Monday, January 28, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 33OSA

Eelmises : 



Õega on meil suhted head, me ei ole üldse tülitsenud ja vaielnud ka. Emme, issi ja Keviniga suhtleme me ka. Emily, Tessu ja Kadiga pole hetkel eriti palju kokku puutunud kahjuks.




Edasi : 


 Kuulsin oma äratuskella. Avasin ühe silma ning panin selle kinni. Magasin edasi. Minut hiljem andis äratuskell uuesti märku, et ma peaksin tõusma. Panin selle jällegi kinni, kuid tõusin ka. Täna on esmaspäev ehk esimene koolipäev. Jama värk. Jalutasin vannituppa ning alustasin hamba pesuga. Pärast seda suundusin oma tuppa tagasi. Tegin voodi korda. Kuulsin kuidas Cassu köögis ringi kolistas. Vähemalt on ta üleval. Võtsin enda riided, mis ma olin eile valmis pannud. Need olid veidi pidulikud, panin selga. Hakkasin meiki tegema. See tuli päris lihtne tegelikult. Asusin siis juustesse lokke tegema. Pärast seda panin kõrva kõrvarõngad. Kätte libistasin kõevõru ning näpu otsa sõrmuse. Lasin veidi lõhna ja suundusin siis sööma. Tegin endale kaks võileiba ja kohvi. Kui söödud sai, liikusin elutuppa. Olin seal teloga twitteris seni kuni me minema pidime hakkama.

,, Kas oled valmis? ’’ hüüdis õde mulle koridorist. ,, Ja! Kohe tulen. ’’ vastasin. Ajasin ennast püsti. Käisin korraks oma toast läbi. Väljas oli veidi jahe ilm, sügis ikkagi, seega panin endale koridoris selga heleda ning õhukese mantli. Kaela ümber sättisin salli. Jalga tõmbasin õhukesed saapad. Oma sinised kingad toppisin kotti. Väljusime korterist ja hakkasime jala kooli poole minema.

Y_large
Y_large
40321359135783180_degmrtfi_f_large
Tumblr_mgg04fx8kt1re547yo1_500_large
(Lipsu pole! )

Koolis viisime me enda välisriided garderoobi. Panin seal endale ka kingad jalga. Cassu vaatas mingilt lehelt, kuhu ruumi me peame minema. Esimesel korrusel seda ei olnud, seega suundusime teisele. Trepist üles jõudes kohtasime Alexit ja Ellioti. Vaatasin talle korraks silma, kuid siis keerasin pilgu maha. Alex ja Cassu jutustasin meist veidi eemal. ,, Sa näed kena välja. ’’ sõnas poiss. ,, Aitäh. ’’ jõudsin veel kiiruga öelda, kuid siis ta juba lahkus. Kõndisin õe juurde ning tirisin ta endaga kaasa. ,, Nii nõme, ma ei olegi Alexiga ühes klassis. ’’ vingus tüdruk. ,, Seda sa tahaksid. ’’ muigasin. ,, Aga vähemalt oleme me Ellioti ja Jamesiga. ’’ naeratas ta. Väga tore tõesti. ,, Ma sain Alexilt teada kah, kus meie klass asub, kuid kõigepealt on aktus. ’’ jätkas ta mind trepist uuesti alla tirides.

Aktus möödus igavledes, nagu tavaliselt. Hiljem klassis pidime me ennast tutvustama. Või no tegelikult pigem õpetaja tutvustas. Ta rääkis klassiga veel veidi juttu ning lasi siis meid vabaks. Läksime õega panime endale õuekad selga. Läksime koos Alexi ja Jamesiga Nandos’sse sööma. Tellisime endale toidud ning sõime need isukalt ära. Pärast tulid poisid meie juurde.


Nad hakkasid xBox’i pelama. Mina läksin aga oma tuppa riideid vahetama. Panin jalga endale mustad teksad, selga tõmbasin musta topi ning sellele peale punaka pusa. Suundusin kööki. Võtsin kapist kaks pakki krõpse ning kallasin need kaussi. Võtsin ka kummikommid ja panin need kaussi. Otsisin külmkapist välja coca-cola pudeli ja tipikastme. Viisin need elutuppa. Käisin veel korra köögis ja tõin klaasid ka.

Y_large

Poisid mängisid elutaos hoogsalt. Istusin diivanil ning jälgisin neid, päris naljakad olid. Õhtu poole käis Alex poes ning tõi alkot ka, suht yolo, et homme kool. Hommikuks on niikuinii läinud. Jõime ennast päris korralikult täis ning hakkasime siis tõde või tegu mängima. Esimesena keerutasin mina. See jäi Alexile. ,, Tõde või tegu? ’’ pärisin poisilt. ,, Tõde. ’’ ,, Pff ... kui palju sulle meeldib Cassu, kümne palli süsteemis? ’’. ,, Kaksteist. ’’ vastas poiss. ,, Üüüü. ’’ muigasin. Nägin, et õde punastab. Päris lol. Järgmine oli siis Alex. See jäi Jamesi peale. ,, Tõde või tegu? ’’ küsis poiss. ,, Tegu. ’’. ,, Teie kaks tuvikest ’’ ta suunas näpu minule ja Jamesile. ,, Te ei tule homme kooli, vaid peate kogu päeva koos veetma. Ma mõtlen tõesti kogu päeva, kakskümmend neli tundi. ’’ muigas ta. Tegin Jamesile pervokaid, no ma olin päris vintis ka ju. Kõik ainult naersid.

Võtsin oma siidrist lonksu ja siis James keerutas. See jäi minule. Sain sama küsimuse nagu kõik teisedki. Vastasin loomulikult, tegu. ,, Sa pead Alexi kõhulihaseid lakkuma. ’’ naeris poiss. ,, JAMES! ’’ lõugasin ja lõin teda. Kõik lihtsalt naersid. Vaatasin korraks õe poole, ka tema naeris, ju ta siis kiitis selle heaks, niikuinii minu ja Alexi vahel ei oleks kunagi midagi. Poiss sikutas oma särgi ülesse. Tõmbasin keelega üle ta kõhulihaste. James tegi vist pilti ka. Vähemalt mingi klõpsatus ära käis. Tõmbasin poisi särgi alla tagasi ja andsin talle ninale sõbraliku musi.

Võtsin pudeli ja keerutasin. See jäi Jamesi peale. Poiss ütles kohe tegu. Aeg kättemaksuks. Küsisin sosinal, mis päeval neil kehalise tund on, Alexilt. Vastus oli homme ja neljapäeval. No homme me ju kooli ei lähe, seega .. ,, Terve neljapäevase päeva pead sa käima rinnahoidjatega koolis, samuti ka kehalises ning riietusruumis on need sul ka peal. ’’ rääkisin. Alex hakkas sellepeale nii naljakalt naerma, et see ajas mind ja Cassut ka naerma. James tegi mulle nägusi. ,, Musi, musi. ’’ ütlesin selle peale. 


,, Oeh, ma olen nii väsinud. ’’ sõnasin, tõusin ja hakkasin oma toa poole jalutama. ,, Head ööd! ’’ lõugasin veel. ,, Oota, James ka! ’’ rääkis Alex. Pööritasin silmi, hetk hiljem oligi James juba mu selja taga. Lasin ta oma tuppa sisse. Otsisin välja paar patja ja ühe teki, samuti ka lina. Tegin talle diivanile voodi. Ta läks vannituppa. Kasutasin juhust ja vahetasin kiiruga riided ära. Kustutasin suure tule ära ning panin öölambi põlema. Heitsin voodisse pikali ja jäin ootama kuna James saabub. Kaua tal ei läinudki. Poiss võttis endalt riided seljast ja viskas diivanile pikali. Rääkisime veidi juttu, James ajas reaalselt nagu haigelt lolli teksti. Muideks ma sain endale õhtu jooksul uue hüüdnime ka. ,, Kiimane kiisu ’’. See on mul nüüd terve päev. Muutusin peagi uniseks ja vajusin unne.

* Jamesi vaatenurk *

Lexi jäi magama veidi aega tagasi. Mul on küll väga lõbus tuju, und pole üldse. Korraga kuulsin tüdruku telefoni helisemas. Kes küll nii hilja helistab? Aga yolo. Otsustasin kõnele vastata. See oli Elliot. Oh üllatust! ( Mina : M Elliot : E ).

M : Kurda.

E : James?

M : Mina isiklikult.

E : Kus Lexi on? Miks tema telefon üldse sinu käes on?

J : Minu kiimane kiisu v? Aa, me oleme koos tema toas, terve öö veel. * naersin *

Selle peale pandi kõne kinni. Kas ma ütlesin midagi valesti? Minu meelest küll mitte! Tundsin kuidas silmad kinni hakkasid vajuma. Viisin Lexi telefoni ta öökapile. Hetkeks jäin teda ka vaatama. Kustutasin siis tule. Kuidagi komberdasin diivanile. Uinusin suht koheselt.

* Ellioti vaatenurk *

Minu ja Jamesi kõne lõppes just. Nii et nad on Lexiga koos. Kes teab, mis nad tegid. Ilmselt ma ei meeldi Lexile kohe üldse, miks ta muidu mu eemale lükkas ja nüüd mu parima sõbraga aega veedab. Ta teeks seda nagu meelega. Ma twitterist lugesin, et nad on Cassu ja Alexiga, kuid ma ei uskund, et midagi sellist juhtub.

Otsustasin sellele enam mitte mõelda ja magama ära minna. Homme on kool ja peab vara ärkama. Ronisin enda voodisse ja uinusin.

* Lexi vaatenurk | Hommik *

Vaikselt kadus mu silmadest uni ning ma avasin need. Väljas oli juba valge. James magas armsalt diivanil. Vaatasin oma telefonist kella. Varsti saab kaksteist. Hästi vaikselt tõusin ja tegin voodi korda. Võtsin sahtlist puhta pesu ja suundusin vannituppa. Käisin, võtsin kiire dušši. Pärast pesu keerasin juuksed rätikusse ning siis kuivatasin keha. Panin pesu selga ja tõmbasin hommikumantli peale. Ei hakka praegu föönitama. Äkki ajan Jamesi ülesse.

Läksin kööki. Otsustasin meile pannkooke teha. Alex ja Cassu on vist juba koolis. Segasin taigna valmis ning hakkasin seejärel kooke praadima. Valmis koogid tõstsin taldrikule ja lauale. Katsin ilusti laua. Tõstsin lauale moosi ja nutella. Klaasidesse valasin mahla. James tuli kööki. ,, Lexi kuule ... ’’ alustas poiss.

No comments:

Post a Comment