Monday, September 17, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 4OSA


Eelmises : 



Trenn toimus meil kunstmurul. Olime jõudnud täpselt trenni alguseks ning tahtsime minna soojendusringile, aga meie väravavahi treener, Ats, keda me kõik kitsekeseks kutsume, kuna tal on kitsehabe tahtis meiega rääkida ...




Edasi : 



 Ats tahtis meiega rääkida. Liikusime temaga kaasa. Mul polnud õrna aimugi millest ta rääkida võiks? Võib-olla tahab ta arutada seda, et kui me kaheksateist saame, mis juhtub homme, siis kuhu me mängima lähme? Äkki nad võtavad meid tammekasse mängima, võib-olla ei soovi meid üldse siia või hoopis tahavad kohe lepingu ära teha või praeguse tühistada? Olin segaduses.


Kui natuke eemale jõudsime alustas kitseke (Ats) juttu ,, Nüüd on nii, et homme saate te kaheksateist ning teie leping tühistatakse, ma olen seda asja ajanud juba mõnda aega ja tamekasse te ilmselt mängima ei jää ’’ ,, Miks? ’’ ei mõistnud ka Cassu ning esitas küsimuse. ,, Sest ... ’’ ei öelnud Ats välja vaid lihtsalt vaikis.


Lõpuks võttis ta taskust välja kaks kirja. Ulatas need meile ja lausus ,, Teid kutsutakse Chelseasse ’’. Minu ja Cassu silmad olid nagu tõllarattad. ,, Mis asja, päriselt? ’’. ,, No, kui te mind ei usu siis uurige ise välja ’’ naeris ta ja suunas pilgu meie kirjadele. Rebisime ümbrikud katki ning vaatasime kirja. Need olid tõesti kutsed Chelseasse. Kargasime õega üksteisele kiljudes kaela.


,, Kui te nüüd kallistamise ja kiljumise lõpetate siis ma jätkaks ’’. Lõpetasime kohe oma eelmise tegevuse ning asusime hoolega meest kuulama. ,, Otsustamiseks on teil aega nädal. Elamispinna leidmiseks ja pakkimiseks ning kolimiseks on teil aega veel üks nädal. Seega kahe nädala pärast peaksite te olema juba Inglismaal ja selle kahe nädalaga aetaks ka teie lepingud korda ’’ seletas ta.


,, Olgu ’’ vastas Cassu. ,, Aga kas me saame siis need kaks nädalat veel tammekas mängida ’’ ,, Ee, jah, ma usun küll ’’ vastas ta mu küsimusele. ,, Aga minge tehke nüüd soojendus ring ära ja siis annab treener teile juba järgmise ülesande ’’ seletas ta veel ning siis me läksime. Jooksime ühe ringi ümber kunstmuruväljaku ning suundusime siis teiste juurde.


Alguses tegime me jõudu ning tasakaalu. Ehk siis paar minutit jõudu, üks ring joosta, paar minutit tasakaalu, üks ring joosta, paar minutit jõudu, üks ring joosta jne. Seejärel tegime tehnikat ning lõpuks mängisime. Trenn kestis täna kaks tundi.


Pärast trenni läksime riietusruumidesse. Pesime ennast natuke ning panime riidesse. Kuna ma ei olnud teisi riideid kaasa vedanud siis panin trenniriided. Cassu aga oli võtnud teised riided, meigid jne kaasa seega läks tal kauem aega.


Mina ja Biku viisime oma võtmed ära ning rääkisime pärast väljas juttu. Ma rääksin ka sellest, et me saame Chelseasse. Ka Biku oli üllatunud, et meile kutsed saadeti. Uurisin ka mis tal tulevikus plaanis, ta ütles, et tammekasse ta ei jää, et ta tahab Inglismaale või Ameerikasse ülikooli minna ja seal võib-olla mõnda klubisse pääseda.


Vahepeal oli ka Cassu endaga valmis saanud ja välja tulnud. Ta näol polnud just kõige meeldivam ilme. Ei ütlend talle esialgu midagi vaid jätsin lihtsalt Bikuga hüvasti ning siis läksime autosse.


Panin enda trennikoti taha, aga enne võtsin sealt veel oma telefoni. Istusin ette, Cassu kõrvale. Panin raadio käima. Cassu käivitas mootori ja alustas sõitu. Varsti jõudsime ka koju.


Tüdruk lülitas raadio välja ning lausus ,, Ma ei saa ikka aru, miks sa selle tropiga suhtled! ’’ ,, Ta pole mingi tropp ja ma suhtlen nendega, kes mulle meelivad ning kellega ma tahan suhelda ’’ ütlesin. ,, See polnud küsimus! ’’ sõnas ta. Selle lause ajal tõmbasin ma tagant enda koti. ,, Sellisel juhul, tundub, et ma siiski vastasin ’’ sõnasin vaid ning lahkusin autost. 


Ei vaatanud tagasi ka, ega midagi vaid lihtsalt kõndisin majja. Võtsin koridoris butsad jalast. Ma olin ikka nii loll, et võtsin kunstmurule murubutsad, kuigi mul on kunstmuru omad ka olemas ja ometi ma teadsin, et trenn toimub kunstmurul.


Suundusin oma tuppa. Panin trennikoti esialgu lihtsalt voodi peale. Võtsin riided seljast ning sättisin need samuti voodi peale. Tõmbasin endale hommikumantli peale, võtsin puhta pesu ning liikusin vannituppa.


Võtsin mantli pealt ja riputasin selle nagisse. Astusin dušši alla. Harjusin natuke aega veega ning alustasin siis pesemist. Kõige pealt pesin puhtaks enda pea ja siis keha.


Pärast dušši keerasin juuksed rätikusse, panin puhta pesu selga, hommikumantli peale ning kiirustasin oma tuppa. Panin selga endale need riided, mis mul päevalgi olid olnud, niikuinii õhtul lükkan pessu niiet pole hullu, kui ma need juhuslikult veel rohkem ära määrin.


Panin enda trenniasjad voodi pealt ka ära.


Korraga kargas mu tuppa Cassu ,, Tule sööma! ’’ lõugas ta. ,, Kellegil on hea tuju tagasi tulnud ’’ podisesin. Lükkasin jalad sussidesse ja liikusin alla, kööki.


Kõik, emme, issi, Cassu ja Kevin istusid juba lauas ning ootasid mind. Istusin samuti lauda. Vaatasin toitu enda ees. Taldrikul olid friikartulid ja kana. ,, Emme, ega sa haigeks pole jäänud ’’ pärisin. ,, Ei, miks sa nii arvad? ’’ uuris ta arusaamatult. ,, No sa ei luba meil ostagi ju friikartuleid ja nüüd teed neid õhtusöögik ’’ laususin. Ta hakkas naerma. ,, Need, mis on kuskil toidukohtades ja poes müügil, neid ma jah ei taha, et te sööks, aga ise tehtud pole nii ebatervislikud, niiet head isu ’’ ,, Head isu ’’ podisesin ning alustasin söögiga. 

Tumblr_ma3rx5n0su1re13ljo2_500_large
60440798_large

,, Tegelikult minu ja Cassul oli teile üks jutt ka ’’ vaatasin kahtlevalt Cassu poole, tüdruk noogutas õrnalt. Emme ja issi jäid meid kuulama, Kevin mugis, aga edasi.


,, No, meile saadeti nagu .. mm .. kiri, õigemini kutse. Ühte jalgpalli klubisse ’’ rääkisin. ,, Jätka ’’ ütles issi tungivalt, sest ta on üks suur jalkafänn tegelikult. ,, Eh, kuid see klubi ei asu Eestis ’’ jätkasin. Emme saatis issile kahtlevapilgu. Issi vajus, aga korra mõttesse ja uuris siis ,, Mis klubi? ’’ ,, Chelsea ’’ podisesin.


Kevinil pidi toit kurku kinni jääma. ,, Mis asja? ’’ päris ta. Issil oli üldse karp lahti vajunud ning emme näol ei olnud ühtegi emotsiooni. Ju oli see siis liiga ootamatu.


,, See on ju suurepärane ’’ lausu lõpuks issi, kes oli aru saanud, mis ma talle just rääkisin.


Vaatasin emme poole, ka tema näole oli tekkinud naeratus ja ta sõnas ,, Nõustun Williamiga ’’. ,, Te teete lihtsalt nalja, eksole? ’’ päris Kevin. Ta on alati teinud meie kallal nalja, et me jalgpallis käime. ,, Seksole, ei tee vot ’’ sõnas Cassu.


,, Kuna te minema peate? ’’ päris emme. ,, Kahe nädala pärast peaks juba Inglismaal olema ’’. vastas seekord Cassu. ,, Ja, kus te elate? ’’ päris issi. Kehitasime Cassuga õlgu.


,, Aga, te võiks ju vanaema juurde minna ’’ ütles emme rõõmsalt ning tegi issile silma. Issi ainult naeris. Naeratasime feigilt ning vahetasime Cassuga pilke. Meie vanaema on üks suht hull mutt. Kui me tal käisime eelmine suvi külas, laenas ta enda naabrilt mootorratta. Tõmbas nahktagi peale, pani pähe sarvedega kiirvi ning sõitis lillelise pika seelikuga poodi. Pärast tõi põhjunduseks, et ta ei viitsinud autoga minna. Ning hiljem tuli välja ka see, et ta auto oli valesti parkisime eest ära viidud.


Ja üldse paneb ta meid orjama ning hakkab küsima igast imelikel teemadel küsimusi.


,, Ma lähen helistan teie vanaemale ’’ itsitas emme ning lahkus lauast. Kolme minuti pärast oli ta tagasi.


Kõik saatsid talle küsiva pilgu. ,, Te saate tema juurde minna alles suve lõpus, sest Emily on tema juures, mingi karistuse teema oli seal ’’ ,, Emily .. who ? ’’ päris Cassu. ,, Chole Emily ’’ ,, Oh tegelt ’’ kilkasin. Emme noogutas. ,, Aga kuhu meie siis lähme? ’’ uuris Cassu edasi. ,, Te saate minna Williami õe juurde, ma rääkisin ka temaga juba ’’ ,, Siis me näeme ju Tessut ’’ kilkasin edasi.


,, Tessut? ’’ ei saanud issi aru. ,, Mariah Theresat ’’ sõnasin. ,, Aga nad elavad ju Londonis, ning vanaema elab ka Londonis, seega näen ma ka Emmut ’’ olin õnnelik. Lõpetasin ruttu oma söögi ning läksin oma tuppa.


Lülitasin läpaka sisse. Võtsin rätiku peast ning asusin juukseid föönitama. Kui sellega lõpetasin panin youtubest oma playlisti käima. Uksele kõlas koputus, sisse astus ...

No comments:

Post a Comment