Monday, January 14, 2013

Stars Can't Shine Without Darkness : 28OSA

Eelmises : 



Hiljem saatsime külalised ära. Läksin pärast seda kohe pesema. Külastasin ka oma twitterit ja facebooki. Seejärel panin pidžaama selga, juuksed punusin patsi ja heitsin magama.




Edasi : 



 Hommikul ärkasin äratuskella peale. Olin selle pannud helisema kella 8’ks. Kell 11 läheb meil lennuk. Läksin kohe vannituppa, oma kikusi küürima. Kui need puhtaks sain pesin ka näo ära. Kuivatasin näo ja käed korralikult. Väljusin vannitoast. Otsustasin minna igaksjuhuks Cassut äratama. Koputasin tüdruku uksele. Keegi ei vastand. Avasin ukse. Cassu tegi parasjagu voodit korda. Panin ukse hästi vaikselt kinni. Läksin enda tuppa tagasi. Võtsin tooli pealt, välja valitud kleidi. Panin selle endale selga ja hakkasin siis meiki tegema. Alustasin jumestusega. Kui selle olin valmis saanud, panin lokitangid sooja. Hakkasin siis silmi tegema. Kui ka sellega valmis sain, alustasin lokkide tegemisega. Pärast läksin valisin veel ehted. Riputasin need endale külge ja lasin lõhna. 

Y_large
2vmt_wy6gym_large
179505_504090992944992_1367417219_n_large

Läksin alla. Tegin endale kohvi ja paar võileiba. Istusin laua taha ja hakkasin sööma. Kui sellega lõpetasin panin nõud kraanikaussi ja pesin need kohe puhtaks ka. Kell oli juba päris palju, kuid veidi aega mul siiski oli. Läksin tagasi oma tuppa. Võtsin telefoni ning külastasin twitterit. Tegin mõned tweedid ja lugesin teiste omasid ka. Mõnele replysin samuti. ,, Õde! Hakkame minema! ’’ käsutas minu tuppa sisse tormanud Cassu. ,, Mis kell siis on? ’’ küsisin ehmatusega. ,, Piisavalt ’’ sain vastuseks. Muigasin ning läksin alla. Panin endale pintsaku peale, mille olin ma jõudnud juba vahepeal eemaldada. Panin ka kingad jalga ning huultele kandsin huuleläiget.

Astusime majast välja. Seal ootas meid juba takso, kus Kevin sees istus. Taksojuht aitas meil kohvrid autosse panna. Istusime sõidukisse ning see alustas sõitu lennujaama poole. Sihtpunkti jõudes väljusime autost, võtsima oma kohvrid ning sisenesime lennujaama. Varsti lähebki meie lend. Läbisime check – in’i ja saime lennukile minna. Tegin twitteris tweedi :

Lennukis. Mõne tunni pärast Eestis! :) #jei

Panin telefoni jälle kõrvale ning viskasin enda pilgu aknast välja. Midagi erilist sealt vaadata polnud. Seega üsnapea keerasin selle mujale. Kui lennuk oma teekonda alustas, toppisin klapid pähe ja nautisin muusika saatel lendu.

* Eestis *

Saime mõnda aega tagasi lennukilt maha. Kohvrid on meil juba käes. Väljusime lennujaamast ning hakkasime pilguga hoone parklas vanemate autot otsima. Kaua sellega ei läinudki. Liikusime auto juurde. Kui olime poole oma teest läbinud hüppasid sõidukist välja naine ja mees. Nad jooksid meie juurde ja kallistasid meid tugevasti. Issi aitas meid kohe kohvritega. Istusime autosse ning sõitsime mingisugusesse kohvikusse. Me küll ütlesime emmele, et meil pole kõhud tühjad, kuid ta ei jätnud jonni.

Sisenesime kohvikusse ja läksime tellima. Võtsin endale saiakese ja kohvi. Seda mida teised tellisid seda ma ei näinud. Või tegelt pigem ei vaatand. Istusime lauda. Tõmbasin endale kotist välja telefoni. Tegin twitteris tweedi :

Söööööömas .

Kui söödud saime, läksime tagasi auto juurde ning alustasime sõitu kodu poole. Panin endale autos klapid pähe ja hakkasin enda muusikat kuulama, sest minu ja mu vanemate muusika maitse väga ei ühti. Olin suhteliselt väsinud ning muutusin peagi uimaseks. Kaua ei läinud ka sellega, kui ma unne langesin.

,, Lexi ärka!  ’’ raputas keegi mind, hääl sarnanes Kevini omale. Avasin vaikselt silmad. Mul oli õigus – ärataja oli Kevin. ,, Me oleme kohal! ’’ lisas ta veel. Vaatasin ringi. Me olime tõesti jõudnud maja ette. Selg oli suhteliselt kange sõidust ning jalad ka. Autost väljudes kõigepealt sirutasin ennast mõnusalt ja siis võtsin enda kotid. Sisenesin majja ning lükkasin kingad jala otsast ära. Kappasin edasi enda tuppa. Jätsin oma kohvri voodi kõrvale ning läksin alla. Kaisutasin üle pika aja Daisyt jälle. Ta oli juba päris suureks kasvand. Nunnutasin ka Abbyt. Rääkisin veel perega veidi juttu, kuid siis suundusin tagasi enda tuppa. Võtsin pintsaku pealt ära ja viskasin end enda suurde ja laia voodisse pikali. Oma voodi on ikka üks hea asi. Pikutasin nii mõned minutid ja nautisin vaikust. Siis aga otsustasin kohvreid lahti pakkima hakata. Panin muusika käima ning hakkasin tegutsema. Mega palju asju mul kaasas polnud ja kuna need olid kohvris mul ilusti kokku pandult ei läinud sellega kaua aega.

Võtsin oma läpaka ja viskasin voodile pikale, alles siis märkasin kella – 20:36. Aeg läheb ikka päris kähku, alles oli hommik. Avasin enda twitterisse ning asusin hoolega tweete lugema ning ise ka tweetima. Kui tweetimisest enam midagi välja ei tulnud, võtsin ka facebooki lahti. Tegin ühe postituse ning asusin siis oma teateid lugema. Kui seal igav hakkas, chekkasin jälle enda twitterisse. Seal ei olnud midagi uut. Hakkasin hoopis õde stalkima. Võtsin ta profiili lahti ning hakkasin ta tweete läbi kammima. Pärast seda külastasin veel paari lehekülge, kuid siis panin läpaka kinni. Läksin alla ja trollisin niisama emmega. Põhimõtteliselt siis ajasin talle igast feili teksti, mille peale ta väga naljakalt reageeris.

Kui kell oli kümme tiksunud läksin ma õe tuppa. Uurisin, mis tal homme plaanis on!? Ta seletas mulle, et saab vanade koolikaaslastega kokku ja chillib nendega. Läksin oma tuppa tagasi. Otsisin endale välja tudukad ning toppisin need selga. Panin ka juuksed ilusti hobusesappa ja liikusin vannituppa, et meik maha võtta ja hambad pesta. Sellega korras läksin tagasi oma tuppa. Pugesin enda voodisse ja kustutasin tule. Mõtlesin mida mina siis homme teen. Otsustasin, et lähen trenni vaatama. Tahaks näha neid. Sulgesin silmad ja proovisin uinuda. See ei õnnestund kohe üldse. Siis meenus mulle, et kui Eestis on kell 22:30 siis Inglismaal on kell alles 20:30, ilmselt olen ma Inglismaa ajaga harjund ja sellepärast ei uinugi.

Panin tule uuesti põlema ja võtsin enda läpaka. Panin selle käima ja logisin msn’i. Kohe kui märkasin, et Camme sees on, hakkasin temaga rääkima. Ta oli koos Annu ja Amyga. Nad pakkusid välja, et me võiks veebi teha. Olin koheselt nõus. Rääkisime igast jutte. Samalajal rääkisin ma msn’s veel Biku ja Jamesiga. Biku vist ei tea, et ma Eestis olen, sest muidu oleks ta kohe midagi selle kohta ütlend või juba ammu mulle helistanud. Eks ma siis homme üllatan teda trennis! Kell kaks öösel alles panin läpaka käest ära ja läksin magama.

Hommikul ärgates oli päike juba kõrgel taevas. Ei viitsinud üldse tõusta, palju mõnusam oli voodis vedeleda. Võtsin oma telefoni ja vaatasin kella – 13:48. Panin selle käest ära ja keerasin näo patja. ,, Lexi kumma vöö ma panen? ’’ küsis minu tuppa sisse kargand Cassu. Tõstsin oma pead veidi ja silmitsesin tema käes olevaid vöösid. Lõpuks suunasin näpu musta peal ning kukutasin pea uuesti patjadesse. Silmitsesin lage. Uni oli täielikult läinud, seega tõusin. Tegin voodi korda ja läksin hambaid pesema. Seejärel suundusin alla elutuppa. See oli täiesti tühi. Istusin tugitooli ja panin teleka käima. Jäin sealt mingit saadet vaatama. ,, Tsauu! ’’ kostus Cassu hääl koridorist. See oli vist mulle mõeldud, seega hüüdsin talle midagi sarnast vastu. Saade mida ma vaatasin lõppes. Läksin kööki ning võtsin hommikuhelbeid. Valasin neile piima peale ja hakkasin sööma. Kui lõpetasin läksin oma tuppa ja panin läpaka käima, chillisin seal niisama ringi.

Kell oli 15:32 saanud. Mu buss läheb umbes tunni aja pärast. Jooksin enda kapi juurde ja valisin endale riided. Otsustasin veidi sportlikuma riietuse kasuks. Valisin välja hallid püksid, sinise topi, halli jaki ning sinised tossud. Panin riided selga. Jalanõud jätsin lihtsalt voodi kõrvale. Hakkasin meiki tegema. Tegin selle suht lihtsa. Kõige lõpuks tegin patsi. Lasin veel deodoranti ning olingi valmis. Läksin alla. Kutsusin Daisy endaga kaasa. Panin ta rihma otsa ja me suundusime jalutama. Hetkel temaga väga pikka ringi ei teinud, kuna mul läheb varsti buss. Õhtul teen pikema. Tagasi jõudes võtsin Daisylt rihma küljest ning lasin ta aeda mängima. Emme ja venna on niikuinii kodus. Ise kiirustasin ma aga bussi peale.

Y_large
Thumb_anastasiya-logvinova4350429_large
Tumblr_md777x3ufg1rcwsp0o1_500_large

Kui oma peatuses maha astusin oli trenni alguseni jäänud kolmteist minutit. Otsustasin, et ei lähe trenni alguseks, vaid veidi hiljem. Käisin poest läbi ning ostsin endale ühe poole liitrise vee. Pärast seda suundusin tammale.

No comments:

Post a Comment