Tuesday, January 22, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 30OSA JUUBEL

Eelmises : 



Koju jõudes tormasin ma oma tuppa. Võtsin riided seljast. Eemaldasin ehted. Tõmbasin hommikumantli peale. Võtsin sahtlist ruttu ka puhta pesu ning kiirustasin vannituppa. Eemaldasin kiiresti meigi ja läskin seejärel dušši alla. Keerasin vee suhteliselt kuuma temperatuuri peale. Tahtsin lihtsalt kõigist tema rõvedatest puudutustest vabaneda. Need maha pesta. Et need veega minema voolaks ja oleks igaveseks kadunud. Ma tõesti vihkan teda!



Edasi : 



Istusin oma toas. Vaatasin valget seina ning mõtlesin omi mõtteid. Tahtsin oma tassist uut tee lonksu võtta, kuid see oli otsa saanud. Ma olen üldse täna suht uimerdis. Pole üldse toast väljas käinud, teed palusin ka õel tuua. Ta uuris, mis mul on, kuid ma pole temaga sellest veel rääkinud ja ma ei tea, kas ma üldse tahangi. Otsutasin ennast lõpuks korda seada. Tõmbasin tudukad seljast ning jalutasin garderoobi. Valisin sealt välja hallid dressipüksid. Panin need jalga. Panin selga superman’i pluuse ja peale halli jaki. Jala otsa tõmbasin hallid sokid. Kammisin enda juuksed ilusti läbi ning punusin patsi. Patsi tõmbasin külje peale. Pesin vannitoas veel ilusti hambad puhtaks. Võtsin kapi pealt enda tee kruusi ja liikusin alla. 

Y_large
Tumblr_mfah1ebfej1riaqsio1_400_large

Cassu rääkis kellegagi ukse peal. Lähemale jõudes sain aru, et see oli Markus. Panin kruusi trepi kõrvale korraks maha ning läksin lükkasin ukse mõlema nina ees kinni. Saatsin õele korraks kurja pilgu ning jätkasin oma teekonda kööki. Panin teevee keema ning hakkasin mandariini teed tegema. ,, Mis see nüüd oli? ’’ uuris õde minult. ,, Seda peaks ma sinult küsima! ’’ vastasin ja kõndisin teega minema. ,, Mis mõttes? ’’ uuris ta mulle järele tulles. ,, Sa tead küll, mida ta mulle ning Elinale tegi! Te olite veel Elinaga parimad sõbrad ja mina olen sinu õde, seega sa peaksid teadma millest jutt! ’’. ,, Nojah, aga ta just tuli ja küsis sind no ja ... ’’ . Ei lasknud tal lõpetada, vaid segasin vahele : ,, Mind ei ole tema jaoks olemas! ’’.Kõndisin paar sammu eemale, kuid siis jäin seisma. ,, Vabandust! ’’ podisesin. ,, Tahad rääkida? '' uuris ta. Kehitasin õlgu. Tüdruk võttis mu tee tassi, pani selle kapi peale ja tõmbas mind elutuppa. Istusime diivanile. Rääkisin talle nuuksudes kogu loo ära. Ma ei teagi miks ma nutan, ainus asi mida ma tema vastu tunnen on viha. Ausalt! Õde ohkas ja kallistas mind. ,, Varsti oleme Inglismaal tagasi ja sa ei pea temaga enam kohtuma! ’’ rääkis ta seejärel. ,, Loodetavasti. ’’ nuuksusin. ,, Aga tead mis, nüüd on nii, et me teeme ennast korda ja lähme randa! Saad oma mõtted eemale temast mõneks ajaks! Varsti suvi läbi kah, seega kasutame võimalust. ’’ seletas sis. ,, Okei, ma lähen panen ennast siis valmis! ’’. ,, Jup, sama siin. ’’.

Tõusin püsti ja jalutasin ülesse oma tuppa. Võtsin sahtlist leopardi bikiinid ja libistasin need selga. Peale panin ühe musta kleidi, lilledega. Otsustasin teha õrna ja veekindla meigi. Seejärel tegin soengu, lisasin mõned ehted, lasin lõhna, panin koti kokku ja olingi valmis minema. Läksin trepist alla. Võtsin puuvilja korvist õuna ning seda maiustades jäin Cassut ootama. Õnneks väga kaua tal ei läinud. Panime koridoris jalanõud jalga ning võisime minna. Sõitsime ühte linnast väljas asuvasse randa. Panime enda rätikud maha. Viskasime kleidid seljast ja alustasime päevitamisega. Pärast käisime ujumas ka. Meil oli tõsiselt tore!

Y_large
Y_large
Tumblr_mdgv9ztrmv1rh186ao1_500_large
Tumblr_mba96tuvkb1rhea5vo1_500_large

Istusime autos ja sõitsime kodu poole. ,, Tead, me võiks täna ise süüa teha! ’’ pakkusin välja. ,, Aga teeme! Käime siis poest ka läbi. ’’ oli õde nõus. Võtsime suuna poe poole, ostsime seal igasuguseid vajalikke asju. Seejärel suundusime koju. Hakkasime kohe toitu valmistama. Otsustasime teha lasanjet ning magustoiduks torti. Mina hakkasin soolast toitu tegema ja Cassu magusat, et kiiremini läheks. Kui lasanje ahju tõstsin olid vahepeal ka emme ja issi koju jõudnud. Kumbagi me kööki ei lubanud. Toidud kukkusid välja nii :

Tumblr_m8rrugwbbp1rdlw67o1_400_large
Tumblr_m3s8hmqp6t1qcg5z4o1_500_large

Katsime ilusti laua ja serveerisime toidu. Kutsusime seejärel kõik sööma. Nad muidugi kiitsid. Kui söödud sai, koristasin köögi ilusti ära. Läksin siis oma tuppa. Viskasin voodile pikali, ühendasin klapid teloga ja hakkasin muusikat kuulama. Olin nii seni kuni mu lemmik lauludest koosnev playlisti laulud kuulatud said. Pärast seda panin oma koti kokku ja läksin siis pessu. Tagasi tulles lülitasin oma läpaka käima. Külastasin mõndasid lehti, rääkisin ka Mariega. Samuti ka Bikuga. Leppisime Bikuga kokku, et lähme kinno ja šhoppama kah. Aga suht õhtul või nii. Kell oli juba 23 läbi, seega otsustasin magama ära minna. Jätsin sõpradega hüvasti ning panin läpaka kinni. Pugesin teki alla, kustutasin tuled ja uinusin.

Hommikul ärkasin 11 ja mõned minutid peale. Kuskil pool tundi vedelesin lihtsalt voodis. Hiljem, kui tõusin käisin pesin hambad ära ja suundusin sööma. Pärast seda tulin oma tuppa tagasi. Tegin endale sama soengu nagu mul oli olnud eile randa minnes. Selga panin hallid teksad, punase topi ja halli gardigani. Läksin uuesti alumisele korrusele. Kutsusin Daisy enda juurde, ühendasin ta rihma külge. Panin punased kingad jalga ning me astusime uksest välja. Jalutasime parki nagu tavaliselt.

Y_large

Koju tagasi jõudes käis seal kiire siblimine. Kevin pani oma asju kokku ja Cassu samuti. No jah, me hakkame ju varsti minema. Pool tundi hiljem istusimegi juba Tallinna bussi peale ning sõitsime Tallinnasse. Seal läksime ühte hotelli ja võtsime toad. Veidi hiljem einestasime hotelli kohvikus.

Jalutasin üksinda oma hotellitoa poole. ,, Lexi! ’’ kuulsin selja tagant venna häält. Jäin seisma ning keerasin ümber. ,, Mul on sulle üllatus! ’’ sõnas poiss. ,, Mis üllatus? ’’ pärisin. ,, Kutid! ’’ hüüdis ta. Nurga tagant tulid välja kolm poissi. Need olid James, Elliot ja Alex. See oli küll üks eriti tore üllatus! Kargasin Elliotile kohe kaela. ,, Vabandust, see lihtsalt juhtus nii! ’’ naersin. ,, Oh sind küll. ’’ muigas poiss. ,, Mis siin toimub? ’’ küsis liftist välja astunud Cassu. ,, Oh, hei Alex. ’’ sõnas ta koheselt ,, ja James ning Elliot. ’’ jätkas siis. ,, Me tuleme teiega õhtul peole ka! ’’ naeratas James. ,, Nii tore! ’’ naersin. ,, Te ööbite siin hotellis ka? ’’ uuris Cassu. ,, Jup ’’ noogutas Alex. ,, Okei rahvas, lähme natukeseks linna peale? ’’ uuris Kevin. ,, Deal! ’’ nõustus Elliot.

Läksime liftiga alla tagasi ning seejärel linna peale. Käisime vanalinnas ja igal pool veel. Ostsin poistele suveniiri poest ripatsid, et neil mälestus Eestis käigust ikka oleks. Ja no võib – olla ka minust? ,, Kuulge me peaks tagasi minema hakkama vist! ’’ teatas õde, pärast seda kui ta telefonilt kella vaatas. ,, Okei, lähme siis. ’’laususin. Kuskil kahekümne minutiga olime jälle hotelli juures. Läksime kõik oma tubadesse ning hakkasime sättima. Panin endale jalga oranžid teksad ja selga kollase topi. Panin lokitangid sooja ja hakkasin meiki tegema. See tuli kollase, oranži, erkroosa, sinise ja rohelisega. Kui sellega valmis sain, hakkasin juukseid koolutama. Lasin endale lõhna peale ning tõmbasin erkroosa pintsaku peale. Jala otsa lükkasin mustad kontsad, neetidega. Ruttu panin ka ehted ning olin valmis. Tegin twitteris paar tweeti ja lahkusin enda toast.

Y_large
528650_475009212545316_861816137_n_large
Tumblr_mg63tbdyct1s294kmo1_500_large

Läksin Cassu tuppa. ,, Wäo, sa näed imeline välja! ’’ sõnas ta mulle. ,, Sinusse musu. Läheb sul veel kaua? ’’. ,, Eips, kohe olengi valmis! ’’. ,, Okei, ma saadan siis poistele sõnumi, et nad takso telliks ning et me kümne minuti pärast all kokku saaks! ’’ rääkisin ning messisin Kevinile. Jalutasime Cassuga lifti ning pärast hotellist välja. Poisid juba ootasid meid. Nad haigelt jõllasid meid ning see oli suht ebamugav. Terve tee klubisse Cassu ja Alex sosistasid. Ma ei tea, kas ma olen ainuke, kellele tundub, et neil susiseb?

* Klubis *

Istusime kõik koos ühe laua taga. Olime just jõudnud. Kevin, Cassu, James ja Alex läksid tantsima. Oleksin tegelikult ka äärepealt läinud, aga siis oleks Elliot ju üksi jäänud. Otsustasin olla siis temaga. ,, Ma lähen toon meile joogid! ’’ sõnas ta. Noogutasin. Poiss tõusis ja jalutas minema. Ta oli juba päris pikka aega ära olnud. Vaatasin ringi, et kas ta tuleb juba. Kuid mu silm ei riivand teda. Keegi istus minu lauda. Vaatasin selle isiku poole. See oli Markus. Mida kuradit! No tõsiselt! ,, Mida sa tahad? Mine ära! Elliot tuleb iga hetk! ’’ rääkisin temaga. ,, Lexi, mis mõttes, mida ma tahan? Sa tead väga hästi mida ma tahan! ’’ seletas poiss. ,, Ei tea ja ei huvita ka! ’’ rääkisin, silmadega Ellioti otsides. ,, Vaata mulle otsa kui ma sinuga räägin! ’’ käsutas Markus mind käest tirides. Tõmbasin käe lahti ja vaatasin vihaselt teda. ,, Ma tahan sind!!! ’’ ütles poiss, lähenes mulle ja suudles mind. Ta hoidis mind väga tugevasti enda vastas. Liiga tugevasti! Mul ei õnnestund ennast temast eemale saada!

Lõpuks kui ta lõpetas lõin talle rusikaga näkku. ,, Mine minema värdjas! ’’ ütlesin talle tulivihaselt. Markus hoidis oma põsest kinni ja lahkus. Elliot ei olnud ikka veel tulnud. Otsustasin minna Cassu üles otsida. Nii ma ka tegingi. Vedasin ta tantsuplatsilt minema, vetsu. Seal saab rääkida vähemalt kuidagigi.

,, Mis siis on nüüd? ’’ päris õde. ,, Markus on siin! ’’. ,, Mis asja! ’’. ,, Just nii, ta rääkis minuga. ’’. ,, See on kõik? ’’ küsis tüdruk. Kehitasin õlgu. ,, LEXI! ’’. ,, Olgu, ta suudles mind! ’’ puterdasin. ,, Mida? ’’ imestas Cassu. ,, Jamh. ’’ sõnasin maha vaadates. ,, Ja mis edasi sai? ’’. ,, No ma lõin teda ja saatsin minema. Õnneks ta läks ka! ’’. ,, Pff, aga kus üldse Elliot on? ’’. ,, Ma ei tea, ta läks meile jooke tooma, siis ilmus Markus ning tagasi pole ta tulnud. ’’ rääkisin. ,, Oh issand! ’’ ohkas tüdruk. ,, Võib – olla ma lähen tagasi hotelli? Ma ei taha siin olla, kui Markus on ka. ’’. ,, Olgu, kas tulen ka? ’’. ,, Ei ole vaja, sina lõbutse! ’’ rääkisin. Hakkasime juba lahkuma. ,, Või siiski, teised hakkaks ju kahtlustama! ’’ peatasin õde. ,, Ka see on võimalik. ’’ ,, Noh, ma siis ikkagi jään veidiks veel. ’’. ,, Kindel? ’’. küsis õde üle. Noogutasin ning me lahkusime.

* Järgmine päev *

Eilsest õhtusts siis nii palju, Elliotti me rohkem ei näinud, ning meil pole õrna aimu ka, kus ta on. Loodetavasti võtab ta meiega peatselt ühendust. Tund pärast minu ja Cassu vestlust ma ka lahkusin klubist. Olin tegelikult just ärganud. Mind äratas mu telefoni helin. Helistaja oli Biku. Vastasin koheselt. ( Mina : M Biku : B ).

B : Hommik.

M : Tsau jap.

B : Äratasin sind?

M : Jap, aga vahet pole. Räägi nüüd!

B : Noh, äkki lükkaks oma plaanid homsele?

M : Mm, okei. Aga siis veits hommiku poole, sest ma lendan teisipäeva hommikul ära jälle ning mul oleks vaja homme õhtul pakkida.

B : Teeme nii, aga ma saadan sulle siis hiljem kino ajad sõnumiga!

M : Teeb nii! Tsau.

B : Tsau.

Tõusin voodist ning tegin selle enam – vähem korda. Otsisin kotist välja puhta pesu ja suundusin vannituppa. Panin mullivanni vee jooksma ning pesin seni hambad ära. Eemaldasin riided ja astusin vanni. Mõnulesin niimoodi tükk aega. Kui vesi veidi jahedaks juba muutus pesin pea ja keha korralikult ära ning väljusin vannist. Kuivatasin keha ära ja panin puhta pesu selga. Veidi kuivatasin juukseid ka rätikuga kuid lõpetasin ikka föönitamisega. Suundusin tuppa tagasi. Panin enda eilsed päevased riided selga ning kandsin ripsmetele ripsmetusši. Juuksed harjasin läbi ja jätsin lahti.

Kell oli 12:53. Leppisime kokku, et kell üks saame kohvikus kokku ja sööme ühise lõunasöögi/hommikusöögi. Kuidas kellegile. Sõitsin liftiga alla ning suundusin kohvikusse. Mulle vaatasid vastu Kevin, Alex ja Cassu. Istusin nende juurde. Varsti jõudis ka James. Tellisin endale kana võileibu ja mahla. Kui söögid tulid asusime sööma. Kevini telefon piikusus, seejärel ka Jamesi oma. Poisid võtsid oma telefonid. Mõlemale oli sõnum tulnud. Nad vahetasid pilke, sellele järgnes vaikus. ,, Kellelt see on? ’’ päris kannatamatul Cassu ... 

No comments:

Post a Comment