Saturday, September 8, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : TUTVUSTUS


Heija,


Olen Alexis Melanie Thompson, lühemalt Lexi. Olen 17, minu sünnipäev on 5 juuni. Olen tegelikult üsna tagasihoidlik, eriti võõrastega. Sõpradega olles olen ma hoopis teistsugune. Ma olen julge ning seltsiv. Mul on hea huumorimeel, teen ka palju nalja, kuid seda ainult sõprade seltskonnas. Nagu ka tavaliselt, teistel inimestel, nii ka mul on mu teine külg. Eelistan ma näidata siiski oma esimest külge – tagasihoidlik ja armas. Minu teine külg on hoopis selle vastand – ülbe, flirtija, player, õel. Seda külge on näinud ainult mu õde, kui me meie kuueteistkümnendal sünnipäeval klubisse läksime, ning ma ennast täis jõin. Rohkem pole seda kordunud, õnneks. Mul on kaksikõde, noorem venna, emme ja issi. Issi on inglane, emme eestlane. Kui ma sündisin, elasime me Inglismaal, kui, aga ma kaheksa aastaseks sain, kolisime Eestisse. Ma ei harjunud uues koolis üldse ära. Lõpuks õnneks see siiski juhtus, kuid selleks kulus kaks kooliaastat. Mu õde seevastu harjus seal juba ära kahe esimese nädalaga ja leidis sõbrad, tegelikult oleme me väga erinevad inimesed. Mina olin seal koolis siis niiöelda ,, aloner ’’. Minu esimene sõber oli Andre, kahjuks kolis ta kaheteist aastaselt Ameerikasse, seni olime me aga parimad sõbrad. Pärast seda sõbrunesin ma oma õe sõpruskonnaga. Tegelen ma jalgpalliga, sellega aslustasin ma kaheksa aastaselt, kohe kui Eestisse kolisime. Hiljem hakkas see ka mu õele huvi pakkuma ning ka tema tuli jalgpallitrenni. Andrega saingi ma tuttavaks läbi jalgpalli. Mängime me JK Tammekas. Ma ei ole sooviunud enda ellu suhteid ja ilmselt nii pea ei taha ka. Mu õel on neid olnud see-eest palju.




Aloha Bitches,


Mina olen Emily Scarlett Thompson, kuid kõik hüüavad mind Cassuks. Ma olen 17 ning mu sünnipäev on 5 juuni, täpselt nagu mu sistalgi. Olen väga seltsiv inimene. Ei ole eriti ülbe, ainult vahepeal, kui keegi minu või mu sõpradega möliseb. Need, kes mu õega mölisevad on juba ammu kirstus. Ma olen flirtija ning player. Üheöö suhteid ma siiski ei armasta, need pole minu rida. Mul on ka suhteliselt suur ego. Ma elan Eestis, aga mul on inglisepärane nimi sellepärast, et mu paps on inglane, emps eestlane. Mul on ka venna, ta nimi on Kevin. Ma arvan, et kui ta mu vend poleks siis oleks ma ta juba ammu ära sebinud ja talle ka jõudnud haiget teha, ta on lihtsalt nii numps ja hea iseloomuga, minumeelest. Eestisse kolisime me umbes kümme aastat tagasi. See tähendas seda, et me pidime minema ka uute kooli. Minu üllatuseks hakkasin ma koolis kõikidele meeldima. Kõik lihtsalt armastasid mind. Nad armastasin minu iseloomu, minu välimust, kõike mida ma tegin, MIND! Kümne aastaselt alustasin ma jalgpalliga, JK Tammeka’s. Jalgpalli juurde suunasin mind tegelikult mu õde. Ennem tegelesin ma iluvõimlemisega.


( Lexi on punases ja Cassu triibulises )
576656_284883704932754_125115724242887_618499_2145064793_n_large


Hello-hello,


Olen Kevin Thompson, kõik kutsuvad mind nimepidi. Ainult mu õed ütlevad, mulle Kevvu, nendemeelest on see armas. Ma olen kuueteist aastane, sünnipäev on 31 märts. Minu iseloom oleneb minu tujudest. Kui mul on hea tuju, olen ma sõbralik ja seltsiv. Kui, aga halb olen ma tõrjuv ja vahepeal ka ülbe. Olen ka hooliv ja vihkan reetmist ning valetamist. Kuigi, paljud arvavad, et ma olen player ja teen tüdrukutele haiget ( armastuses ). Minu perre kuuluvad, mina, mu kaks õde, ema ja isa. Elasime me Inglismaal, aga kolisime Eestisse siis kui ma olin alles lasteaias. Hobiks ei ole mul jalgpall, nagu mu õdedel, vaid hoopis tantsimine. Breiktants.


F2c228046ba711e180c9123138016265_7_large

TsauJou,


Olen Carmela Parker ehk Camme. Olen kahkesateist aastane ning mu sünnipäev on 31 mai. Olen suhteliselt ülbe, kuid mu sõbrad on sellega harjunud. Olen ka tujukas. Mulle meeldib pidutseda, kuid vahel on ka mõnus omaette olla. Olen sõbralik ning hoian oma sõpru ja ei lase kellelgi neile haiget teha. Mõned arvavad, et ma olen ärahellitatud, kuid minumeelest see nii ei ole, ma olen lihtsalt harjunud saama, mis ma tahan ja teen selle nimel kõike. Olen raskestikättesaadav, kuid meeldib ka poistega mängida. Samuti meeldib mulle vahepeal öösel üksi jalutamas käia. Hobiks on mul jalgpall. Mängin FC Chelseas.

-420-beautiful-cute-girl-girls-beautiful-favim.com-324890_large


Tttsauki,


Minu nimi on Amelia West, Amy. Olen seitsemeteist aastane, sünnipäev on mul 26 juuni. Olen tavaliselt hästi sõbralik. Uues seltskonnas elan ennast suht kiiresti sisse. Meeldib pidutseda, kuid mõõdukalt. Olen raskestikätte saadav, sellepärast pole mul olnud ka palju suhteid. Mulle meeldib ka lugeda, kuid see ei tähenda, et ma oleks mingi nohik. Hobiks on jalgpall, mängin Chelseas.

423885_150909345049815_414116233_n_large


HeiJou,


Olen Marie Elisabeth Jakobson, Marie. Olen seitsmeteist aastane ning mu sünnipäev on 31 detsember. Olen hästi jutukas, kuid tuttavate seltskonnas. Muidu natuke tagasihoidlik ja vaikne. Hoolin väga oma pisikesest vennast (Frankie Cameron Jakobson [ Frankie ]) ning vanematest (Ema - Sofia Jakobson Isa - Eric Jakobson ). Olen kõigiga sõbralik ning eriti ei ülbitse. Kui vaja bitch olla, saan ka sellega hakkama. Ütlen kohe oma arvamuse välja ning tean mida tahan. Kui mulle haiget tehakse ( armastuses ) siis olen tihti mases ja hästi vaikne ning eemalolev. Ei meeldi üheöö suhted. Tegelen jalkaga, mängin Chelseas.

Tumblr_lvqqzbz1su1qmh145o1_500_large

Minu vend, Frankie : 

316632_264363096940848_100001014799662_754789_1532763705_n_large



Tsauka,


Mina olen Kertu-Louisa Smith, lühemalt Kekuu. Sünnipäev on mul 15 detdembril ning olen 18 aastane. Ma olen sõbralik, kuid võõrastega ülbe, aga kui inimesi tundma õpin, olen ma nendega sõbralik. Ma hoian väga oma sõpru ning tuttavaid. Ma olen otsekohene ja kui mulle midagi ei meeldi, ütlen selle kohe välja. Mul on hea huumorisoon ja tavaliselt panen kõik oma naljadega naerma. Mõnikord võin ma ka lihtsalt naerma ja lollitama hakata. Tegelen ma jalgpalliga ning mängin FC Chelseas.


1b4a10562255




Ttsau,


Minu nimi on Chole Emily Wesley, lühemalt Emmu. Olen kuueteist aastane sõbralik tütarlaps. Olen ülbe ainult nendega, kes on minuga. Oskan ka ,tõmmelda’, kui vaja. Ma tean mida ma tahan. Ma armastan suve ning väikesi lapsi. Ma vihkan neid, kes petavad oma poissi või tüdrukut. Ma pole eriline peoloom, aga mulle siiski meeldib vahel pidutseda. Suitsu ma ei tee, kuna see on rõve. Hoolin väga oma sõpradest ja perekonnast. Mu sünnipäev on 19 september. Tegelen ma spordi, laulmise ja fotograafiaga. 

Tumblr_m9vgm1lkf21r8eyeqo1_500_large



Tsauks,


Olen Mariah Theresa Hathway, lühemalt Tessu. Olen Lexi täditütar. Mu sünnipäev on 21 mail ning ma olen kaheksateist aastane. Ma olen väga jutukas, hulljulge ning sõbralik. Teen kõike, mis mulle meeldib. Vahepeal olen ka bitch, samuti ka ebaviisakas, kõik sõltub mu tujust. Oskan öelda ka väga ,ilusaid’ sõnu. Laulan palju ning samuti ka tantsin. Mulle meeldib unistada, ning tihti need ka täituvad.

Tumblr_m9a0rh1hr21qctmubo1_500_large




Tsaubläu,


Olen Cassandra Ly Moon ehk Annu. Olen suhteliselt kange iseloomuga. Ei suuda kunagi välja öelda sellist sõna ,, Vabandust ’’ isegi kui olen ise eksinud. Muidu olen väga sõbralik ja seltsiv. Samuti ka suhteliselt hooliv. Meeldib pidutseda. Joon, ainult pidudel ja siis ka mitte väga palju. Kui tekib mase siis suitsetan. Muidu olen seitsemeteist aastane tavaline tütarlaps. Hobiks on jalgpall ning mängin ma FC Chelseas. 


Tumblr_m8cv9ekvj31ryi561o1_500_large



Hey,


Olen Birgith Kase lühemalt Biku. Mu sünnipäev on 03.07. ma olen 17 aastane. Olen hästi rõõmsameelne inimene. Samuti ka sõbralik ning hea huumorimeelega. Ei solvu väga kiiresti, vahest olen ettearvamatu. Ma olen väga julge ning otsekohene. Mulle meeldib poisse sebida, pidudel käia ja koolist poppi panna. Ma olen enesekindel inimene ja naeran hästi tihti. Hobideks on mul tantsimine, pildistamine, kitarri mängimine ja jalgpall. Kuna mul on rohkesti hobisid, ei ole mul megalt vaba aega. Mängin koos Emily Scarletti ja Lexiga JK Tammekas. Emilyga me teglikult läbi ei saa ning ei salli üksteist üldse!


382418_299206780174253_1875334208_n_large


Maria Thompson, Lexi, Cassu ning Kevini ema : 


Where-to-meet-woman_large



William Thompson, Lexi, Cassu ja Kevini isa : 


Gay-man-face-picture_large





Kasutajad, kes on sees 

Alexis Melanie - roosaketz20 ( Aleksandra )
Emily Scarlett - memme-musi ( Marijela )
Carmela - lilleke19 ( Lisbeth ) 
Amelia - -Merkah ( Merily ) 
Marie Elisabeth - -RoosaJ2nku ( Kaija )
Kertu-Louisa - kertukas7 ( Kertu ) 
Chole Emily - annabel123 ( Annabel )
Maria Theresa - sannumannu- ( Sandra )
Cassandra Ly - AIouMatuOlen ( Martina ) 
Birgith - bikukiisu- ( Birgit )


Kasutajad, kes tulevad sisse : 

Sandra - k2tukiisu ( Kätriin ) 
Kadi - -best-girl- ( Kadi ) 
Alisia - --kisslady-- ( Britta )

No comments:

Post a Comment