Sunday, September 9, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 1OSA


Ärkasin ehmatusega ülesse, sest keegi maandus mu voodisse. Ei saanud alguses arugi, kes see on, lõpuks mõistsin, et see on mu ,,armas’’ õde. ,, Mida sa tahad? ’’ kisasin. ,, Tõuse ja sära, täna on viimane koolipäev, me peame soengud ja meigid tegema ’’ lõugas ta õnnelikult. ,, Issand, kuidas ma võisin selle unustada? Kas ma oma äratuskella ei kuulnudki? ’’ küsisin. ,, Ära minult küsi ’’ ütles Cassu ja jätkas karglemist mu voodi peal. Vaatasin kella, see näitas 7:51. ,, Olgu, see ei jõudnud veel helisedagi ’’ podisesin. ,, Ups ’’ ütles Cassu lapsikult ning hüppas mu voodilt maha. Ta keris rulood mu akendelt ülesse ja ütles, et ma 15 minuti pärast alla sööma tuleksin, ta lubas midagi valmistada. Ma loodan, et ta teeb kohvi, sest tema tehtud kohvi on maailma parim ja ta oskab igast neid pilte ka sinna peale veel teha.


Tõusin lõpuks voodist ülesse. Lükkasin enda jalad pehmetesse sussidesse. Tõmbasin hommikumantli endale tugevasti ümber ning tatsasin vannituppa. Puhastasin enda näo korralikult ära, samamoodi ka hambad.


Läksin tagasi enda tuppa. Istusin oma peeglilaua taha ja vaatasin ennast peeglist. Avasin vaikselt oma juuksed patsist ning hakkasin neid harjama. Kui ma sellega lõpetasin, lasin juustesse veel mingisugust spreid, mis peaks neid mingitmoodi ravima. Tõusin püsti ja suundusin alla.


Läksin kohe kööki. ,, Tead, mis, sa hilinesid ’’ lausus ta energiliselt vastu köögikappi toetades. ,, Ja, mis sa nüüd teha kavatsed? ’’ pärisin põnevusega. ,, Em, noh, ma ... ei anna sulle minu tehtud kohvilisandiga kohvi ’’ tõi ta rumala põhjuse välja. Võtsin enda kõrvalt, laua pealt kohvi. Panin selle suu juurde ning võtsin sealt suure lonksu. Pärast tõmbasin keelega üle huulte. ,, Mhmhm, väga maitsev oli ’’ laususin natuke mürgiselt naeratades. 

Tumblr_m8z7nyb4k81r412xyo1_500_large

Cassu vaatas mind hetkeks tühja ilmega. Korraga ilmus ta suule, aga üllatavalt kaval naeratus. Panin igaksjuhuks kohvi käest ning jäin ootama, mis sellele järgneb.


,, Selle eest sa saad ’’ ütles ta rahulikult kuid kavalalt. Ta lähenes mulle. Tundsin kuidas ta käed minu keha puudutasid ja ta kõiditamist alustas. Ma kardan kohutavalt kõdi.


Pistsin lõugama ja proovisin ära põgeneda, kuid ta hoidis mind kinni. Lõpuks sain ma ennast lahti rabeletud. Kohe kasutasin olukorda ja pistsin jooksu. Üles, oma tuppa. Cassu tuli mulle järele. Lukustasin kiiresti enda toa ukse. Cassu nõudis päris mitu korda, et ma ukse avaks, kuid seda ma ei teinud. Ega ma loll pole, ma tean, mis tal plaanis on.


Kuulsin, kuidas Kevini toa uks lahti läks ning poiss alla kõndis. Kuulsin veel seda, kuidas Cassu alla jooksis ja lõugas Kevinile ,, Ära putu neid vahvleid, need on mulle ja Lexile ’’.
Keerasin vaikselt oma toa ukse lahti ning väljusin toast. Hiilisin vaikselt alla. Cassu istus laua taga ja ootas mind. Kevin, tegi endale võileibu ning istus samuti lauda, kõrvale jõi ta piima. Läksin rahulikult kööki ja istusin lauda.


Kohe, kui nägin, et Kevin oli bokserite väel lauda istunud, kamandasin ta ülesse, et ta endale midagi veel jalga paneks. Varsti oli ta tagasi. Ta oli endale õnneks, teksad ka jalga saanud. Pluus ikka puudus, aga see mind ei häirinud. Lõpuks alustasin ma ka söömist, Cassu hakkas juba vaikselt lõpetama. 

Tumblr_m1edhk6dj21qbih6so1_500_large

Võtsin ühe ampsu. ,, Issand, kui hea! ’’ laususin ning võtsin kohe ka järgmise. ,, Ma tänan ’’ vastas Cassu. ,, Ma palun ’’ muigasin. Varsti Cassu lõpetas ka söömise, pesi enda nõud ära ja läks ülesse oma tuppa. ,, Mis sul täna siis plaanis on? ’’ uurisin vennalt. ,, Mm, no, lähen kooli ja pärast seda lähen käin seal täiskasvanute gümnaasiumist läbi, teen katsed ja värgid ning siis koju vist ’’ rääkis poiss. ,, Täna ei lähegi jõusaali? ’’ küsisin imestusega, sest tavaliselt käib ta igapäev kella kuuest, poole kaheksani jõusaalis.


,, Eih, täna ei lähe ’’ vastas ta mulle. ,, Mis ise teed täna? ’’ uuris Kevin minult. ,, Eh, no, käin koolis ära, siis tulen koju ja võib – olla lähme me Cassuga randa, oleneb kuidas ilm hiljem on ’’ seletasin. ,, Olgu ’’ vastas ta.


Võtsin viimase ampsu oma toidust ja läksin pesin seejärel nõud ära. ,, Kus üldse emme ja issi on? ’’ uurisin Kevinilt, enne teisele korrusele minemist. ,, Nad läksid täna varem tööle, kell seitse, hommikul ’’ vastas poiss. Noogutasin ja jooksin Cassu tuppa.


,, Kas me hakkame meike tegema? ’’ uurisin Cassult. ,, Mhm, teeme minu toas? ’’ ,, Olgu, sinu meikidega? ’’ ,, Jap ’’ vastas ta. ,, Kas ma tohin sulle esimesena teha? ’’ pärisin, pärast väikest pausi. Ta noogutas. Naeratasin ning käsutasin ta oma peeglilaua taha istuma. 
Alustasin meigiga. Selle tegemiseks kasutasin ma põhiliselt musta, aga lisasin roosat ka, kuna Cassu kleidil on roosad lilled.


Kui ta meigiga lõpetasin tegi ta mulle meigi. Kui Cassu lõpetas tegin talle soengu, ning kui mina lõpetasin tegi tema mulle soengu. Lõpuks panime endale riided ka selga ning lisasime ehted. Endaarust nägime me suurepärased välja.

Cassu
Y_large
Tumblr_m9ytm93tbi1rtbesvo1_500_large
Tumblr_ma3imboq8t1ryifglo1_500_large

Mina
Y_large
Tumblr_m9iyyecqeq1rafwsoo1_500_large
137782069820008536_rgsvrsn1_f_large

Lasime endale veel veidike lõhna ka peale. Käisin veel korraks oma toast läbi ning panin kotti vajalikud asjad. Liikusin siis alla. Cassu oli ilmselt juba autosse läinud ja ootas mind. Panin endale kiiresti kingad jalga ning väljusin majast.


Suundusin auto juurde ning istusin sisse. Cassu ei teinud midagi. Lihtsalt istus, käed roolil ja ootas. ,, Cassu !? Cassu !!! Emily Scarlett Thompson ’’ käratasin lõppu. Tüdruk tuli oma mõttemaailmast välja ning vaatas mulle küsivalt otsa. ,, Äkki hakkaks liikuma nüüd? ’’ pärisin. ,, Äkki ei hakkaks ka! ’’ vastas ta ülbelt. ,, Mis sul viga on? ’’ pärisin vihaselt ning istusin hoopis tagaistmele. ,, Mh, anna andeks, lihtsalt sa tead, et mulle ei meeldi, kui sa mind täisnime pidi kutsud ’’ rääkis ta. ,, Jajah, midaiganes ’’ podisesin.


Ma ei olnud tegelikult solvunud, ega midagi, lihtsalt mulle ei meeldi, et ma isegi oma enda õele nii nähtamatu olen, nagu teistele, näiteks koolis. ,, Äkki hakkaksid sõitma!? ’’ küsisin temalt. ,, Kevvu, tahtis, et me tema ka ära viiks ’’ vastas ta mulle. ,, Oh issand ’’ podisesin.
 Cassu vaatas mind kuidagi kahtlaselt. ,, Mis on? ’’ pärisin. ,, Ei midagi ’’ lausus ta vaid ning siis istus Kevin autosse nii, et mul ei tekkinud isegi võimalust temaga rääkida sellest rohkem.


Hakkasime sõitma. Viisime Kevini tema kooli juurde ära ning siis sõitsime enda oma juurde. Parkisime auto korralikult ära ning suundusime enda klassi. Istusime Cassuga oma kohale ja jäime ootama kuni õpetaja tuleb. Kohe tuli mingine Cassu sõbranna meie laua juurde ning kutsus tüdruku endaga kaasa, jälle olin ma üksi.


Minu kõrvale istus Birgith. ,, Hei! ’’ alustas ta. ,, Tsau ’’ sõnasin vastu. Me oleme Bikuga hästi head sõbrannad, aga mitte otseselt BFF’d. Lobisesime veidike, kui Cassu tagasi tuli proovis ta minu tähelepanu võita. Eirasin ta katsest ning rääkisin Bikuga edasi.
Varsti tuli klassi ka õpetaja, rääkis seal midagi ja siis me läksime aktusele.


Kaua see õnneks ei kestnud. Jätsin kõikide oma sõbrannadega hüvasti. Proovisin rahvamassi seest Cassut leida, kuid see katse ebaõnnestus. Jalutasin auto juurde. Proovisin tüdrukule helistada, kuid ta ei vastand. Istusin natuke eemal olevale pingile maha ja jäin teda ootama. Varsti nägingi, kuidas ta tuli koos ...

2 comments: