Monday, January 21, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 29OSA

Eelmises : 



Kui oma peatuses maha astusin oli trenni alguseni jäänud kolmteist minutit. Otsustasin, et ei lähe trenni alguseks, vaid veidi hiljem. Käisin poest läbi ning ostsin endale ühe poole liitrise vee. Pärast seda suundusin tammale.




Edasi : 



Kohale jõudes trenn juba käis. Lähenesin väljakule ning jäin veidi eemalt nende trenni vaatama. Korraga hakkas igavene sosistamine pihta, nad vist märkasid mind. Biku kohe lehvitas mulle ja jagas kätega märke, et ma sinna läheks. Läksin väljakule. Kõik kohe tervitasid mind, kuid kaua see ei kestnud kuna nad pidid trenni ju ometi edasi tegema. Oma joogipausi kasutasid nad minuga jutustamiseks.

Pärast trenni otsustasime trennikaaslastega minna lõunaka ligidal asuvasse mäkki. Seal sõime, jõime, jutustasime ning naljatasime palju. Kõik uurisid minult milline uus klubi on ja nii edasi. Väga kaua ma nendega seal ei olnud, sest kell oli juba piisavalt palju. Ning mul oli veel muid tegemisi kah, hommiku pooliku raiskasin ma ju suhteliselt ainult lösutamise ja lebotamise jaoks. 20:22 jõudsin ma koju. Ei hakanud jalanõusid jalast võtma, vaid kutsusin Daisy enda juurde. Panin ta rihma otsa ning me läksime jalutama. Kõndisime parki. Seal mängisime veidi ning siis ringiga tagasi koju. Nii tore oli üle pika aja Daisyga jälle aega veeta. Tegelikult tahaks ta Inglismaale kaasa võtta, kuid hetkel pole see kahjuks võimalik.

Kui koju jõudsime panin Daisyle puhta vee ning veidi koertetoitu ka. Ise ma süüa ei tahtnud. Panin ainult teevee hakkama ning suundusin siis ülesse. Lülitasin enda läpaka sisse ja liikusin alla tagasi. Tegin endale ühe kakao ja läksin tassiga oma tuppa. Läpakas külastasin mõnda lehekülge ja kuulasin musa. Hiljem läksin alla telekat vaatama. Sealt tuli mingi päris hea film. Peategelane oli mingi mees, kellest sai kreeka jumal ja nii edasi. Pärast seda käisin pesus, föönitasin juuksed ja läksin magama.

Hommikul ärkasin päiksekiirte peale. Olin unustanud õhtul rulood alla lasta. Pikutasin mõned minutid voodis, kuid siis tõusin. Tegin voodi korda ja panin läpaka käima. Chillisin seal igalpool ringi. Keegi saatis mulle msn’s sõnumi. Avasin selle ning nägin, et see oli Kevin. Tal on tõesti päris raske ühest toast teise tulla. Igastahes, ta proneeris mu tänase õhtu ära ja laupäevase õhtu. Täna lähme me siis ühe ta sõbra juurde peole, kuid laupäeval Tallinnasse klubisse. Ma ei tea, mis teema tal viimasel ajal nende klubide ja pidudega on, pidevalt käib kuskil pidutsemas. Aga no las naudib.

Otsustasin ennast korda teha. Otsisin garderoobist välja endale mugavad riided ning panin need selga. Tegin ka veits normaalsema soengu endale pähe. Seejärel suundusin vannituppa nägu ning hambaid pesema. Sealt läksin otse alla. Valmistasin endale köögis söögi ja läksin elutuppa teleka ette sellega. Tegelikult tavaliselt ma ei söö toas, aga no vahepeal võib.

Y_large
702486_504261296274374_885011049_n_large

Telekast vaatasin Tom & Jerry’t. Päris mõnus on seda vahepeal vaadata. Kaua ma siiski ei viitsinud seda vaadata, kuna ma pole enam õiges vanuses. Otsustasin Daisyga jalutama minna. Võtsin ta rihma otsa ning me võisime minna. Teel parki kohtasin ma Ossut. Jutustasin temaga veidi, kuid siis pidi ta edasi minema. Samamoodi ka meie. Kui parki jõudsime oli kell juba kolm, päeval. Kuskil viieni olin Daisyga väljas. Mul oli temaga lihtsalt nii tore olla ja niikuinii ma pean varsti jälle ära minema ning ei näe teda pikka aega. Kui kool hakkab läheb veel eriti kiireks. Teel koju kuulasin ma klappidega muusikat ning nautisin ilma.

* Õhtul *

* Kell on 19:00 *

Kell oli just seitse saanud. Panin msn’is oleku eemal ja hakkasin garderoobist riideid otsima. Valisin välja roosaka kleidi ning sama tooni kingad. Asetasin need ilusti voodile. Panin siis lokitangid sooja ja hakkasin meiki tegema. See tuli suht tugev. Pärast seda hakkasin juukseid koolutama. Sellega läks päris kaua aega. Kui lõpuks lõpetasin viskasin kleidi selga, lisasin ehted ja olin valmis. Lahkusin oma toast. Koridoris oli Cassu. ,, Miks sa valmis ei ole? ’’ küsisin temalt mõistmatult. ,, Ma ei tule. ’’ vastas ta. ,, Miks? ’’. ,, Sest mu pea valutab, tuju on ka suht sitt ja nii edasi. ’’. ,, Tahad rääkida? ’’ uurisin kurvalt. ,, Praegu mitte, mine lõbutse! ’’ lausus ta mulle viimased sõnad ja kadus tagasi oma tuppa.

Y_large
575220_457382880986310_1560512779_n_large
550505_520469434653262_455470715_n_large

Jalutasin trepist alla. Köögis oli Kevin, kes parasjagu kaanis endale mahla sisse. ,, Kas me lähme? ’’ pärisin temalt. ,, Kui sa valmis oled ... nagu näha sa oled. ’’ ütles ta lõppu minu poole vaadates. Noogutasin. ,, Me lähme autoga? ’’ uurisin. ,, Mkm, ma tellisin meile takso ’’ vastas poiss. ,, Väga hea. ’’ sõnasin ning läksin siis jalanõusid jalga panema.

* Peol *

Võtsin just oma joogist lonksu ning liikusin siis tantsima. Põrkasin kellegiga kokku. Pöörasin ümber, et näha, kes see on ja vabandada. Kui aga ma märkasin, kes see on jäid mul sõnad kurku kinni ning ma kadusin sealt nii kiiresti kui võimalik. ,, Lexi! ’’ kuulsin poisi häält endale järgnemas. Kiirendasin sammu ning proovisin ennast rahva sekka ära kaotada. Vaatasin enda selja taha, poissi ei olnud kuskil, ta oli mu vist silmist kaotanud. Kuid ma pean olema tähelepanelik, et temaga enam mitte kokku puutuda! Keerasin ennast ümber. Ta oli otse ees. Mu nägu puutus põhimõtteliselt ta tugevat rinda. Vaatasin kartlikult ülesse, ta silmadesse. ,, Tere. ’’ lausus ta mulle ning tiris mu siis kaasa. ,, Kuhu sa mind viid? ’’ pärisin, püüdes tema haardest vabaneda. ,, Meil on vaja rääkida! ’’ sõnas ta vaid.

Ta nimi on muideks Markus. Me olime kunagi paar, veidi üle aasta, kuid Markus rikkus kõik ära. Ta tegi mulle palju haiget. Ta on püüdnud minuga palju rääkida, kuid see pole õnneks õnnestunud. Kuni praeguseni. Asja tegi lihtsamaks ka see, et ta kolis Pärnusse. Olime jõudnud mingisse vaiksesse ruumi. Kontor, kui ma ei eksi. Seal oli laud, mõned raamatu riiulid ja pisike diivan. Poiss tõstis mind lauale istuma. Vaatasin oma põlvi, ma ei oskand lihtsalt midagi targemat teha. Poiss tõstis mu lõuga. Suunasin pilgu tema silmadesse, kuid seda vaid hetkeks.

,, Lexi, sa ju tead, et ma ei ole selline poiss. Me olime üle aasta koos. Sa tead, et ma ei teeks sulle nii. Sa pead mulle andestama. ’’. ,, Ma nüüd ei teagi. Sa võisid küll täis olla, kuid see ei loe. Järgmine kord jood täis, võid teha juba midagi hullemat. Ning tõsiselt mul ei ole seda vaja! ’’ rääkisin. Poiss tuli mulle lähemale. ,, Palun ’’ lausus ta. Vaatasin aknast välja. Ta seletas mulle veel midagi, kuulsin ainult, ta viimaseid sõnu - ,, Sa pead mulle andestama! ’’. Olin vait. Ta suunas mu näo enda oma poole ja püüdis suudelda. Muidugi ei lasknud ma sel juhtuda, vaid keerasin põse ette. Lükkasin ta endast eemale ja hakkasin lahkuma. Enne seda laususin talle : ,, Usu mind, ma ei pea mitte midagi! ’’. Lahkusin ruumist.

Olin suhteliselt tujust ära. Peo tuju oli täielikult kadunud. Otsustasin koju minna. Väljusin majast ning hakkasin mööda tänavat kodu poole kõndima. Väga pikk maa siit ei olnud tegelikult. Kontsadega oli üpris ebamugav kõndida, seega võtsin need jalast ära. Jalutasin mööda tänavat edasi. Korraga kuulsin kellegi häält. See hüüdis ,, Oota! ’’. Oli see mulle mõeldud? Keerasin ümber ning nägin lähenevat Markust. Päris tore. Keerasin ümber ja jätkasin oma teekonda. Üsna pea jõudis ta minuni. Ta haaras mu käest kinni. ,, Mida? ’’ küsisin järsult. ,, Meie vestlus ei olnud veel läbi! ’’ ütles ta. ,, Minujaoks oli. ’’ vastasin. Keerasin ennast ümber ja hakkasin ära minema. Ta tõmbas mind uuesti tagasi, kuid seekord enam mu kätt ei vabastanud. ,, Lase lahti, sa teed mulle haiget! ’’ laususin talle. ,, Aga kui ei lase? ’’ uuris ta päris õelalt. Ma sooviks, et Cassu praegu siin oleks.

,, Mis sul plaanis on? ’’ pärisin. ,, Me peame veel rääkima! ’’ ütles poiss. ,, Ja kui ma nõus pole! Mis sa siis teed? Vägistad mu samamoodi nagu Elina? Rikud minu elu ka ära, nii nagu sa talle tegid? Ise käisid veel samal ajal minuga! ’’ pahvatasin kiiruga kõik näkku. Poisi näost peegeldus kurbust, viha ja kahetsust. Tõmbasin enda käe lahti ning hakkasin sörgiga sealt ära minema. Markus võttis mu puusadest kinni. Tõmbas enda vastu ja suudles siis vastutahtmist. Lükkasin ta eemale ning karjusin nuttes : ,, Ma vihkan sind! ’’. Seejärel keerasin end ümber ja jooksin kiiruga minema. Terve kodu tee mul lihtsad pisarad jooksid.

Koju jõudes tormasin ma oma tuppa. Võtsin riided seljast. Eemaldasin ehted. Tõmbasin hommikumantli peale. Võtsin sahtlist ruttu ka puhta pesu ning kiirustasin vannituppa. Eemaldasin kiiresti meigi ja läksin seejärel dušši alla. Keerasin vee suhteliselt kuuma temperatuuri peale. Tahtsin lihtsalt kõigist tema rõvedatest puudutustest vabaneda. Need maha pesta. Et need veega minema voolaks ja oleks igaveseks kadunud. Ma tõesti vihkan teda!

No comments:

Post a Comment