Saturday, September 15, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 3OSA

Eelmises : 



Ma ei suutnud enam seal nii seista. Tormasin ülesse, oma tuppa. Lukustasin ukse ning vajusin mööda seda alla. Puhkesin nutma, lasin kõigel sellel enda seest välja voolata, sellel kohutaval valul, kahjuks on see minu sees uuesti tagasi, juba järgmisel korral ja igakord aina tugevamalt ...




Edasi : 



Kükitasin oma ukse juures veel tükk aega. Lõpuks siiski tõusin. Pühkisin pisarad oma põskedelt ja läksin vannituppa. Loputasin nägu mitu korda jääkülma veega.


Otsustasin minna teha oma igaõhtune jooksuring ära. Kuigi oli juba hilja ning tavaliselt käin ma jooksmas kell pool kaheksa, pärast õhtusööki, aga ma lihtsalt väga vajasin seda hetkel.


Otsisin endale kapist lihtsad dressid. Panin need selga. Tegin hobusesaba ning panin pähe veel peavõru, et jooksmise ajal, ei tuleks mingid salgud näo ette ja hakkaks mind häirima. 

Y_large
Tumblr_m8jmy1chbn1r4hurso1_500_large

Lükkasin ka kohe toas jalga tossud, et saaksin kiiruga majast väljuda. Otsisin välja ka oma kõrvaklapid ning telefoni.


Ühendasin telo kõrvaklappidega ning avasin juba muusika, mängima ma seda ei pannud. Kuulsin oma uksele vaikset koputust. ,, Lexi? ’’ rääkis vaikselt Cassu. Damn, seda oli vaja! 

Tumblr_ma9d4thoma1r412xyo1_500_large

Mõtlesin, kas ma üldse lähen nüüd jooksma või käin pesus ära ja magama? Otsustasin siiski jooksma minna. Avasin järsult oma ukse ning trügisin õest mööda. Põhimõtteliselt joostes lahkusin majast. Kiirustasin aiast välja ning alles siis lükkasin klapid kõrvadesse ja alustasin jooksmist.


Tegin seekord lühema ringi, sest ikkagi oli hilja juba ning mul ei ole vaja, et keegi muretsema hakkaks.


Jooksin kuskil kakskümmend minutit, siis venitasin ennast ja jooksin edasi. Nii mõnus oli joosta, õhtul. Ei hakkanud palav ka ega ka külm. Jooksin veel viisteist minutit ja jõudsin oma maja ette.


Läksin aiast sisse. Nägin, et Cassu toas põleb ainult öölamp, seega on ta ilmselt juba voodis või sätib ennast sinna minemiseks. Tegin veel kiirvenituse ning sisenesin majja. Läksin sama kähku oma tuppa kui olin ka ennem sealt lahkunud.


Viskasin dressid seljast ning tõmbasin peale hommikumantli. Juuksed avasin patsist ja harjasin läbi. Võtsin endale sahtlist puhta pesu ning suundusin vannituppa.


Riputasin hommikumantli nagisse, panin vee käima ja astusin dušši alla. Nautisin seda kuidas vesi minult seda viimast valu, mis veel minu sisse jäänud oli maha pesi. Pärast pesu keerasin endale rätiku pähe. Teise rätikuga kuivatasin keha ära. Panin puhta pesu selga ning samuti ka hommikumantli. Lahkusin vannitoast.


Otsisin enda garderoobist endale tudukad ja toppisin need kiiresti selga. Juukseid ma kuivatada ei viitsinud vaid punusin need patsi. 

Y_large
560x560_width_large

Panin enda öölambi põlema ning kustutasin suure tule. Pugesin voodisse ning chekkasin korra oma telefoniga twitterisse. Lugesin mõndasid tweete. Kuulsin oma uksele jällegi koputust. Seekord astus Cassu kohe ka sisse.


Vaatasin teda tühja pilguga. Ta istus mu voodiäärele. ,, Anna andeks ’’ alustas tüdruk. ,, Ära muretse, kõik on juba unustatud, ma olen sellega lihtsalt nii harjunud ’’ rääkisin suvakalt ja kustutasin tule. Tõmbasin teki endale lõuani ning sulgesin silmad.


Kuulsin veel kuidas Cassu ohkas. Kuid selle asemel, et minema minna pani ta mu öölambi põlema. Vaatasin tüdrukule arusaamatult otsa. ,, Teeme homme midagi koos? ’’ ,, Ei, mul on juba plaanid tehtud ’’. Kustutasin tule uuesti ära. Seekord ka tüdruk lahkus.
Sulgesin vaikselt silmad, kuid uinusin ma alles kakskümmend minutit hiljem.


Ärkasin. Pikutasin vaikselt voodis. Lõpuks otsustasin ka kella vaadata, kuna me pidime kell 11 saama Biku Tasku taga bussijaamas kokku. Kell näitas mulle 9 : 02. Ilmselt ärkasin ma vara sellepärast, et harjumiseks läheb natuke aega.


Tõusin ülesse ning läksin kohe vannituppa. Pesin enda näo korralikult ära, seejärel ka hambad. Väljusin vannitoast ja suundusin peeglilaua juurde. Avasin oma patsi ning harjasin juuksed läbi. Nendesse olid tekkinud kerged lokid, seega panin ma juuksed patsi. Otsisin garderoobist endale lihtsad riided ning panin need selga. Lisasin ka mõned ehted. Meiki ei viitsinud hetkel teha. 

Y_large
241294492505091810ad5gno9gc_large

Lippasin rõõmsalt alla. Emme ja issi olid köögis. Emme tegi süüa ning issi keetis kohvi. ,, Issi, tee mulle ka palun üks kohv ’’ palusin ma issit. Ta noogutas ja võttis kapist ühe tassi juurde. Läksin luurasin, mis emme süüa teeb. Ta tegi pannkooke.


Suundusin elutuppa. Panin teleka käima ja hakkasin multikaid vaatama. Mulle meeldib vahepeal neid vaadata, muidugi ei vahi ma neid iga päev. ,, Lexi! ’’ hüüdis issi mind. Tõusin ja jooksin kööki. ,, Mis? ’’ küsisin. ,, Kohvi sa valmis lausus ta ’’ ,, Oh aitäh ’’ tänasin ma issit, võtsin oma kohvi ning läksin tagasi elutuppa. 

564260_475789559108338_1868402784_n_large

Jõin rahulikult oma kohvi ja vaatasin telekat. Kusjuures kohvi oli väga hea. Kui mu kohvi otsa sai ja ma kruusi ära läksin viima, kutsuti mind sööma. Seega lülitasin teleka välja ja läksin sööma. Sõin pannkooke nutellaga ning kõrvale jõin piima. 

Tumblr_m9t5p4votc1qflpc1o1_500_large

Kui lõpetasin läksin ülesse enda tuppa. Võtsin oma telefoni. Kell näitas 10 : 09. Otsustasin veel läpas ruttu ära käia, enne kui minema hakkan. Vedasin selle voodisse ja klõpsasin nupust käima. 

( Roosat ankurit seal ei ole! )

Tumblr_m8w9h4ulez1qfribao1_500_large

Külastasin mõndasid lehekülgesid ja siis jälle sulgesin läpaka. Asusin meiki tegema. Kaua sellega ei läinud ning varsti olingi valmis. Otsisin veel ühe koti ning panin sinna mõned asjad. 

Tumblr_maatufmhnf1r9h8z2o1_500_large
Tumblr_m9d5ny64s01qd7p3ro1_500_large

Vaatasin enda välimuse peeglist üle. Jäin rahule. Lasin natuke lõhna ning väljusin majast.
Võtsin suuna bussijaama poole. Tegelikult on mul load olemas, aga ma ei tahtnud autoga minna. Varsti jõudsin sihtpunkti. Kaua ei pidanud ma ka bussi ootama. Kümme minutit hiljem seisin ma juba tasku taga bussijaamas. Keegi ehmatas mind seljatagant. Loomulikult oli see Biku.


,, Ära ehmata tobuke ’’ laususin talle. ,, Aga mulle nii väga meeldib ’’ ütles ta vinguval toonil. Pööritasin ainult silmi. ,, Lähme ’’ laususin ja tõmbasin ta taskusse sisse. Käisime päris mitmes poes ja ostsime igast asju. Otsustasime ka kaubamajja minna. Enne kaupsi minekut ostsime aga kaks jäätist ,, Spice Ice ’’ st.


Ka kaubamajas külastasime me mõndasid poode ning ostsime ka asju, aga mitte nii palju kui Taskust. Pärast käisime veel mäkist läbi ning siis pidin ma koju minema.


Kiiruga panin ma enda trennikoti kokku. Vormi ei hakkanud ma selga panema, sest ilm oli veidike käest ära läinud. Panin selga hoopis pikad dressid. Soengu jätsin samaks. Lasin veel ruttu vannitoas oma pudeli vett täis. Võtsin ruttu ka ühe palli ning läksin alla, sõitsime Cassuga trenni. Omavahel põhimõtteliselt ei rääkinudki. 

Y_large
Adidas-jabulani-fifa-world-cup-2010-official-match-ball_large

Trenn toimus meil kunstmurul. Olime jõudnud täpselt trenni alguseks ning tahtsime minna soojendusringile, aga meie väravavahi treener, Ats, keda me kõik kitsekeseks kutsume, kuna tal on kitsehabe tahtis meiega rääkida ... 

No comments:

Post a Comment