Sunday, September 23, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 7OSA

Eelmises : 


,, Lexi! Cassu! Emps! Paps ’’ hüüdis Kevin alt. Tõusin koheselt, ka Daisy ärkas ülesse ja vaatas ukse poole. Kiirustasin alla. ,, Noh? ’’ küsis Cassu, kes juba all oli. ,, Ma ... ’’ lausu Kevin õnnelikult.



Edasi : 


 ,, Ma sain gümnaasiumisse sisse ’’ rääkis Kevin õnnelikult. See oli natuke kahtlane, tema puhul, sest tavaliselt on tal just koolist , pohhuj’. ,, Issand, kui tore, mind nagu täiega huvitab ka ’’ rääkis Cassu sarkasmiga. ,, Emily! ’’ sõnas emme pahaselt ning kallistas poissi siis. ,, Mida iganes ’’ podises Cassu.


Tõmbasin taskust telo välja ning vaatasin kella. ,, Ou Cassu, meil algab viieteist minuti pärast trenn ’’ lõugasin. ,, Mäsäsja? ’’ küsis ta. Noogutasin ainult ja ütlesin ,, Meil läheb ju sõitmisega ka veel aega! ’’. Jooksime ruttu oma tubadesse ning võtsime enda trennikotid, seejärel tormasime tagasi alla.


Panime koridoris endale butsad jalga, tõmbasime dressikad peale ning kiirustasime majast välja, auto juurde. Istusime kiiruga sisse. Käivitasin mootori ja liikusin paigalt. Kümne minuti pärast olime me tammal.


Me põhimõtteliselt lendasime autost välja ning üle peaareeni puuri poole ( muruväljak, ümbritsetud kõrge metallaiaga ). Me ei käinud isegi riietusruumidest läbi.


Kui sihtpunkti jõudsime panime kotid väljaku kõrvale maha. Me jõudsime suht napilt. 
Treener rääkis, et täna on meil mängulinetrenn ehk teeme soojenduse ära ning hakkame kohe mängima. Soojenduse peale läks meil umbes viisteist minutit, sest me veel venitasime ka.


Seejärel jagas treener meid kuueks võistkonnaks, igas võistkonnas oli kolm kuni neli inimest, selleks kulusid ka mõned minutid. Ülejäänud tund ja kümme minutit me mängisime. Pärast tegime veel lõdvestuse ja trenn oli läbi.


Jalutasime rahulikult tagasi auto juurde ning sõitsime koju.


Kodus kui ma butsad ära võtsin, märkasin, et maja oli kahtlaselt vaikne. Kohtasin trepi peal Kevinit. Uurisin temalt, kas ta vanematest teab midagi. Ta lausus mulle ainult, et nad sõitsid ära, spaasse. Jätsin ta pärast seda rahule ning läksin ülesse oma tuppa.


Kell oli juba seitse. Tegin ruttu vannitoas kiirpesu. Seejärel otsisin endale teised riided selga, juuksed sättisin krunni ning ripsmetele kandsin mõned kihid ripsmetušši.


Otsisin endale ehtekarbist ka mõned ehted ja lasin veidike lõhna peale. 

Y_large
558608_345771032184327_522557877_n_large

Olingi valmis. Tundsin kuidas mu kõht tunda andis, et ma peaks midagi sööma. Liikusin alla, kööki. Kevin oli samuti köögis. Avasin külmkapi. Nägin, et seal oli torti. Ju siis oli emme või issi ostnud, et tähistada seda, et Kevin gümnaasiumisse sisse sai.


Võtsin külmkapist jogurtit. Toetusin vastu kapiäärt ja hakkasin sööma. ,, Tegelt ma eriti ei taha sinna gümnaasiumisse minna, niikuinii mingi hull kooli või midagi ’’. ,, Ma ei usu, ma olen täiesti kindel, et normaalsemad õpetajad kui su eelmises koolis ’’ vastasin. Tegelikult olid Kevini eelmises koolis täiega kahtlased õpetajad.


,, Ma ei tea, see õpetaja kellega ma rääkisin oli täiega kahtlane. Tal olid täiega suured silmad ja siis sellest helepruuni värvi nagu sitt ja siis ta koguaeg zoomis minu poole ’’.


Hakkasin itsistama. ,, Mis te siis rääkisite? ’’ uurisin. ,, No ta küsis, et miks mul tunnistusel mõned kolmed on, et miks need neljad ei ole? Ja siis ma vastasin, et ma ei viitsinud õppida, aga nüüd ma viitsin ja värki ’’. Muigasin. ,, Veel? ’’ pärisin edasi.


,, Aa, ta küsis kas mul hobisid või midagi sellist on ja ma ütlesin, et ma käin vahepeal jõusaalis ning vahel mängin kossu ka. Tegelt ma tean küll, mis vastust ta ootas. ’’ ,, Millist siis? ’’ ei jätnud ma küsimist.


,, Et, ma käin muusikakoolis või tegelen muusikaga. ’’ ,, Aga, sa ju mängisid kunagi plokkflööti, miks sa sellest ei rääkinud ’’ küsisin, tegelt neil oli kuni viienda klassini plokkflööt kohustuslik. ,, Ajajah, see läks mul täitsa meelest ära ja siis oleks ütlend, et ma mängin kitarri ning teen bändi ja selle nimeks panen tartumaa sukasääred ’’ seletas ta naljatades.


Hakkasin täiega naerma. Kõik see kuidas ta mulle seda juttu praegu esitas oli nii naljakas, et ma ei suutnud vastu panna. Ka venna hakkas naerma.


Meie naeru peale tuli kööki Cassu. ,, Noh tibukesed, mis naerata? ’’ küsis ta. ,, Sind, kanake ’’ vastas Kevvu ning tegi talle silma ja läks ülesse oma tuppa.


Sõin oma jogurti lõpuni ning siis läksime me Daisyga parki. Leppisime Bikuga kokku, et seal kohtume. Tüdruk juba ootas meid.


Ta nunnutas täiega Daisyt ning mängis ja jalutas temaga. Mina jälgisin neid aga pingi pealt ja sõin oma jäätist. 

N26dgkel33u_large

Umbes kolmveerand üheksa tahtsin ma tagasi koju minna, sest olin trennist väga väsinud ja homme on meil pidu ka.


Jalutasime Daisyga tagasi koju. Jälgisin pidevalt teda ning ümbrust. Vaatasin, et ta millegi terava peale ei astuks, et ükski rattur või autojuht teda ei ehmataks jne.


Kodus panin ma talle süüa ning puhta vee. Läksin oma tuppa. Lülitasin läpaka sisse. Seni kuni see käivitus käisin ma ära õe toas ning uurisin, mis kell meil küünetehniku juurde aeg oli. Kui vastus saadud suundusin tagasi oma tuppa.


Hakkasin ennast msn’i sisse logima, kuid katkestasin selle ära, sest ma ei viitsinud kellegagi hetkel rääkida rohkem. Logisin ennast hoopis facebooki. Lugesin oma teated ära. Chillisin veel veits facebookis.


Kui rohkem seal olla ei viitsinud avasin spordi uudised, facebooki panin lihtsalt aknast kinni. Lugesin ainult jalgpalliga seotud uudised ära, ülejäänud mind lihtsalt ei huvitanud.


Kui loetud sain, otsustasin oma blogi ka külastada. Tegutsesin seal veidike, aga siis otsustasin magama minna, mis sellest, et kell on alles 22. Homme pean ju niikuinii varem ärkama, sest kell üheksa on meil küünetehniku juures aeg.


Panin endale tudukad selga, krunni jätsin samaks. Pesin enda näo veel ära, samuti ka hambad ning läksin voodisse, peagi ma ka uinusin.


Hommikul, ärkasin ma enda äratuskella peale. Tõusin ja läksin kohe pessu. Kui dušši all käidud, föönitasin juuksed ära. Seejärel otsisin endale selga mingised riided. Tegin ka meigi ning soengu. Lisasin ka ehted. 

Y_large
0.365x365_large
595811f8b74d8f22b7ae5ecfd7a59145_large

Kell oli 8:15. Mul oli veel pool tundi aega. Panin enda läpaka käima. Logisin ennast facebooki. Samuti ka msn’i. Põhimõtteliselt mitte kedagi polnud sees, kõik alles magasid. Ega ma ise magaks ka ilmselt.


Chekkasin ka twitterisse. Mul oli paar uut folowersi. Tegin mõned tweedid :


@SuperCassu ’ ga varsti küünetehniku juurde :D

Tartumaa sukasääred :D (Y) @KevinT


Panin seejärel läpaka kinni.


* Mõned tunnid hiljem *


Jõudsime just koju. Kell oli hetkel 10 : 28. Kell 12:00 tuleb siia, koju, meile meie juuksur ning kell 13:00 meikar. Need küüned, mis meile tehti, olid küll suhtelised tavalised, kuid meile meeldisid.

Minu küüned : 

Tumblr_lzdxucvd4l1r0psz5o1_500_large

Cassu küüned : 

Esmalte_preto_large

Läksin ülesse oma tuppa ja lülitasin läpaka sisse. Logisin ennast facebooki. Vaatasin oma teated üle. Mul oli ka kaks uut sõbrakutset. Avasin kutsed, need oli saatnud mulle ...

No comments:

Post a Comment