Tuesday, January 29, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 34OSA

Eelmises : 



Läksin kööki. Otsustasin meile pannkooke teha. Alex ja Cassu on vist juba koolis. Segasin taigna valmis ning hakkasin seejärel kooke praadima. Valmis koogid tõstsin taldrikule ja lauale. Katsin ilusti laua. Tõstsin lauale moosi ja nutella. Klaasidesse valasin mahla. James tuli kööki. ,, Lexi kuule, ma ... ’’ rääkis poiss




Edasi : 



,, Lexi kuule, sulle eile õhtul helistas vist keegi ning ma vist rääkisin temaga. Ma pole kindel, sest ma ei mäleta seda eriti. ’’ rääkis poiss. ,, Sa tegid mida? ’’ pärisin. ,, Sorri. ’’ vabandas ta ainult. ,, Kes see oli? ’’ uurisin. ,, Ma ei mäleta. ’’. Suundusin kohe oma tuppa ja võtsin oma telefoni. Avasin kõnelogi. Viimane kõne oli tulnud Elliotilt. Liikusin tagasi kööki. ,, Tahad teada, kellega sa rääkisid? ’’ uurisin. Poiss noogutas. ,, Elliotiga. Mida sa talle üldse rääkisid? ’’ ,, Ma ei mäleta, aga ta küsis kus sa oled ja siis ma vastasin, et me oleme koos sinu toas ning sa ei saa rääkida kuna sul on tegemist. Ma ei tea. ’’ jutustas ta. ,, Pff, mõtleme sellele hiljem. Praegu hakkame aga sööma ja siis teeb miskit. ’’ laususin ning tõstsin poisile ühe pannkoogi ette. Sama tegevust kordasin veel teinegi kord, ainult, et koogi sain mina. Määrisin sellele moosi peale, pärast seda keerasin rulli ja lisasin veel tuhksuhkrut. Noaga lõikasin selle tükkideks ning saingi sööma hakata.

Kui meil söödud sai, pesin ma nõud ära ja läksin riideid vahetama. Poiss oli seni minu läpakas, elutoas. Kiiruga föönitasin enda poolkuivad juuksed täiesti kuivaks. Valisin kapist endale riided ja tõmbasin siis selga. Tegin ka heleda meigi. Juuksed harjasin läbi ning tõmbasin ühele poolele. Lasin kiiresti sortsu lõhna ja jalutasin siis elutuppa. James oli twitteris. Istusin tema kõrvale. ,, Kuhu läheks? Või mis teeks? Aga välja niisama ma ei viitsi, väljas on külm. ’’ rääkisin. ,, Ma soojendan sind. ’’ muigas poiss. ,, Totu. ’’ naersin. ,, Aga me võiks kinno minna. ’’ pahvatas mulle korraga mõte pähe. ,, No lähme. ’’ sõnas poiss.

Y_large
309195_389595907792485_623652111_n_large

Ta võttis lisaakna ja vaatas kinoaegu. ,, Tunni pärast tuleks kinost ,, Pitch perfect ’’. ’’ lausus James. ,, Oh, ma tahaks näha seda, kiideti! ’’ naeratasin. ,, No siis lähme, ma broneerin meile kohad ära. ’’ Poiss logis ennast sisse ja pani meile kohad kinni seitsmendas reas, suht keskel. Tegime veebikaga igast pilte, lollitasime täiega. Mõned olid päris naljakad. Panime ühe ülesse ka, või noh James pani. Film hakkab neljakümne minuti pärast. Otsustasime minema hakata, sest me kõnnime kuskil 20 – 25 minutit.

Panin endale koridoris UGG’id jalga, salli kaela ja jope selga. Telefoni pistsin taskusse. Keerasin ukse lukku ning me lahkusime kortermajast. Jutustades jalutasime kinno. Jõudsime kuusteist minutit enne filmi algust. Ostsime pilted välja. Pärast seda suundusime popcorni ja colat ostma. Mõlemad võtsime ainult colad. James tegi mulle kõik välja, sest olin enda rahakoti maha unustanud. Lubasin talle pärast kõik tagasi maksta.

Film oli väga naljakas ja tore. Saime Jamesi ja ülejäänud kinorahvaga rohkesti naerda. ,, Viitsid starbucksi minna? ’’ uurisin poisilt. ,, Ikka. ’’ vastas ta naeratades. Tal on nii armas naeratus. Võtsin tal põskedest kinni ja nännutasin teda. ,, Ah, tegelt ärme lähe, ma unustasin ju raha maha. ’’ ütlesin kui mulle meenus, et rahakott jäi koju. ,, Ei no, ma teen välja. ’’ pakkus poiss lahkelt kohe. ,, Ei – ei, see muutub juba imelikuks. ’’ ütlesin. ,, Aga mina tahan ikka minna. ’’ muigas ta. ,, Okei, no lähme siis. ,, naeratasin.

Sihtpunkti jõudes, tellis James kaks kuuma kakaod. Ühe ulatas ta mulle. ,, Mh, James. ’’ pahandasin temaga, sest ma tõesti ei taha ta raha ära raisata. ,, Ma tean, et sa tahad seda. ’’ ,, Sul on õigus, kuid ma ei taha sind vaeseks teha. ’’ naersin. ,, Aga see on juba ostetud nii, et parem joo. ’’. Naeratasin ning võtsin lonksu oma kakaost. Kõndisime oma jooke juues minu juurde tagasi. Väljas hakkas juba hämarduma. Koju jõudes oli õde juba kodus, noh kell oli viis ka juba. Tervitasin teda ja uurisin kuidas ta päev läks. See möödus hästi. Mõtlesime Jamesiga välja hullu kurja plaani. Lähenesime Cassule ning ajasime talle täiega moosi juttu. Järsku hakkasime teda hullult kõditama. Õde ehmatas selle peale ja pistis jooksu, muidugi ei jätnud me teda rahule. 


,, Kas keegi filmi viitsib minuga vaadata? ’’ uuris Cassu. Vaatasime Jamesiga hetkeks üksteisele otsa ja noogutasime siis. ,, Vaataks kääbikut? Tahaks ära näha. ’’ rääkis ta edasi. Noogutasime jällegi. ,, Ärge noogutage koguaeg. ’’ naeris õde. Ta ühendas läpaka telekaga ja võttis filmi lahti. Kiiruga läksin tegin köögis popcorni ja võtsin külmkapist sprite. Viisin söögi ja joogi elutuppa. Ühinesin Jamesi ja Cassuga. Film oli päris hea. Kuskil kell üheksa film lõppes. Uurisin õelt, kas midagi õppida jäi. Õnneks mitte. James läks vetsu. Kasutasin kiiresti juhust.

* Ellioti vaatenurk *

James ja Lexi veetsid eilse päeva koos, samuti ka öö. Koolis neid kumbagi polnud ning twitterist võis lugeda, et nad olid jällegi koos. Kas neil on mingi teema? Asi muutub juba kahtlaseks. Trennis ka kumbki ei käinud. Avasin enda facebooki. Nägin, et James oli ühe uue pildi lisanud. Nad olid seal Lexiga koos. Panin facebooki kinni ja olin hoopis twitteris. Kuulsin oma telefoni helisemas. Tõmbasin selle taskust välja. Ekraanil ilutses ,, Lexi ’’. Mõtlesin kas vastata või mitte. Lõpuks panin siiski kõne kinni.

* Lexi vaatenurk *

Helistasin Elliotile. Ta lükkas mu kõne tagasi. Miks? Ilmselt sellepärast, et ta sai eilsest õhtust valesti aru. Võtsin telefoni kõrva äärest ära. James astus just sisse. ,, Helistasid kellegiga? ’’ uuris ta sõbralikult. ,, Jah, Elliotile. Kuid ta ei vasta mulle. ’’ vastasin poisile. ,, Vabandused uuesti. ’’. ,, Ei – ei, see on kõigest arusaamatus. Ma homme räägin temaga. ’’. ,, Kas sa midagi süüa tahad? ’’ muutsin teemat. On küll hilja, aga vahet pole. ,, Mm, võib küll. ’’ sain vastuseks. Vedasin poisi endaga kööki. Vaatasin mida teha. Midagi väga keerulist ka ei viitsi. ,, Kas sa lavaširulle soovid? ’’ uurisin. ,, Kui sa pakud. '' naeratas poiss. Mul oli retsept peas, seega asusin tegutsema. Pakkusin poisile välja, et ta võib teha mida soovib, kuid ta tahtis mind aidata.

Kui söögi valmis saime hakkasime isukalt sööma. Pärast võtsime minu toast läpaka ning liikusime elutuppa. Istusime diivanile maha ja läksime omegle’sse. Seal oli päris pull. Hullult lollitasime nende inimeste ees. Mingi krõll plika tuli ette. Tahtsime algul kohe järgmist panna kuid ta hakkas meiega rääkima.

Stranger : Hi

Me: Hey

Stranger : What’s up?

Me : The sky.

Stranger : haha, fb?

Me : fuckbook?

,, Pff, pane ära. ’’ ütles James. Olin temaga täiesti nõus ja vajutasin järgmise. Olime seal suht pikalt, mingi viis minutit enne kahteteist panime läpaka kinni ja viisime minu tuppa. Suundusime koridori. James pani endale tossud ja jope selga. Hakkasime sekundeid lugema, siis on see ,, tegu ’’ täidetud. ,, Kümme, üheksa, kaheksa, tsau, kuus ’’, avasin ukse ,, kolm, kaks, üks. ’’ Ja James oligi läinud. Panin ukse uuesti kinni ning suundusin oma tuppa. Ajasin endale tudukad selga. Panin äratuskella ja heitsin voodisse. Õde vist juba magas, ning ega kaua aega ei kulnud ka minul selleks – uinumiseks.

Kuulsin läbi sügava une äratuskella. Panin selle kinni ja tõusin vaevaliselt. Läksin vannituppa hambaid pesema. Pärast seda suundusin kööki ning panin kohvivee keema. Tegin oma voodi vahepeal korda ning siis jätsin kohvi kööki tõmbama. Avasin kapi ja hakkasin riideid valima. Tõmbasin jalga hele pruunid teksad. Selga sinise – valge triibulise pluusi. Tegin kiiresti ka kerge meigi. Juustest sättisin kokku krunni. Panin käe peale kella ja kõrvaaukudesse lükkasin kõrvarõngad. Lasin sortsu lõhna ning suundusin sööma. Valasin oma kohvile piima peale ja võtsin külmkapist eile tehtud lavaširulli. Sõin toidu ära ning suundusin jällegi oma tuppa tagasi. Panin kiiresti koti kokku ja vedasin selle koridori. Ajasin saapad jalga, salli kaela ja tagi selga ning väljusin korterist. Cassu oli juba kooli läinud.

Y_large
Tumblr_md24y3f3d91qah5vdo1_250_large
Tumblr_mg7l0m3kv41s2xpkxo1_500_large

Koolis viisin ruttu välisriided ära ning kiirustasin siis esimesse tundi, see oli füüsika. Nägin, et Ellioti kõrval on vaba koht. Läksin istusin sinna. Poiss nihutas tooli minust eemale ja süvenes tundi. Ta käitub reaalselt nagu mingi pubekas praegu. Hiljem räägin temaga siis. Mõtlesin õpetaja ja kogu klassiga terve ülejäänud tunni kaasa. Kui kell helises kadus Elliot kiiresti. Teadsin, et järgmine tund on ajalugu seega peaks ta ajaloo klassi juures olema. Kuid teda polnud. Märkasin noormeest raamatukokku hoopis sisenemas. Suundusin samuti sinna. Vaatasin seal veidi ringi. Ma ei märkand teda kuskil. Ühe riiuli vahelt kõndiski ta just välja, raamat käes. Lükkasin ta tagasi sinna. ,, Mul on tegemist. ’’ ütles poiss. Ta pani raamatu riiulisse ja lahkus raamatukogust. ,, Elliot! ’’ sõnasin rangelt talle järele jõudes.

No comments:

Post a Comment