Wednesday, January 23, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 31OSA

Eelmises : 


Kell oli 12:53. Leppisime kokku, et kell üks saame kohvikus kokku ja sööme ühise lõunasöögi/hommikusöögi. Kuidas kellegile. Sõitsin liftiga alla ning suundusin kohvikusse. Mulle vaatasid vastu Kevin, Alex ja Cassu. Istusin nende juurde. Varsti jõudis ka James. Tellisin endale kana võileibu ja mahla. Kui söögid tulid asusime sööma. Kevini telefon piikusus, seejärel ka Jamesi oma. Poisid võtsid oma telefonid. Mõlemale oli sõnum tulnud. Nad vahetasid pilke, sellele järgnes vaikus. ,, Kellelt see on? ’’ päris kannatamatul Cassu ... 




Edasi : 


,, Elliotilt. '' lausus James veidi arglikult. ,, Mis ta kirjutas? '' nõudis Cassu. Kõik poisid jälle vaikisid. ,, Noh! '' nõudsin tüdinenult neilt seletust. ,, Ta läks .. tagasi Inglismaale. '' ütles lõpuks Alex. ,, Mida? '' pärisin. ,, Kuid miks? '' rääkisin mõistmatult edasi. Kõik kehitasid õlgu. Ma olin segaduses. Kohutavalt segaduses? Ma ei mõista miks ta nii tegi!? Miks ta ära läks? Kõik oli ju nii hästi. Mis sundis teda nii äkitselt lahkuma, mitte midagi ütlemata? Ma ei saa aru. Midagi ütlemata võtsin enda toidust uue ampsu. Kõik vaatasid pingeliselt minu poole. ,, Mida? '' küsisin järsult. ,, Aa, ei midagi. '' ütlesid kõik ning jätkasid oma toitudega. Imelikud inimesed. Jätkasin oma toitu. Lõpetasin kõige ennem oma toiduga ning jalutasin oma tuppa. 

Krahmasin kotist enda läpaka ning lülitasin selle sisse. Logisin ennast msn'i. Poissi polnud seal sees. Mulle kirjutas Camme. Kirjutasin vastu. Avasin neti ja läksin facebooki. Õnneks oli ta seal sees. Kirjutasin talle. Mulle tuli märge, et ta on kirja kätte saanud, kuid vastust siiski ei tulnud. Läksin twitterisse, tweetisin : 

@EJScott anna endast märku palun!

Miks? Ma ei mõista. 

Varsti hakkab Tartu poole sõitma. @Jjames & @Alexx tulevad ka. (Y)


Chillasin siis veel niisama twitteris ringi, kuni kuulsin oma uksele koputust. See oli õde. ,, Kas sinuga on ikka kõik korras? ’’ päris ta. ,, Ja, miks ei peaks olema? ’’. ,, No, ma mõtlesin, et äkki selle Ellioti asja pärast. ’’. ,, Mis siis temast? Ta on ju mulle kõigest sõber ja kindlasti on tal mõjuv põhjus, miks ta nii lahkus. ’’ seletasin. ,, Kui sa nii ütled. Aga me hakkame kahekümne minuti pärast minema. ’’ sõnas ta veel ning lahkus. Hakkasin enda asju kokku panema. Kui lõpetasin oli aeg minna.

* Järgmine päev *

,, Ääääääratuuuuus! ’’ lõugas keegi mu voodis karates. Avasin silmad ja vaatasin kes see on – James. ,, Sa vana kakakott! Mine ära. ’’ pahandasin temaga. Poiss ainult naeris ja viskas ennast minu kõrvale pikali. ,, Mis täna teeme? ’’ päris poiss. ,, Ma ei tea mis teie teete, aga mina lähen igastahes oma sõbrannaga linna. ’’ ,, Ma tulen ka. ’’ ,, James tõsiselt, kasva mähkmetest välja. ’’ naersin. ,, Faaaain ’’ mängis ta solvunut. ,, Ops, ops. ’’.

,, Aga davai kao nüüd minema, ma hakkan sättima. ’’rääkisin. ,, Ei noh, ma usun, et mul on siin ka hea. ’’ sõnas poiss. ,, Hea küll, ma lahkun siis ise. ’’. Jalutasin vannituppa ning pesin hambad ära. Kitkusin veidi ka enda kulme. Oma tuppa tagasi jõudes seal enam Jamesi polnud, õnneks, sest mul oli plaanis riideid hakata vahetama. Võtsingi tudukad seljast ära ning läksin garderoobi. Võtsin riidepuu pealt beežika kleidi. Panin selle selga ja sättisin sellele veel peenikese pruuni vöö peale. Hakkasin meiki tegema, see tuli suht lihtne ja kiire. Juustesse tegin õrnad lokid ja valmis ma olingi.

Riided, meik & soeng : 

Y_large
230927_423841881010257_291659069_n_large
Tumblr_m86tpcrfez1r08qs8o1_400_large

Panin kiiruga endale kotti rahakoti, telefoni ja võtmed. Liikusin seejärel alla. Lasin koerad aeda ning ise läksin sööma. Valasin hommikuhelbed kaussi, piima peale ja alustasin maiustamisega. Söödud sai asetasin kiiruga nõud kraanikaussi ja läksin esikusse. Toppisin kingad jalga ning väljusin majast. Jalutasin bussijaama ning sõitsin siis bussiga taskusse. Seal saime juba Bikuga kokku ning läksime kinno. Film oli ,, Suhete mänguväljak ’’. Suht lõpus tikkusid mul lausa pisarad silmast välja. Ma olen juba selline tundeline.


,, Nii armas film. ’’ sõnas Biku mulle, kinosaalist väljudes. ,, Täiega. ’’ nõustusin temaga. ,, Kuhu poodi me nüüd lähme? ’’ uuris tüdruk. ,, Mm, new yorkerisse äkki? ’’. ,, Olgu nii. ’’. Sisenesime poodi ja vaatasime riideid ning ehteid. Ostsin sealt endale ühe pluuse. Edasi läksime me kaubamajja. Esimese asjana suundusime terranovasse. Pärast käisime ka teistes poodides. Otsustasime jalutada veel raekojaplatsi. Ostsime sealt ka jäätist. Kui need söödud saime pidi Biku ära minema. Ta ei ütlend kuhu, kuid tal paistis kiire. Jätsin temaga hüvasti ja hakkasin bussijaama poole jalutama, et ka koju minna.

Nägin veidi eemalt kahte tuttavat kuju. Need olid Alex ja Cassu. Õel oli käes üksik punane roos, valge lint ümber, lipsuna kinnitatult. Minuteada tal sünnipäeva ega midagi sellist küll ei ole. Hakkasin neile lähenema, kuid korraga noored SUUDLESID. Esimene mõte minu peas oli : ,, Mida asja? ’’. Otsustasin, et ei lähe neid siiski segama ning jätkasin oma teekonda. Saatsin neile ka vahel mõned pilgud.

Koju jõudes läksin kohe oma tuppa ja pakkisin oma ostetud riided kohvrisse. Seejärel valisin endale kodusemad riided välja – lühikesed püksid ja valge pluuse. Panin need selga. Juuksed kinnitasin lohakasse krunni. Läksin alla ja võtsin endale puuviljakorvist õuna. James ehmatas mind. ,, Sa vana tola. ’’ pahandasin temaga. ,, Mis mul siis viga on? ’’. ,, Kõik on viga. ’’ muigasin. ,, Tänks kutt. ’’. ,, Ok emme. ’’. Poiss ainult naeris ja lahkus veranda kaudu majast. Mina mugisin oma õuna aga isukalt edasi ja suundusin oma tuppa. Jätkasin muusika saatel oma pakkimist. Õnneks sellega kaua ei läinud, veidi üle poole tunni kõigest. Olin suurema osaga eile ju ühelepoole saanud. 

Riided : 

Y_large

Võtsin läpaka laua pealt ning läksin rõdule. Istusin seal olevale toolile maha ning lülitasin arvuti sisse. Logisin msn’i. Kohe hakkas minuga rääkima Kertu. Sain teada ühe kohutavalt toreda uudise – tema ja Declan käivad. Kujutasin neid enda vaimusilmas ette, kohutavalt armas paar. Uurisin igalpool netis ringi ning kui lõpuks igav hakkas sulgesin selle. Kell oli juba päris palju kah, arvestades sellega kui vara ma ärkama pean. Otsustasin magama ära minna. Panin tuduriided selga, küürisin vannitoas enda kikud puhtaks ning läksingi magama ära. Uinusin suht koheselt.

Hommikul äratas mind äratuskell. Heameelega oleks selle lihtsalt kinni pannud ja edasi maganud, kuid ma ei saanud seda teha. Ma pidin tõusma, ennast valmis panema, Tallinnasse sõitma ja lennuki peale minema. Varsti hakkab ju kool ning treener lubas mind ainult nädalaks ära. Tegelikult peaks ma juba täna trenni minema, kuid ma andsin talle teada, et ei tule.

Igastahes, tõusin ning tegin kohe voodi korda. Väga uniselt läksin alla ja tegin endale kohvi. See turgutas mind õnneks veidi ülesse. Pärast seda läksin hambaid pesema. Sellega ühelpool suundusin oma tuppa tagasi. Võtsin voodi peal olevad riided ning hakkasin neid endale selga panema. Pärast seda tegin ka meigi ning seejärel soengu. Lisasin ehted, lasin lõhna ja olingi valmis.

Riided, meik & soeng : 

Y_large
B2726216d84211e1874222000a1cdb27_7_large
580590_322776817828018_1326107592_n_large

Jalutasin alumisele korrusele. Kõik olid juba üleval, kuid mitte valmis. Otsustasin võilebu hakata tegema, kõigile. Tegin need täitsa tavalised, leib, või ja vorst. Hüüdsin rahvale, et nad sööma tuleks ning keetsin kohvid ka valmis. Endale ma enam kohvi ei teinud, eelistasin apelsinimahla. Kui söödid saime, sahmerdasime veel veidi ringi, kuid siis alustasime sõitu Tallinna poole. Issi jäi koju, ning Kevin niikuinii, sest esiteks me ei oleks autosse ära mahtunud ning tal on täna tähtis ärikohtumine. Poisid jäid autos magama, kuid meie õega püsisime üleval. Tallinnas, jätsime me päris pikka aega emmega hüvasti. Kui lõpuks liikuma saime, läbisime kiirelt check – in’i ning kiirustasime lennukile.

Me oleme kõik jälle tagasi Inglismaal. Viisime autoga Jamesi ja Alexi koju ning läksime siis ka ise enda korterisse. Kool algab juba vähem kui nädala pärast. Masendav. Õnneks oleme me Cassuga päris heade ajudega. Selles mõttes, et meile jäävad asjad meelde, me saame neist kähku aru ning kontrolltöödeks me põhimõtteliselt ei õpigi. Eksamiteks kordame siiski asjad üle.

Igastahes, kell saab mõne minuti pärast viis ning me astusime just enda korterisse sisse. Viisin kohvri oma tuppa. Istusin laua taha ja vaatasin ennast peeglist. Mulle tuli kõne, mind ja õde kutsuti kella poole seitsmeks ... 

No comments:

Post a Comment