Thursday, January 3, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 26OSA

Eelmises : 



,, Kus sa lähed? ’’ uuris õde, kui me trepi peal kokku saime. ,, Emmu juurde, ühined? ’’. ,, Aa, okei. Ei, ma saan Amy ja Cammega kokku. ’’. ,, Olgu nii, ilusta päeva! Tsau. ’’ naeratasin. ,, Sullegi! Tsau. ’’. Hakkasin jala Emmu poole jalutama. Hingasin värsket õhku ja nautisin ilma. Kuskil poole tunni möödudes olin tema juures. Või noh, mitte tema juures, ta elab ainult suve seal, vaid vanaema juures. Naine ise oli turgu läinud, seega saime Emmuga rahulikult olla. Lasin tal uuesti kohtingust mulle rääkida ja üldse temast ja Kevinist. Võib – olla ma uurisin liiga palju, aga ma lihtsalt nii väga tahtsin teada. Pärast seda otsutasime kokata, mõtlesime teha midagi lihtsat. Vaatasime mõned kokaraamatud läbi, kuid ei suutnud ikka otsustada. Lõpuks tekkis Emmul idee teha ...




Edasi : 



 Lõpuks tekkis Emmul idee teha maasika smuutit. Nõustusin ning me hakkasime seda valmis segama. Kui lõpetasime, läksime telekat vaatama. Kauaks ma tema juurde tegelikult ei jäänudki, sest varsti helistas mulle Marie ja kutsus enda juurde. Ta pidi venda hoidma, kuid üksi oleks igav olnud, tõi tüdruk põhjuseks. Jätsin Emmuga hüvasti ning läksin edasi Marie juurde.

Seisin ta ilusa suure maja ees. Astusin aeda sisse ning lähenesin uksele. Koputasin paar korda uksele. Tüdruk avas selle ja kutsus mu kohe edasi. Võtsin endalt jalanõud jalast ning astusin elutuppa sisse. Diivani peal oli üks poiss, ilmselt siis Marie vend. ,, Hei! ’’ tervitasin teda. ,, Oi, hei! ’’ sõnas ta vastu ja tõusis diivanilt. ,, Minu nimi on Frankie ’’ sõnas poiss armsalt. ,, Lexi ’’ ütlesin naeratades. ,, Lexi nagu sexi ’’ naeris poiss. ,, Kohe näha, et sinu vend! ’’ ütlesin Mariele. ,, Kas ma musi ka saan? ’’ uuris poiss. ,, Eh, ikka vist ’’ vastasin. Hakkasin poisi põsele musi tegema, kuid ta keeras suu ette. ,, Wäoo ’’ ütlesin endale. ,, Vana ta oligi? ’’ pärisin siis Marielt. ,, Neljane ’’ naeris tüdruk. Läksime üles Marie tuppa ta tahtis mulle midagi näidata.

* Hiljem *

,, Mis kell on? ’’ küsis Marie. ,, Um, viis läbi kaks minutit. ’’ vastasin. ,, Oh, MTV’lt tuleb üks hea saade praegu! ’’ sõnas tüdruk ärevalt. Läksime alla. Frankie vaatas multikaid. Pult oli tema käes. ,, Frankie, ma tahan oma saadet vaadata nüüd! ’’ teatas tüdruk vennale. ,, Ei ’’ sõnas ta ja süvenes multikasse. Vaatasin Mariele otsa. Tüdruk kergitas ainult kulmu ja lähenes siis poisile, et pulti kätte saada. Lõpuks jäi ikkagi see Frankie kätte. Hiilisin vaikselt poisi selja taha ning tõmbasin puldi ära, lennutasin selle Mariele. ,, Sa nurjatu! ’’ kargas Frankie püsti, rusikas taeva poole. ,, Ups ’’ sõnasin talle ainult. Poiss tammus vihasena toast minema, oma ette podisedes : ,, Nurjatu Lexi! ’’. Meie ainult naersime selle peale. Seadsime ennast mõnusalt diivanile sisse ja hakkasime MTV’lt seda saadet vaatama, mida Marie tahtis.

Kui kell oli seitse saanud, otsustasin tagasi koju minna. Koju jõudes sõin ruttu ja kadusin siis oma tuppa. Tegelesin seal oma asjadega, aga siis läksin alla telekat vaatama. Tundsin kuidas mu pea valu teeb. Otsustasin minna oma tuppa, magama. Mõeldud, tehtud. Peagi olingi oma toas, voodis ning rändasin unenägude maale.

Kuulsin läbi une mingit heli. Suutsin tuvastada, et seda tegi mu telefon. See ei olnud äratuskell, keegi helistas mulle. Avasin vaikselt silmad. Otsisin patjade seest oma telefoni välja. Ekraanile vaatamata, vastasin kõnele. Sain kohe aru, et see oli venna. ( Mina : M Venna : K ).

M : Jaa.

K : Hommik, kuule ma tulen sulle ja Cassule kell pool üheksa õhtul järgi!

M : Täpsusta palun.

K : No, lähme klubisse, pane siis ennast vastavalt riidesse ja teavita õde ka!

M : Kuidas soovid! Tsau!

Panin kõne kinni ja sulgesin oma silmad. Lamasin nii voodis mõned minutid. Uinuda ma enam ei suutnud. Vaatasin hoopis kella. See näitas üks läbi kolmteist minutit. Hea, et tänane trenn lükati kella kolmele, sest muidu oleks ma sinna lootusetult hilinenud. Tõusin voodist ning tegin selle korda. Mõtlesin mida edasi teha. Midagi tarka ei tulnud pähe. Loivasin õe tuppa. Muidugi ta magas. Läksin tema kõrvale pikali. Sulgesin silmad ning jäin uuesti magama. Suht mõte oli minna tema juurde.

,, Lexi! Omg, aja oma perse mu voodist välja! ’’ kisas Cassu. Tegin silmad lahti. ,, Mis? ’’. ,, Meil hakkab poole tunni pärast trenn, me peame ennast ruttu korda seadma! ’’ lõugas ta edasi ja läks siis enda kapi juurde riideid otsima. Tõusin uniselt ja läksin vannituppa hambaid pesema. Siis panin ennast riidesse, tegin ka soengu ning panin trennikoti kokku. Läksin alla, võtsin külmkapist kaks kohukest, ühe endale ning ühe õele. Enne trenni tuleb alati süüa, sest muidu võib halb hakata, kui palju pingutada. Tegelikult, ma vist polekski söönud, kui see vajalik poleks olnud.

Läksin koridori putsasi jalga panema. Õde tuli ka. Andsin talle ta kohukese ning me väljusime majast. Bussijaama jalutades nautisime oma hommikusööki. ,, Aa muidu, Kevin kutsus meid täna klubisse, oled tulija? ’’ uurisin tüdrukult. ,, Muidugi! Sa veel küsid! ’’ muigas õde. ,, Okei, siis on hästi. Ta tuleb meile poole üheksaks järgi. ’’. ,, Selge ’’. Vahepeal olime bussijaama jõudnud ning buss juba tuli ka. Astusime masina peale ja valisime kohad. Õnneks see buss peatub suht staadioni juures ning kaua sinna ei sõida ka. Kui oma peatuses maha astusime suundusime riietusruumi ja siis staadionile.

* Kodus *

Tulin just pesust, ei hakanud täna pärast trenni minema. Igastahes otsisin sahtlist fööni välja ning hakkasin oma heledaid juukseid föönitama. Selleks kulus kakskümmend – viis kuni kolmkümmend minutit. Kui sellega lõpetasin harjasin need ilusti läbi ja jätsin lahti. Avasin oma läpaka ning läksin facebooki, pärast seda ka korraks twitterisse. Panin siis arvutist musa ja läksin alla sööma. Tessu oli ka all ja sõi. Soovisin talle head isu ja läksin tõstsin endale ka toitu. Tädi oli teinud riisi ja lõhet ahjus. Nämm. Kõrvale jõin ma mahla. Kui söödud sain pesin enda nõud ära. Ma oleks võind need ka tegelt nõudepesumasinasse panna.

Läksin tagasi oma tuppa. Avasin kapi ja hakkasin vaatama mida selga panna. Ei suutnud midagi valida. Otsustasin õe kutsuda. ,, CASSU! ’’ lõugasin teda. Tüdruk ruttas mu tuppa. ,, Aita mul kleiti valida! ’’ palusin teda. ,, Oeh, mul tegelikult sama jama, aga las ma vaatan! ’’ oli ta nõus. ,, Kui sa mulle midagi kena välja valid, siis ma võin proovida sind aidata ju. ’’ rääkisin. Õde noogutas ja tuhlas mu kapis edasi. Ta valis sealt välja ühe beežika kleidi ning sama tooni kingad. ,, Sobivad? ’’. ,, Jap, aitäh! ’’ tänasin teda rõõmsalt. ,, Tule nüüd mulle appi! ’’ käsutas ta mind. Läksime tema tuppa. Avasin ta kapi ja vaatasin seal ringi. Pakkusin talle ühte roosat kleiti, kuid ta keeldus sellest. Võtsin siis suht põhjast ühe musta kleidi välja. ,, Aga see? ’’ uurisin. ,, Vot see sobib! ’’ vastas ta rõõmsalt. Otsisin sinna ka kingad juurde ning me olime tasa.

Läksin oma tuppa tagasi ja hakkasin ehteid juurde otsima. Otsustasin lõpuks suht heledates toonides käevõrude, sõrmuse ja kõrvarõngaste kasuks. Jätsin need ehtekarbist välja ja läksin panin lokitangid sooja. Seni kuni need soojenesid, tegin oma juustest lipsu. Seejärel koolutasin ülejäänud juuksed. Hakkasin endale siis jumestust tegema, pärast seda tegin ka heleroosaka meigi. Minu tuppa kappas sisse Cassu. ,, Kas sul on veel lokitangid soojas? ’’ uuris ta. ,, Just lülitasin välja ’’ vastasin. ,, Okei, ma teen siis ruttu mingid õrnad lokid! ’’ ütles ta. Kehitasin õlgu ja läksin korraks vannituppa. Tagasi tulles oli õde juba oma soenguga lõpetanud ja tegi minu meikidega meiki. ,, Ah nii! ’’ ütlesin. ,, Mis? ’’. ,, Aa, ei ma niisama ’’ vastasin. Võtsin oma kleidi ja panin selle selga. Lisasin ka ehted ja lasin lõhna. Varsti ilmus minu tuppa ka Cassu, ta nägi päris kena välja. Imetlesime ennast peeglist ja jäime rahule. 

Y_large

Mina
Tumblr_mck86hesr71rjjarho1_400_large
74732_453473594688353_1782702185_n_large

Cassu
Tumblr_mf26k892dm1ql3malo1_400_large
Tumblr_mebgikoq3t1rifoweo1_500_large

,, Teeme pilti ka! ’’ kilkas sista. Võtsime mu telefoni ja tegime pilti. Postitasime selle twitterisse, facebooki ja weheartit’sse. Minu tuppa astus sisse Tessu. Tüdruk tahtis juba midagi öelda, kuid selle asemele tuli ta suust välja : ,, Wäoo ’’. Hakkasime õega naerma. ,, Ja kuhu te lähete? ’’ küsis Tessu siis. ,, Klubisse! ’’ vastas Cassu. ,, Olgu nii, tegelt tahtsin ma sinult seda valget käekella laenata!? ’’ rääkis tüdruk minuga. ,, Ja, kohe saad! ’’ vastasin. Otsisin kella välja ning ulatasin selle talle. Ta tänas mind ja lahkus. Uksekell. ,, See on ilmselt Kevin! ’’ teatasin. Läksime õega alla. Ukse taga seisis tõesti Kevin. Ei hakkand teda sisse kutsuma, vaid läksime välja ja sealt edasi autosse.

* Hiljem *

Tulin just tantsimast. Istusin baarileti äärde ja hüüdsin baarmenile : ,, Üks black russian palun! ’’. Ta asus mulle jooki valmistama. Kui selle kätte sain, võtsin sellest kohe ühe lonksu. Minu kõrvale istus keegi ja vaatas mind. Nägin seda silmanurgast. Keerasin oma pead. ,, Sina! ’’ laususin nähes ...

Tumblr_lerzwi88k71qa4nquo1_400_large

No comments:

Post a Comment