Sunday, January 6, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 27OSA

Eelmises : 



* Hiljem *

Tulin just tantsimast. Istusin baarileti äärde ja hüüdsin baarmenile : ,, Üks black russian palun! ’’. Ta asus mulle jooki valmistama. Kui selle kätte sõid, võtsin sellest kohe ühe lonksu. Minu kõrvale istus keegi ja vaatas mind. Nägin seda silma nurgast. Keerasin oma pead. ,, Sina! ’’ laususin nähes ...




Edasi : 



 ,, Sina! ’’ laususin nähes Ellioti. ,, Mina! ’’ muigas poiss. ,, Kuidas sa alati oled seal, kus minagi? ’’ küsisin. ,, Wow, võib – olla oled sina hoopis seal, kus mina olen! ’’ naeris poiss. ,, No kuule! ’’ laususin tõsiselt. ,, Mida? ’’. ,, Mina olen alati ennem kohal olnud ja sina leiad mu tavaliselt ise ülesse! ’’ rääkisin. ,, No võib – olla ma siis täna tõesti tulin siia sinu pärast! ’’. ,, Haah! Kuid miks? ’’ naersin. ,, Sest sinuga on alati lõbus ja mul oli nii väga juhuslikult, hästi igav! ’’ seletas ta mänglevalt. ,, Ja kuidas sa teadsid, et ma siin olen? ’’ pärisin siis. ,, No tegelikult kutsus Kevin mind, aga ma arvasin, et ei hakka tulema ning ütlesin ära ’’ lausus Elliot. ,, Ja viimasel hetkel otsustasid ümber? ’’ ,, Täpselt nii! ’’.
Noogutasin ning seejärel tekkis meie vahele piinlik vaikus. ,, Mida sa jood? ’’ esitas Elliot küsimuse ning päästis meid mõlemaid sellest olukorrast. ,, Black Russiani! ’’ vastasin. ,, Tahad ka lonksu? ’’ lisasin siis lahkelt. ,, Uuh, kange kraam, ma võtan parem mojito! ’’ vastas poiss. Ta hüüdis baarmenile oma soovi ning varsti sai joogi. Rääkisime veidi juttu, kuid kui uuesti see nõme vaikus tekkis, kutsusin poisi endaga tantsima.

O0db7vlii9a_large

* Kertu vaatenurk *

* Järgmine päev *

Kell oli just viis saanud. Kuulsin enda telefoni helisemas. Ekraanil vilkus ,, Kadi ’’. Vastasin kõnele. ( Mina : M Kadi : K ).

K : Tsau, mis teed?

M : Tsau, eeh, ma ...

K : Okei, vahet pole, välja viitsid? * vahele segades *

M : Loll oled, kuid ma usun küll!

K : Okei, saame mäkis tunni pärast kokku! Tsau!

M : Teeme nii, tsau!

Kõne lõppes. Viskasin telefoni voodile ja heitsin minut hiljem selle kõrvale. Tegelikult peaks ma sättima hakkama, aga ma eriti ei viitsi. Lebotasin nii viis minutit. Katkestasin oma tegevuse, sest mul hakkas igav, kuna niisama lamamine ja lae vahtimine teadaolevalt väga põnev just ei ole! Läksin avasin selle asemel oma kapi ja hakkasin riideid valima. Praegu olin ma dressides ja sellise sooja ilmaga nii vist eriti välja ei lähe küll! Leidsin kapist ühe heleda kleidi roosakas – punaste lilledega. Tõmbasin selle endale selga. Juurde leidsin lillede tooniga kingad ja koti. Jätsin need kapist välja. Hakkasin seejärel meiki tegema. Sellega lõpetatud, hakkasin soenguga pihta. Otsustasin juuksed lahti jätta ning tegin nendesse lokid. Panin kaela veel kaelakee, sõrme sõrmuse, kõrva kõrvarõngad ja käeotsa libistasin mõned käevõrud. Asetasin kotti veel telefoni, võtmed ja veidi raha ning olingi valmis minema. Võtsin kingad näpu otsa ja läksin alla. Panin need koridoris jalga ning väljusin majast. Hakkasin mäki poole kõndima.

Y_large
Tumblr_merl3u3ij91rqn8aao1_500_large

Kui sihtpunkti jõudsin olid teised juba kohal, ma olin veidi hilinenud ka. Tavaliselt ma ei hiline, kuid vahel tuleb seda siiski ette. Läksin teiste juurde. Nad olid juba tellinud, otsustasin sama teha. Võtsin endale big mac’i eine, olin suhteliselt näljane. Ilmselt selle pärast, et ma pole veel lõunat söönud. Varsti sain oma toidu kätte ja sain sööma hakata. Kui lõpetasime läksime me edasi parki.

* Hiljem *

Kell saab kolme minuti pärast üheksa. Olen veel pargis, koos minuga on Emily ja Declan. ,, Kuulge kutid, ma pean minema! ’’ teatas Emmu meile. ,, Olgu, tsauu! ’’ sõnasin talle. ,, Tsauu! ’’ lõugas ta meile ja lahkus. ,, Olemegi kahekesi. ’’ lausus Declan. ,, Tundub nii! Kõik teised hülgasid meid. ’’ naljatasin. ,, Ma ei hülgaks sind kunagi. ’’ ütles poiss korraga. Vaatasin tema poole. ,, Mida? ’’ pärisin. ,, Ma .. ei hülgaks sind kunagi! ’’ ütles poiss enesekindlalt. See kõlas natuke naljakalt, kuid ka väga armsalt. ,, Ma ei mõista! ’’. ,, Sa oled tore tüdruk ja sa meeldid mulle! ’’ oli poiss minuga otsekohene. ,, Ma .. ma .. ei tea. ’’ kokutasin. ,, Sa oled samuti tore ja ... kuid ma ei tea ’’ lisasin siis. ,, Kuid mida siin teada on? ’’ ei mõistnud poiss. Muidugi ei saa ta aru! Lugu on ju hoopis keerukam. ,, Ma kolin Manchesteri! ’’ pahvatasin. ,, Mis? ’’. ,, Jap’’. ,, Kuid me oleme ju ikka samas riigis, me saaks üksteisele külla sõita ja nii edasi! ’’ püüdis poiss olukorda pehmendada. ,, Declan, ma pean mõtlema! Ning mul on vist aeg minna! ’’ teatasin ning lahkusin kiiruga.

Tegelikult ma tavaliselt nii ei käitu, kuid midagi on teisiti! Ugh, ega ma ise ka ei tea! Püüan sellele praegu mitte mõelda ning keskendun hoopis sellele, et ma tervelt koju jõuaks.

* Lexi vaatenurk *

* Järgmine päev *

Olin just ärkand, otsustasin koristama hakata. Ma sõidan ju homme ära, Eestisse ja enam ma siia majja tagasi ei tule. Kolin välja. Seega ma pean kõik oma asjad kokku tänase päevaga pakkima ja korralikult toa ka ära koristama. Igastahes, ma panin endale mugavad dressid selga ning juustesse tegin punupatsi. Käisin pesin veel ruttu hambad ära ja hakkasin siis tegutsema. Tunniga oli mul toas suur – puhastus tehtud. Ma ei ole eriline prügikoll, selle pärast kaua ei läinudki. Tõmbasin siis enda kohvrid välja ja hakkasin neid pakkima. Otsustasin kõige pealt pakkida ära selle, mille ma Eestisse kaasa võtan! Valisin sinna endale mõned, riided jalanõud, ehted, meigid, kotid ja muud asjad. Kui sellega valmis sain, otsustasin ära pakkida ka kõik ülejäänd asjad. Ning kui lõpuks ka sellega valmis sain oli kell juba viis ning veidi peale.

Otsustasin, et viin kohvrid minu ja õe uute korterisse ära ning lähen siis linna emale ja isale kingitust ostma. Võib – olla tahab Cassu ka tulla? Lähen räägin temaga. Liikusin õe tuppa ja rääkisin temaga. Ta oli nõus ja kohvrid olid tal ka koos. Läksin tagasi enda tuppa, ennast sättima. Võtsin endale kohvrist mustad teksad, kollase topi ja musta pintsaku. Hakkasin siis meiki tegema ning seejärel ka soengu. Lisasin ehted ning hakkasin kotti kokku panema.

Y_large
530543_2661530874135_1592181055_n_large
Tumblr_mdwqp8qdmr1rlagdio1_500_large

,, Kas sa oled valmis? ’’ uuris õde ukse pealt. ,, Ee, kohe ’’ vastasin. Panin kotti enda võtmed ja telefoni. ,, Valmis! ’’ naeratasin. ,, Olgu! Lähme siis! ’’. Võtsin oma kohvrid ja läksin alla. Õnneks õde aitas mind, muidu ma oleks pidanud mitu korda käima. Tema omad olid juba autos. Panin endale kingad jalga ning vedasin kohvrid autoni ja viskasin sisse. Sõitsime meie korteri juurde. Viisime oma asjad ülesse. Me elame kolmandal korrusel, seega palju polnud minna. Ja õnneks on seal lift ka. Jätsime kohvrid lihtsalt oma tubadesse, pakime need lahti siis kui tagasi oleme. Istusime tagasi autosse ja sõitsime kaubanduskeskusesse. Juhtusime kokku seal Alexiga. Cassu jäi temaga jutustama mina läksin aga kingitust vaatama. Leppisime kokku, et mina vaatan emmele ja Cassu issile. Käisin alguses ehtepoes, kuid ei leidnud sealt midagi erilist. Siis läksin mingisse sallide ja mütside poodi.

Märkasin seal kaunist siidsalli. Hind oli päris suur, kuid raha muresid mul pole ja emme pärast võib raisata küll. Tasusin müüale salli eest ning helistasin siis Cassule. Sain teada, et ta oli ehituspoes. Läksin sinna. Õde oli issile välja valinud mingisuguse tööriista, mina nendest eriti midagi ei jaga! Ta ostis selle ära. Läksime toidupoodi. Ostsime koogimaterjali ja kinkide pakkepaberit. Koju jõudes hakkasime koheselt kooki tegema. Emily ja Kadi tulevad meile külla ja no Tessu niikuinii.

Varsti sai kook valmis ning siis ei läinud enam külaliste saabumiseni kaua. Rääkisime omavahel juttu, jõime teed ning sõime kooki. Emmu sõidab nüüd tagasi koju ning kuna kool hakkab siis me vist enam väga palju Tessu ja Kadiga ka kokku ei puutu. Me kolime linna teise otsa ka.

Hiljem saatsime külalised ära. Läksin pärast seda kohe pesema. Külastasin ka oma twitterit ja facebooki. Seejärel panin pidžaama selga, juuksed punusin patsi ja heitsin magama. 

No comments:

Post a Comment