega me värvima hakkame. Mina valisin sinise värvi, aga Annu ühe läikiva. Lakkisime hoolikalt küüned ära ning ootasime siis veidi, et need ära kuivaks. ,, Sul on kuivad? '' pärisin Annult. Ta katsus neid õrnal ning noogutasin. Katsustasin enda omasid. ,, Mul on veel veits märjad. ''. Kui ka mul ära kuivas hakkasime Annu kappi sorteerima. Sain teada, et ta ei viitsi seda kunagi ise teha. Leidsime tal mõndasid päris vanu riideid ja saime naerda. Kui kell oli kaheksa saanud, otsustasin ma koju tagasi minna.

Minu
734412_236194613181746_839988063_n_large

Annu
8412494190_14ce9f9093_z_large

Õde kodus polnud. Ilmselt läks kuskile. Liikusin oma tuppa ja lülitasin läpaka sisse. Käisin niisama igalpool ringi. Kuulsin oma telefoni helisemas. Helistaja oli Elliot. Otsustasin mitte vastata, pole vaja, et ta mu hea tuju praegu ära rikub. Panin arvuti kinni ning suundusin kööki. Ei hakanud süüa midagi tegema, sest kell päris palju. Käisin lihtsalt vett joomas. Liikusin edasi elutuppa. Klõpsasin teleka käima. Sealt käis mingi päris huvitav saade, jäin seda vaatama. 

Kuulsin, et keegi surus välisukse lingi alla ja astus tuppa. Kindlasti on see Cassu. ,, Tsau! '' hüüdsin talle. Sain sarnase tervituse vastu. Ta tuli elutuppa. ,, Kus käisid? '' uurisin sõbralikult. ,, Camme ja Amy'ga väljas. Sa? ''. ,, Annu juures. ''. ,, Olgu. '' sõnas ta veel ja lahkus siis. Ilmselt läks oma tuppa. Otsustasin sama teha. Läksin oma tuppa. Võtsin riided seljast ning panin hommikumantli peale. Võtsin sahtlist puhta pesu ja suundusin vannituppa. Astusin dušši alla ja pesin ennast korralikult puhtaks. Pärast pesu kuivatasin ennast ära ja läksin magama. Ilge uni oli peal. 

Hommikul kui ärkasin lebotasin veidi aega voodis, ei viitsinud lihtsalt üldse tõusta. Kui tõusin panin ennast korralikult riidesse, tegin meigi ja soengu. Lisasin üksikud ehted ja olin suht valmis. Kiiruga käisin veel söömas, kuid siis oli aeg kooli minna. Panin õueriided selga ja lahkusin korterist. Läksin panin õuekad ära ning liikusin keemia klassi. Ainuke vaba koht oli ühe pruuni peaga tüdruku kõrval. Istusin siis sinna. ,, Sa oled siin koolis uus? '' uuris ta minult. Vaatasin hetkeks teda ning seejärel noogutasin. Tüdruk naeratas ja sõnas : ,, Sandra, Sannu. ''. ,, Lexi '', naeratasin ,, pikemalt Alexis Melanie. ''. Kell käis ning õpetaja astus klassi. Ta hakkas seletama meile ühte teemat.

Y_large
Cher_lloyd___png_by_andaya08-d5oe1dq_large
Tumblr_mg7mg3ftp11ryleq5o1_500_large

Koolipäeva lõpuks olin päris väsinud, kaheksa tundi oli ikkagi. Kell oli 15:35. Kiiruga läksin võtsin enda asjad ja suundusin koju. Kodus sõin veidike, käisin kiiresti läpakas ning siis hakkasin trenni jaoks sättima. Panin selga pikad ja soojad dressid, pluuse, sooja pusa, jalga sokid. Ladusin oma spordikotti vajalikud asjad ning liikusin koridori. Panin UGG’d jalga ja tõmbasin jope selga, salli kaela. Läksime koos õega.


Trennis sain veits treenerilt möliseda, et ma vahepeal trennis ei käinud. Sest vigastusi mul ju pole ning haige ka pole ja nii edasi. Pärast trenni läks Cassu Amyga kuskile ringi sillama. Mina aga otsustasin Ellioti ära kuulata, kes minuga jälle suhelda püüdis. Hakkasime minu kodu poole kõndima, samalajal teda kuulates. Olime jõudnud vahepeal minu maja ette, kuna ma elan päris lähedal staadionile. ,, Okei, kuid järgmine kord, kui sa ei tea, mis tegelikult oli, siis ära käitu nagu mähkmetes pubekas. ’’ laususin pärast tema pikka juttu. Poiss naeris ja noogutas siis. ,, Soovid äkki üles tulla? ’’ uurisin. ,, Võib küll. ’’ ütles ta. Läksime ülesse. Keetsin meile mõlemale teed ning otsisin ka koogi külmkapist välja. Maiustades ajasime mõnda aega juttu.

,, Tsauuu! ’’ lõugas Cassu koridorist. Ta tuli kööki. ,, Üüüü. ’’ muigas tüdruk. Otsustas lolli mängima hakata. Näitasin talle keelt. Ta ühines meiega. Mõned minutid enne kaheksat saatsin ma Ellioti ära. Läksin siis oma tuppa ruttu õppima. Õnneks ei olnud palju, seega ei läinud mul kaua. 

***


,, Teeks midagi. ’’ ütlesin õelt. ,, Näiteks? ’’ uuris ta. ,, Ma ei tea. ’’ muigasin. ,, Mängiks mingit lauamängu? ’’ päris tüdruk. ,, Okei, monopoly? Pole seda nii kaua mänginud. ’’. ,, Teeme nii. Ma lähen otsin mängu välja. ’’ rääkis tüdruk ja lahkus. Varsti oli ta tagasi ning me panime mängu valmis. Esimene kord olin mina pankur, tema tänavate jagaja. Esimesel korral ma ka võitsin. Teine kord oli tema pankur ning siis võitis tema. Kui teine mäng lõppes oli kell 1 öösel.

,, Õudukat viitsid vaadata? ’’ uurisin. ,, Mm, ikka. ’’ naeratas ta. ,, Okei, ,, Unborn ’’i? ’’. ,, Teeb nii! ’’. Otsisin filmi välja ning me hakkasime seda vaatama, see oli suht creepy. Me ei ole tegelikult nõrganärvilised ega midagi, kuid õudukaid me ei suuda eriti vaadata, aga me ikkagi teeme seda. Kui film läbi sai, ei julgenud ma isegi üksi vetsu minna ning Cassu ei julgenud üksi tuppa jääda. Tegelikult see ei olnud nüüd mingi väga hull film, kuid me ikkagi kardame.

Kell kolm öösel otsustasime me kokkama hakata. Mõtlesime teha müsliküpsiseid ja maasika smuutit. Pärast seda vaatasime veel ühte komöödiat, kuid siis läksime küll magama ära. Järgmine päev on ju kool.

  ***


Istusin oma toas, voodis läpakas süles. Kuulsin oma telefoni helisemas. Helistajaks oli Sannu. Vastasin rõõmsalt kohe kõnele. ( Mina : M Sannu : S ).

M : Jaa!
S : Hei, mis teoksil?
M : Mitte midagi erilist.
S : Okei, täna peole viitsid?
M : Kui sa mind kutsud siis ikka.
S : Olgu, see algab pool üheksa.
M : Okei, ma tulen siis kuskil kella üheksaks sinu juurde.
S : Teeme nii. Tsau!
M : Tsauki.

Kohe pärast kõnet vaatasin kella. 18:29. Kuskil 2, 5 tundi on mul siis aega hetkel. Otsustasin riided välja valida. Tõmbasin kapist välja ühe triibulise tumeda pluuse. Selle juurde otsisin veel teksad ja gardigani. Valisin ka kingad välja. Jätsin need ilusti voodi peale. Käisin ajasin veidi õega juttu. Uurisin, mis tal õhtul plaanis on. Pidi minema Alexiga kinno. Ma ei hakka teda siis kutsuma, kui tal juba plaanid tehtud. Jutustasime veel niisama, kuni mul tuli sättima hakata. Alustasin meigiga see tuli suht tume. Seejärel tegin juuksed patsist lahti, mis ma olin hommikul pärast pesu patsi pannud. Nendest olid järel lokid. Ei hakanud sirgendama, sest need olid päris normaalsed. Panin siis lõpuks ka riided selga. Lasin veidi lõhna ja valmis ma olingi. Võtsin enda kingad kotiga ning liikusin koridori. Panin mantli selga ja papud jalga. Õde oli juba Alexiga kinno läinud, seega keerasin ukse lukku.

Y_large
278097345711752195_44wxomnu_c_large
Tumblr_mg9fchimky1s2xpkxo1_500_large

Taksoga sõitsin Sannu juurde. Ta elab koos oma vanematega. Lasin taksol oodata ja jooksin ukse juurde. Sannu oli juba valmis, ta nägi väga kena välja. Istusime uuesti autosse ja sõitsime klubisse. Panime enda pealmised riided garderoobi ja vahetasime ka jalanõud ära. Suundusime kõigepealt baarileti äärde. Istusime selle äärde maha. Päris palju inimesi tellis seega saime veits oodata. Lõpuks tellisime mõlemad endale pina coladad. Läksime jookidega rõdule ühe laua äärde. Istusime sinna maha ja vaatasime ülevalt pidutsevaid inimesi. Kui lõpetasime jookidega, läksime samuti tantsima. Super tore õhtu oli. Märkasin klubis ka Cammet ja Maried.

Veidi peale kahte lahkusime peolt. Saime jällegi taksoga sõita. Algul viis ta Sannu ära ja pärast minu. Läksin trepist ülesse ning sisenesin korterisse. Cassut kodus polnud. Ilmselt jäi siis Alexi juurde ööseks. Und mul ei olnud. Viskasin mantli seljast ning suundusin kööki. Tahtsin hirmsasti midagi juua. Võtsin apelsini mahla ning segasin viinaga koksi kokku. Läksin elutuppa ja asusin telekat vaatama. Umbes kell kolm läksin magama. 


Hommikul äratas mind Cassu. Või no tegelikult pole enam hommik, sest kell oli 14:02. Põhjus, miks ta mind segas oli see, et me peame varsti trenni minema. Vaevaliselt tõusin oma voodist ning loivasin kööki. Panin kohvivee keema ja istusin laua taha. Ootasin kuni vesi ära keeb ning tegin siis kohvi. Jõin selle pisikeste lonksudega ära. Pesin enda järel kruusi ja suundusin oma tuppa tagasi. Võtsin oma läpaka ja pugesin sellega voodisse. Lülitasin selle sisse ning avasin twitteri. Otsustasin tweetida, sest pole seda enam päris pikka aega teinud. Pole tuju eriti selle jaoks olnud. Tweedid :

Hommik birds. :)

Eile oli päris raju õhtu/öö. :d @Sannuh

Varsti trenni, ei viitsi eriti, tahaks magada. :D

Kell 18 on väike juuksuri külastus ka. :d

Sean ennast korda nüüd. Muidu käin ringi nagu mingi tont. :D

Panin läpakast muusikat ja tõstsin selle laua peale. Lippasin vannituppa. Pidin ennast surnuks ehmata. Mul oli peas haige pardiper*e ning meigi olin ma ka unustanud eile maha võtta. Ega ma just eriti kena välja ei näinud. Pesin korralikult näo puhtaks ning seejärel hambad. Suundusin oma tuppa tagasi. Lasin juustesse ühte spreid, mis teeb pusade kammimise lihtsamaks. Hakkasin siis neid läbi harjama. See võttis veidi aega, kuid mitte kaua. Seejärel tegin voodi korda. Otsisin välja trenniriided ning panin need ilusti selga. Juuksed kinnitasin hobusesappa ning sellest edasi punusin kinni. Panin endale õhukese peapaela juba pähe, talve oma ei ole vaja veel kanda, nii külm ka väljas pole.

Võtsin enda trennikoti ja tõstsin sinna vajalikud asjad, nagu alati. Lasin endale veel deodoranti ja lõhna. Viisin koti koridori ning suundusin enda tuppa tagasi. Olin veel veidi läpakas. Kui aeg kätte jõudis, panin selle kinni. Panin välisriided õega selga ning suundusime trenni. See möödus suht normaalselt. Ei saa öelda, et halvasti, kuid hästi ka ei ütleks. 

Tsau,

Olen Sannu, pikemalt Sandra Williams, aga kõik kutsuvad mind Sannuks. Ma olen kaheksateist, ning sündinud 21 august. Olen tegelikult selline vaikne tüdruk, kes hoolib väga oma sõpradest. Käin ma poksitrenni ja olen väga tugev. Samuti meeldib mulle ka korvpalli mängida. Võõrastega olen ma hästi vaikne, aga sõpradega natuke jutukam. Olen ka arg, kuid siiski väga hull peoloom, mõndade arust pole see loogiline, aga ma ei peagi nendejaoks loogiline olema. Kui ma täis olen siis ma muutungi. Ma pole enam vaikne ning arg, vaid teen seda mida tahan. 

205149_209841492368464_100000278440732_752119_4206598_n_large

No comments:

Post a Comment