Tuesday, January 1, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 25OSA JUUBEL

Eelmises : 



Läksin Cassu tuppa. ,, Kena ’’ märkis ta. ,, Heh, tänud ’’ tänasin tüdrukut. ,, Kas lähme? ’’ uurisin siis. ,, Minugi poolest! ’’ vastas ta. Läksime alla. Panin endale kingad jalga, samamoodi ka õde. Väljusime majast ning suundusime auto peale, kus Annu meid juba ootas.



Edasi : 



,, Lexi! Mis täna teeme? ’’ uuris Cassu minult. ,, Um, ma ei tea ’’ vastasin ja sünevesin filmi, mida ma hetkel vaatasin. ,, Lexiiii! ’’ virises Cassu edasi. ,, Oeh, too mu läpakas! ’’ palusin tüdrukut. ,, For what? ’’ uuris ta. ,, Tahad midagi hääd täna teha või ei? ’’ pärisin naljakalt. ,, Je, kohe toon! ’’ ning kadunt ta oligi. Kuid mitte kauaks. Cassu ulatas mulle läpaka ja ma vaatasin sealt ühte lehekülge. ,, Täna, 21:00 on üks rannapidu, lähme? ’’ pärisin. ,, Ja! ’’ kisendas ta selle peale. ,, Okei, ma kirjutan vennale ja teistele poistele, sa anna tüdrukutele teada! ’’ seletasin ning logisin siis skype. Saatsin teate Kevinile, Jamesile, Elliotile, Declanile, Dylanile, Alexile, Ryanile ja Brandonile. Kõik peale Dylani, Ryani ja Brandoni lubasid kindlalt tulla. Brandon tuleb võib- olla ja Ryan ning Dylan ei tule üldse.
,, Casssssu! ’’ hüüdsin teda. Ta jooksis alla. ,, Kes tulevad? ’’ uurisin siis. ,, Kõik peale Kertu, Marie ja Annu ’’ sain vastuseks. ,, Miks nad ei tule siis? ’’ pärisin edasi. ,, Neil olid juba plaanid tehtud. Nad lähevad kinno ning neil olid piletid juba nädal aega tagasi ära ostetud. ’’ seletas õde. ,, Olgu nii! ’’. Cassu läks jälle tagasi ülesse. Kui ma juba läpakas olin otsustasin emmega juttu rääkida. Kaua me ei vestlend kuna tal oli tegemist, kuid kuna Kevin lendab nelja päeva pärast tagasi Eestisse, siis kutsuti ka meid sinna nädalaks. Midagi kindlat ma ei vastand, kuna pean enne treeneri, Cassu ja tädiga rääkima.

Otsustasin ülesse oma tuppa minna, mõeldud tehtud. Panin läpaka laua peale ja ühendasin juhtmega. Otsustasin välja otsida, mis ma rannapeole selga panen. Avasin kapiuksed ja jäin selle sisu silmaga uurima. Sellest ei olnud kasu, midagi, mis ma oleks tahtnud selga panna silma ei hakkand, seega lisasin ka käed ning hakkasin riiete sees tuhlama. Lõpuks valisin välja ühe lillelise kleidi, millele käis ka vöö peale. Sinna juurde valisin ma ka mustad lipsuga baleriinad. Ehete peale ma praegu ei mõtlend, eks hiljem vaatab. Aega mul oli, seega pidin seda kuidagi sisustama. Aga kuidas? Mu silm jäi püsima küünelakkidel. Vaatasin oma küüsi. Ma pole neid enam kaua värvinud. Läksin valisin välja sealt ühe beežika tooni ning asusin küüsi lakkima. Kaua see tegelikult ei võtnudki, kuivamisega kulub rohkem aega. Otsustasin enda twitterit kontrollida.

Tumblr_mft9jgmbxy1rkvln7o1_500_large

Midagi erilist seal polnudki. Kuulsin enda telefoni helisemas. Võtsin selle ettevaatlikult kätte, et küüned koledaks ei muutuks. Ekraanil seisis ,, Venna ’’. Vastasin kohe kõnele. ( Mina : Venna : K ).

K : Tsau, kuule ma tahtsin sulle teatada, et mina ja Emily ei tule rannapeole!

M : Aga miks?

K : Noh, ma pean sulle midagi rääkima.

M : Ma kuulan.

K : Mina ja Emily käime juba viimased kaks nädalat. Me ei rääkinud sellest kellegile, sest ei olnud veel kindlad, kas sellest tuleb midagi välja. Ning no ma kutsusin ta täna õhtul kohtingule, sest ma pean ju varsti ära sõitma, ja me ei näeks mõnda aega. Palun ära ole pahane!

M : Mida? Eh, ma ei teagi mida öelda. See tuli suure üllatusena! Te oskate hästi enda tundeid varjata. Kuid, ma ei ole pahane! Olgu teil tore õhtu!

K : Tore, et sa nii mõistev oled! Ning sulle ka kena õhtut!

M : Oota! Sa pead sellest Cassule rääkima ning juba homme! Me oleme su õed!

K : Ma teen seda! Tsau

Kõne lõppes. See kõik tuli mulle paraja üllatusena. Ma pole vist siiamaani olukorrast aru saanud. Mu aju lihtsalt ei oskand seda kuidagi vastu võtta. Avasin enda msn’i. Emily oli õnneks sees. Kirjutasin talle kohe.


Plaan on siis selline, Emily tuleb siia ning me seame ta koos valmis. Siis saame ka seda asja arutada. Mul on tekkinud nii palju küsimusi. Ma lihtsalt pean temaga rääkima ning samas ma võin teda ka ju sättimisel aidata. Seega, ma kutsusingi ta siia. Ta lubas kohe tulema hakata ning kaua tal ei läinudki, sest juba varsti oli ta minu juures. Hakkasin talle meiki tegema, samalajal rääkisime temast ja Kevinist. Kui meik valmis sai, hakkasin soengut tegema. ,, Kuhu ta sind üldse viib? ’’ uurisin. ,, Mingisugusesse restorani, ta ei ütlend millisesse! ’’ sain vastuseks. Noogutasin. ,, Soeng ning meik on valmis! Pane ennast riidesse nüüd! ’’ käsutasin tüdrukut. Keerasin siis selja, et ta saaks kleidi selga panna. Kui ennast ümber keerasin, jäin teda nagu lollakas vaatama. Ta nägi nii kena välja. Tal oli seljas must lilledega kleit, mustad kingad. ,, Sa näed nii kena välja! ’’ laususin. ,, Ehted ka! ’’ kilkasin siis ja jooksin ehteid valima, sest neid ta kaasa ei võtnud. Lasin talle siis veel ka lõhna ja valmis ta oligi.

Emily
Y_large
564828_363540913739461_2088537808_n_large
215875_494099250613331_758842973_n_large

,, Sa oled nii kena! ’’ ei saanud ma jällegi mainimata jätta. ,, Sa inspireerid mind! ’’ muigas ta. ,, Mh, totu! Teata parem Kevinile, et ta sulle siia järgi tuleks! ’’. ,, Tehtud juba! ’’ ,, Kiire! ’’ mainisin. ,, Tegelikult peakski ta kohe siin olema, sest kell on minuti pärast seitse! ’’ seletas Emily. ,, Juba! ’’ imestasin. ,, Ma pean ka siis sättima hakkama! ’’ rääkisin endaga. ,, Olgu sul tore õhtu! ’’ ütles tüdruk lahkelt. ,, Samad sõnad sulle! ’’. Käis uksekell. ,, See on kindlasti Kevin! ’’ lausus Emily ärevalt. ,, Mine siis! Su prints ootab sind! ’’ naersin. Tüdruk kadus kohe.

Otsustasin ennast sättima hakata. Tegin endale suht tumeda meigi, hõbedat lisasin ka siiski. Panin lokitangid sooja ning ootasin kuni need kuumaks muutusid. Siis hakkasin juukseid koolutama. Lokid tulid päris ilusad, vähemalt mulle meeldisid. Tegin need ainult otstesse. Lõpuks panin ka kleidi selga. Lisasin ka ehted ning lasin lõhna. Tulemusega jäin rahule. Aega mul veits oli, seega läksin õe tuppa, et näha kuidas tal edeneb.

Y_large
Teenage-makeup-3_large
354174-7-1354038924971_large

Läksin ta ukse taha ja koputasin sellele vaikselt. ,, Sisse! ’’ hüüdis ta. Ta sirgendas parasjagu oma juuksed. Peoriideid tal veel seljas ei olnud, hoopis hommikumantel. ,, Viitsid mulle ehted välja otsida palun? ’’ palus õde mind. ,, Eks ikka! Mis sa selga paned?'' Ta viipas enda voodi peale. Seal oli üks hele suvine kleit. Läksin ta ehete juurde. Valisin talle hõbedased ehted – kõrvarõngad, sõrmus ja kaelakee. ,, Need sobivad? ’’ pärisin õelt, samalajal talle ehteid näidates. ,, Oo ja! Aitäh sulle. ’’ sain vastuseks. Cassu lõpetas sirgendamise ja tõmbas endale kleidi selga. Seejärel lisas tüdruk ehted. ,, Sobib? ’’ uuris ta. ,, Noogutasin. ,, Palju meil veel aega on? ’’ ei jätnud ta pärimist.. ,, Vähe! ’’ ütlesin kuidagi väga imeliku häälega. See oli kuidagi mehelik ja karm, kuid see ei kõland üldse karmilt, pigem ikka naljakalt. Cassu jäi mind vaatama. Keerasin ümber ja põgenesin trepist alla.

,, Oota – oota! Mis see nüüd oli? ’’ küsis õde, lai naeratus näol. ,, Eh, no ... ’’ ei osanud vastata. Cassu hakkas vaikselt naerma, kuid sellest arenes välja vägagi vali naer ning see nägi ka natuke imelik välja. Vahepeal oli jõudnud ka Tessu alla. ,, Mis tal viga on? ’’ uuris tüdruk. ,, Laksu all vist. ’’ vastasin. ,, No selge. ’’ muigas tüdruk ja läks endale jalanõusid jalga panema. ,, Cassu, me tahaks nüüd minema hakata! ’’ ütlesin tüdrukule. ,, Ja – jah, ma tulen. ’’ lausus ta. Ohkasin kõigest ja panin enda mustad baleriinad siis jalga. Astusime majast välja, takso juba ootas meid. Istusime autosse ja andsime juhile vajalikud andmed. Kui ta meid õigesse sihtpunkti oli sõidutanud, tasusime arve ning väljusime masinast. Heitsime pilgu rannale. Seal oli juba mõnus pidu lahti läinud. ,, Lähme? ’’ uurisin teistelt. ,, Sa veel küsid! '' naeris Tessu. ,, Võta seda kui , ja ’ d ’’ ütles Cassu mulle. ,, Plaanis oli jah. ’’ vastasin.

Jalutasime peole. Esimese asjana läksime rannabaari ja ostsime endale joogid. Istusime pukkide peale ja nautisime jooke. ,, Me lähme tantsima, tuled ka? ’’ uuris Cassu. ,, Ma varsti tulen, ma lõpetan enda joogiga ’’ andsin neile vastuseks. Tüdruk noogutas ning läks siis koos Tessuga tantsima.

,, Miks nii üksi? ’’ küsis keegi seljatagant. Pöörasin ennast ümber, seal seisis Elliot. ,, Einoh, ma tahtsin lihtsalt oma joogi lõpuni juua. ’’ vastasin naerdes. ,, Või nii ’’ ,, Nii jah ’’ naersin. Poiss võttis endale ka ühe joogi ja istus siis minu kõrvale. Olin enda joogiga lõpetanud ning just lõpetas ka Elliot. ,, Tantsime? ’’ uuris ta. ,, Miks ka mitte ’’ vastasin ja tõusin. Tantsisime mõned lood, kuid siis otsustasime teised ka üles otsida. Raske see oli, kuid mitte võimatu. Rääkisime nendega veidi juttu, võtsime jälle joogid, tantsisime, jõime, rääkisime, tantsisime, tegime ka mõndasid muid asju ja nii see pidu möödus.

Hommikul ärkasin väikse peavaluga. Tuterdasin alla kööki ja võtsin peavalu rohu kapist. Sõin endale ühe tableti sisse ning jõin ka vett peale. Läksin tagasi ülesse. Võtsin endale kapist pesu ning tõmbasin ka hommikumantli peale. Liikusin edasi vannituppa. Võtsin pidžaama ja pesu seljast ning astusin dušši alla. Pesin ennast korralikult puhtaks ja keerasin siis vee kinni. Keerasin enda juuksed rätiku sisse ning hakkasin keha kuivatama. Panin puhta pesu samuti selga ja tõmbasin ka hommikumantli peale. Väljusin vannitoast ning läksin oma tuppa. Tegin oma voodi ilusti korda. Pärast seda kandsin näole ja kehale kihi niisutavat kreemi ja föönitasin juuksed.

Avasin kapi. Tõmbasin sealt välja laia musta pluusi ja panin selga. Jalga panin mustad dressipüksid. Toppisin jalga veel ka mustad sokid. Juuksed harjasin lihtsalt läbi ning panin siis musta mütsi pähe. Venna oleks minult niikuinii küsinud, miks mul kondoom peas on? Aga õnneks või samas ka kahjuks teda pole siin. 

Y_large

Kuna kõik veel magasid, otsustasin minna ja süüa midagi teha. Jalutasin jällegi alla. Mõtlesin teha vahvleid. Need ei võta mega kaua aega ka. Kaunistasin need maasikate ja mustikatega. Alla tulid tädi ja ta mees. Otsustasin kohvivee käima panna ja kõigile kohvi teha. Kokku siis viis kruusi kohvi. Kaks nendest andsin kohe tädile ja ta mehele. Läksin siis ülesse teisi unimütse äratama. Piilusin vaikselt Cassu tuppa sisse. Tüüp magas suu laiali peas. Kargasin talle voodisse ja hakkasin teda raputama. Tüdruk ärkas. Algul ei jõudnud talle midagi kohale, ta nägi suht ufo välja ka. Ütlesin talle, et ta alla sööma tuleks. Liikusin edasi Tessu tuppa. Lõin ukse lahti ja jalutasin sisse. Tüdruk vahetas parsjagu riideid. Midagi ütlemata keerasin ennast kohe ümber ja lahkusin toast. Trepi juures siiski hõikasin talle, et ta sööma tuleks.

Läksin alla. Cassu juba sõi. Võtsin oma kohvist lonksu ja hakkasin siis oma toitu hävitama. Kui lõpetasin pesin enda nõud ära ja jooksin ülesse. Viskasin ennast voodisse pikali ning helistasin Emmule. Nõudsin, et ta mulle kohtingust räägiks. Tüdruk seletas mulle kõik detailselt ära. Nad on nii armas paar tegelikult. Leppisime kokku, et ma lähen tema juurde. Seega kohe kui kõne lõppes, hakkasin ennast sättima. Panin endale selga kleidi. Tegin meigi ning siis soengu. Lisasin kõrvarõngad ja käevõrud, lasin lõhna, panin koti kokku ja hakkasin minema. 

Y_large
Tumblr_mckftvtl7y1rn0ewbo1_500_large
Medium_e0jxeg_large

,, Kus sa lähed? ’’ uuris õde, kui me trepi peal kokku saime. ,, Emmu juurde, ühined? ’’. ,, Aa, okei. Ei, ma saan Amy ja Cammega kokku. ’’. ,, Olgu nii, ilusat päeva! Tsau. ’’ naeratasin. ,, Sullegi! Tsau. ’’. Hakkasin jala Emmu poole jalutama. Hingasin värsket õhku ja nautisin ilma. Kuskil poole tunni möödudes olin tema juures. Või noh, mitte tema juures, ta elab ainult selle suve seal, vaid vanaema juures. Naine ise oli turgu läinud, seega saime Emmuga rahulikult olla. Lasin tal uuesti kohtingust mulle rääkida ja üldse temast ja Kevinist. Võib – olla ma uurisin liiga palju, aga ma lihtsalt nii väga tahtsin teada. Pärast seda otsutasime kokata, mõtlesime teha midagi lihtsat. Vaatasime mõned kokaraamatud läbi, kuid ei suutnud ikka otsustada. Lõpuks tekkis Emmul idee teha ... 

No comments:

Post a Comment