Sunday, January 27, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 32OSA

Eelmises : 



Igastahes, kell saab mõne minuti pärast viis ning me astusime just enda korterisse sisse. Viisin kohvri oma tuppa. Istusin laua taha ja vaatasin ennast peeglist. Mulle tuli kõne, mind ja õde kutsuti kella poole seitsmeks ...





Edasi : 



 Kutsuti poole seitsmeks jalkat mängima. Helistaja oli Marie. Igastahes ma olin nõus ning lubasin õega rääkida. Kohe kui kõne lõppes kiirustasingi õe tuppa, kuid teda polnud seal. Vaatasin kööki, ka seal polnud temast jälgegi. Lõpuks avastasin ta elutoast. Rääkisin talle, et meid kutsusti jalkat. Ta oli nõus, kuid tahtis ennem ikka veidi puhata. Läksin ruttu oma tuppa ning hakkasin kiiruga asju lahti pakkima. Pärast seda pidin kohe sättima hakkama. Valisin kapist välja lilla topi ja suht tumehallid dressid. Panin riided selga ning juuksed kinnitasin patsi.

Y_large
Tumblr_mf8p7gyttu1s0k4luo1_500_large

Jõudsime just staadionile. Siin olid Camme, Amy, Annu, Kertu, Marie, James ja Alex. Otsustasime, et praegu teeme lihtsalt lööke, väravasse. Esimene väravavaht oli James. Korraga ilmus kohale Elliot. Läksin teda kohe tervitama. Ta ei ütlend mulle midagi, ta isegi ei vaatand minu poole. Nagu mind poleks olemaski olnud. Kas ta ignob mind? Rohkem kontakti ma temaga ei loonud ka. Kui pärast mängima hakkasime olid tiimid sellised : esimeses – Amy, Camme, Annu, mina, James, teises – Cassu, Kertu, Marie ja Alex. Elliot oli neutraalne ehk siis, see võistkond kelle käes pall parasjagu oli, selle võiskonnas ta mängis. Näiteks kui pall oli meil, mängis Elliot meie võistkonnas, kui palli sai teine võistkond, hakkas Elliot nende poolel mängima.

Õhtu oli isegi suhteliselt tore, mis siis, et Elliot minuga ei suhelnud, ehk on tal midagi juhtunud, sest tegelikult ei rääkinud ta täna eriti mitte kellegagi. Koju jõudes olin super hüper väsinud. Käisin kiiruga pesus ära ning läksin magama. 


Hommikul äratas mind Cassu kohviga. Ta nõudis, et ma ennast tunni jooksul valmis seaks ja et me pärast seda šhoppama läheks. Ta tahtis kooli jaoks igast asju osta. Igastahes, pärast seda kui ma olin voodis enda kohvi ära joonud, läksin hambaid ja nägu pesema. Pärast seda tegin voodi korda ning siis hakkasin riideid valima. Panin jalga teksad ning selga pluuse. Tegin ka meigi ning juustest sättisin kokku krunni. Kõrva panin pisikesed kõrvarõngad. Suundusin kööki. Võtsin kapist hommikuhelbeid ja hakkasin neid piimaga sööma. Õde oli ilmselt hommikul poes käinud.

Y_large
396681_302216123211493_1159358899_n_large
75284_471163132925949_602671790_n_large

,, Kas me varsti lähme? ’’ uuris kööki tulnud õde. ,, Jap. Ma söön ära ja siis minu poolest võime minna. ’’ seletas ta. ,, Olgu nii. Tegelikult mul on sulle küsimus ka. ’’. ,, Küsi! ’’. ,, Noh, esmaspäeval linnas, ma nagu nägin sind ja Alexit .. nagu suudlemas. ’’ rääkisin. ,, Oh, jah. Ta kutsus mind kohtingule, see on homme õhtul ja ma nõustusin ning pärast seda ta suudles mind. ’’. ,, Ah nii, aga mis te üldse linnas tegite? ’’. ,, Jalutasime. ’’. ,, Selge. ’’.

Pärast linnaskäiku veetsime me mõnusa filmiõhtu.

* Järgmine päev *

,, Lexi, tule tee mulle soeng! ’’ hõikas õde mind. Tõusin enda laua tagant püsti ning lonkisin tema tuppa. ,, Kui sa viitsid siis sa võid mulle meigi ka teha. ’’ jätkas tüdruk. ,, Eks ma ikka aitan, aga, mis sa üldse selga paned? Ja kuhu te lähete? ’’. ,, Ta viib mu tantsima. Ja ma panen selga ühe kleidi, kohe näitan ’’ seletas Cassu ja läks enda kapi juurde. Ta võttis seal välja ühe ilusa tumesinise kleidi. ,, Nii kena. ’’ laususin ning läksin kleiti lähemalt vaatama. See oli tõesti väga ilus. ,, Okei, aga ma hakkan sulle nüüd meiki ja soengut tegema ’’.

Tüdruk istus peeglilaua taha maha ning mina hakkasin ta juukseid koolutama. Pärast seda alustasin meigiga. See tuli tume, täpsemalt tumesinine. Kui lõpetasin saatsin ta kleiti selga panema. See sobis talle ideealselt. Valisime talle koos ka ehted. Uksekell juba käis. Lasin talle ruttu lõhna peale ning saatsin ta minema.

Cassu
Y_large
9680_355367804560816_323369566_n_large
Tumblr_mf1xjcof5h1r15q9to1_400_large

Läksin oma tuppa tagasi ning jätkasin läpakas pooleli jäänud asjadega. Kell oli kaheksa ning väljas läks juba pimedamaks, päris vara, suve kohta. Istusin voodile ning hakkasin omi mõtteid mõlgutama. Ülemisel korrusel hakkas keegi midagi puurima. Praegu? Kell on nii palju ju. See hakkas mulle veits närvidele käima, seega ma otsustasin jalutama minna. Panin endale selga suht lihtsad riided, juuksed sättisin patsi, jalga panin baleriinad ning võisngi minna.

Y_large
31172a06000325ca50df6b04_large


Otsustasin parki minna. Jalutasin mööda suhteliselt tühje tänavaid selle poole. Hakkasin just silda ületama, kui nägin seal ühte poissi. See oli Elliot. Ta vaatas kaugustesse. Kõndisin suhteliselt tema kõrvale ning vaatasin sama kohta mida tema. Siis vaatasin tema poole. ,, Hei. ’’ laususin. Poiss vaatas minu poole ja vastas samaga. ,, Kas sul on ikka kõik korras? ’’ pärisin. ,, Jah. ’’ vastas ta. Noogutasin. ,, Või tegelikult ’’ sõnas ta siis. ,, Üks asi on tõesti. ’’ jätkas poiss. ,, Tahad rääkida? ’’. ,, Ma usun, et sa võid teada küll. ’’. ,, Okei, ma kuulan. ’’ naeratasin õrnalt.

,, Mulle meeldib üks tüdruk. Või noh tegelikult rohkem kui meeldib. ’’ sõnas ta. Mulle tekkis veidi ebamugav tunne, kuid uurisin siiski milline ta on. Poiss seletas, et tal on heledad juuksed, ta on kaunis, neil on palju ühiseid huvisid, neil on koos lõbus ja nii edasi. ,, Miks sa siis ei ütle talle? ’’ uurisin. ,, Tal on vist poiss. ’’ ,, Vist? ’’ Poiss noogutas. ,, Ma arvan, et sa peaksid seda talle siiski helistama. ’’ laususin ning hakkasin eemale kõndima. Olin jõudnud mõned meetrid liikuda, kui korraga ma kuulsin oma telefoni helisemas. Tõmbasin selle taskust välja ning vastasin kõnele. ( Mina : M Võõras : V ).

V : Sa meeldid mulle.

Sain kohe aru, kes see on. Keerasin näo poisi poole, ta vaatas mind. Vaatasin uuesti telefoni, panin kõne kinni. Hakkasin lihtsalt eemale kõndima. Ma lihtsalt ei oskanud muud teha. Mul oli vaja aega, mõtlemiseks. Aga miks põrgupäralt ta arvab, et mul poiss on?

Mõtlesin sellele, mis viimastel päevadel juhtunud on. See kuidas Elliot nii ootamatult ära kadus. ,, Kas ta arvab, et mul on poiss, sest nägi Markust mind suudlemas? Ning sellepärast lahkuski ja ei vastanud mulle? ’’ rääkisin endaga. Ma ei suutnud sellele enam mõelda. Liikusin kiiruga koju ja läksin magama ära.

Järgnevad päevad möödusid mul suhteliselt trenni ja kodu vahelt käies. Ma ei käinud eriti väljas, lihtsalt ei olnud tuju mitte kui millegi jaoks. Paar korda Cassu siiski vedas mind välja. Trennides nägin vahel ka Ellioti. See oli tegelikult päris häiriv. Sest nii pea kui ta mind märkas siis ta lihtsalt jõllitas mind. Nagu poleks varem inimest näinud. Ise ma tema poole ei vaadanud. Ma ei tea, kas ma ei julgend või ma ei tahtnud. Ma lihtsalt ei tea enam mitte midagi.

Ma pole küll kodust väljas eriti käinud, kuid minu juures käisid Marie ja Kertu. Samuti ka James, me saame temaga üldse mega hästi läbi. Talle meeldib mind koguaeg kiusata ja see on nii armas. Ma ei mõista miks ta ikka veel vallaline on? Nii tore poiss ju!

Cassu kohting läks suurepäraselt. Kuid ta veidi pipardab Alexiga. Hoiab ennast kättesaamatuna. Ta põhjendas seda sellega, et kui ta annab ennast kiiresti kätte talle, ei oska poiss teda hinnata või midagi sellist. Ja et ta tahab olla raskestiunustatav ka, kui üldse unustatav. Samas ta flirdib temaga päris hoogsalt, nii palju kui mina näinud olen.

Ma sain hiljuti ka ühe uudise teada, Kertu kolib Machesteri. Ta jätkab seal ühes klubis, ma ei tea millises, ta ei ole seda veel avaldanud. Ma loodan, et me väga kaugeks ei jää, kuigi kõik on võimalik. Tavaliselt kui kuskile eemale ära kolitakse, siis juhtub see – inimesed jäävad kaugeks.

Marie, Camme, Amy ja Annuga oleme me super head sõbrannad. Marie vend on üks väike lahe sell, kutsub mind siiamaani ,, Nurjatud Lexi ’’ks. Camme, Amy, Annu, Marie ja Cassuga käime me viimasel ajal väga palju läbi. Kui neid tunda õppida on nad tegelikult täitsa toredad kutid.

Õega on meil suhted head, me ei ole üldse tülitsenud ja vaielnud ka. Emme, issi ja Keviniga suhtleme me ka. Emily, Tessu ja Kadiga pole hetkel eriti palju kokku puutunud kahjuks. 

No comments:

Post a Comment