Tuesday, September 25, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 8OSA

Eelmises : 



Läksin ülesse oma tuppa ja lülitasin läpaka sisse. Logisin ennast facebooki. Vaatasin oma teated üle. Mul oli ka kaks uut sõbrakutset. Avasin kutsed, need oli saatnud mulle ...




Edasi : 



Need oli saatnud mulle keegi Carmela Parker ja Amelia West. Mõlemad olid Inglismaalt. Võtsin need ilma ühegi kahtluseta vastu. Olin tegelikult päris väsinud, seega otsustasin läpaka kinni panna ja puhata veidike.


Sulgesin läpaka ning läksin alla. Tegin köögis endale kakaod. Sellega suundusin elutuppa. Kevin oli samuti sealt. Ta vaatas telekast jalgpalli. Ühinesin temaga. Kui oma kakaoga lõpetasin, viisin kruusi kööki ning pesin puhtaks. Kraapisin enda taskust telefoni välja ja vaatasin kella. 

Tumblr_m9y1hlahpu1rdzcfao1_400_large

Ekraanil säras suurelt 11:16. See tähendas seda, et mul oli natuke üle poole tunni aega. Ei viitsinud enam jalkata vaadata, vaid võtsin hoopis Daisy jalutusrihma ning kutsusin koera enda juurde. Kinnitasin ta rihma külge. Panin ka jalanõud jalga ning me suundusime koos välja.


Mul polnud erilist tuju hetkel parki minna seega läksime niisama linna peale jalutama. Jalutasime kuskil kakskümmend minutit ning siis jõudsime tagasi maja juurde.


Lasin Daisy rihma otsast lahti ning ta jooksis kohe elutuppa. Mina, aga läksin kööki ning panin talle veidike süüa. Endale võtsin ma külmkapist ühe maasika kohupiima topsi. Avasin selle ning sõin isukalt kõik ära. Topsi viskasin pärast prügikasti.


Kuna mul enam eriti aega ei olnud läksin ülesse oma tuppa. Eemaldasin riided ning panin peale hoopis siidise hommikumantli jalga lükkasin pehmed sussid. Läksin Cassu tuppa. Tüdruk tudus armsalt oma voodis. Ilmselt oli ka tema väga väsinud. Tõmbasin vaikselt ta pea alt padja ära ning järgmiselt hetkel oli see tal juba näos kinni.


Cassu vaatasin uniselt minu suunas, aga ma lennutasin padja talle uuesti näkku. ,, Äratus, unimüts! ’’ lõugasin. Tüdruk tõmbas minult padja ära ning viskas selle eemale. Seejärel tuterdas ta uniselt vannituppa samal ajal pahaselt torisedes. Itsitasin selle peale ainult ja tegin ta voodi korda.


Varsti oli Cassu tagasi. Ta soovis riided ära vahetada ning ma lahkusin. Tahtsin juba oma tuppa sisse astuda, aga käis ukse kell. Muutsin suunda ning kiirustasin alla. Nägin, et Kevin oli juba avama läinud. Läksin kohe sinna ning kutsustin minu ja Cassu juuksurid sisse. 
Nad tervitasid mind naeratades, samuti ka Kevinit. Muidugi me tervitasime vastu. Juhatasime nad ülesse.


Cassu juuksur, Naomi läks õe tuppa ning minu oma tuli minu tuppa. Muideks ta nimi on Avery. Naine ladus kotist välja igasugused pudelid ning potsikud. Samuti ka mingid klambrid jne asjad.


Avery alustas. Nagu ma aru sain siis alguses ta veidike lõikas siis pritsis mingeid juukseid ravivaid asju pähe ning pärast hõõrus veel suure hulga palsamit pähe ja lõpuks keeras ka mingisuguse soengu mulle pähe kokku. Samalajal kui tema minuga tegeles rääkisime me veel palju juttu. Kuna Naomi ole enne Averyt lõpetanud, oli ta tal abis.


Lõpetas ta natuke enne 13’t. Saatsime nad ilusti ära. Jäime Cassuga oma soengutega väga rahule. Peagi jõudsid ka meikarid. Ka nemad tegid imelise töö meiega. Kui nad lahkusid oli kell saanud täpselt kaks.


,, Cassu! Lexi ’’ hüüdis Kevin meid. Läksime Cassuga alla. Poiss ulatas meile mõlemale kolm karpi. ,, Teie sünnipäeva kingitused ’’ lausus ta naeratades. Kevin oli meile juba ammu rääkinud, et me saame oma kingitused hiljem kätte. Tänasime poissi ning avasime õhinaga esimese karbi, kõige suurema.


Sealt vaatas mulle vastu imeilus kleit. See oli valge ning lilledega. Avasin järgmise karbi, kõige pisema. Seal oli valge kott. Krahmasin koti kätte. Kuulsin kuidas miskit kolises selle sees. Avasin koti, seal sees olid veel ehted. Olin nii vaimustuses, et avasin kiiruga ka kolmanda, keskmise karbi. Selles karbis ilutsesid roosad kingad.


Lendasin kilgates Kevvule kaela. Tänasin poissi, jagasin ta põsele ka paar musi. Umbes sama tegi ka Cassu, pärast mind.


Võtsin ilusti oma asjad ning sättisin need karpide sisse tagasi. ,, Ma tahan, et te neid täna kannaks ’’ lausus Kevin järsku. ,, Olgu Kevvu ’’ laususin kavalalt ning tegin poisile silma. ,, Lenx ’’ sõnas ta mulle vastu. ,, Nääääh, ei tohi nii ’’ protesteerisin kohe. ,, Mina tohin ’’ lausus ta ja kadus vannituppa. ,, Totuuuu! ’’ hüüdsin talle veel järele. ,, Sinusse musike ’’ sain vastuseks. Naersin ainult ning võtsin oma asjad ja läksin ülesse.


Võtsin kleidi ettevaatlikult karbist välja ja panin selga. Seejärel lisasin endale ka ehted. Panin ka korraks kingad jalga ning imetlesin ennast oma suurest peeglist, siis võtsin need ka jälle ära. Panin kotti mõned vajalikud asjad ja lasin veidike lõhna endale.

Mina
419101_198442493596522_859293311_n_large
392643_300964076587987_173715949_n_large

Cassu
202662051952467288_jmby6jke_f_large
529190_256835351080627_100002624928553_473342_243341817_n_large

Riided
Y_large

Lippasin Cassu tuppa. Ta kandis enda huultele just heledat huuleläiget. ,, Issand, sa oled nii kena ’’ laususin teda imetledes. Ta keeras ümber. ,, Mida sa ajad, sina pigem ’’. ,, Mkm, meie! ’’ vaidlesin vastu. ,, Jeah, ego laes eksju ’’ naeris tüdruk minuga nõustudes. ,, Koguaeg ’’ sõnasin.


Läksime alla. Kevin juba ootas meid. Ka tema kiitis meie välimust. Panime kingad jalga ning lahkusime majast. Ukse keerasime loomulikult lukku. Istusime autosse. Cassu tahtis ise juhtida. Sõitsime linnast natuke välja. Ühe järve äärde, kus isal oma krunt on.


Seal oli kõik nii nagu pidi. Suur telk oli püsti, toitlustajad jne inimesed asjatasid seal ringi. Nägin oma onu. Ta sõitis spetsiaalselt Inglismaalt siia, et seda pidu korraldada. Läksime kolmekesi tema juurde. Ta oli nii hoos, et algul ei pannud meid tähelegi. Kui ta meid lõpuks siiski märkas kallistas ta meid. ,, Noh, kuidas meeldib? ’’ uuris mees. ,, Väga ’’ vastasime õega.


Võiks arvata, et see on aiapidu või midagi sellist, kuid tegelikult ei ole. Telgis asub peoruum. Õhtu poole, kell üheksa tuleb DJ ja õige pidu algab alles siis, onu lubas selleks ajaks ka ära minna, kuigi me ütlesime, et ta ei pea, aga see oli ta enda soov.


Suurem osa rahvast ongi tegelikul alles kella üheksaks kutsutud. Paremad sõbrad tulevad kell kuus. Aeg möödus kiiresti ning varsti oligi kell kuus ning viiskümmend neli inimest kohal. Üheksa paiku peaks tõusma inimeste arv üle kahesaja.


,, Eelpidu ’’ möödus väga toredalt ning me saime Cassuga hästi armsaid kingitusi. Pool tundi enne üheksat kadusime me natukeseks ära. Me läksime riideid vahetama. Meigi me muutsime ära, sest see ei läinud teiste riietega kokku, soengu jätsime, aga samaks. 

Y_large

Minu meik 
252711_229843267031368_7496678_n_large

Cassu meik 
Black-and-white-girl-perfect-taylor-swift-favim.com-287479_large

Peagi ilmusime tagasi peole. Nautisin seda õhtut täiega.


Otsisin parasjagu Cassut. Õnneks ma ka leidsin ta. ,, Sista kuule ’’ rääkisin purjus olles ,, Lähme ujuma ’’ tegin ettepaneku. ,, Kuule õdi, ma praegu ei viitsi ’’. vastas ta mulle. ,, Mh, tule ikka ’’ rääkisin. ,, Ei ’’ ütles ta ning tiris mu tantsupõrandale.


Tantsisime päris tükk aega. ,, Mul on janu ’’ karjus Cassu mulle kõrva. Läksime võtsime juua. Kui oma joogid saime nägime kuidas kaks poissi tegid mingit võistlust, et kes suudab rohkem juua. Me teadsin mõlemat poissi. Üks oli Karl ja teine Ossu, Oskar. Võitis Ossu. ,, Kes on järgmine? ’’ lõugas ta. Muideks Ossu on ka Mia gängis.


,, Mina ’’ hüüdsin talle võluvalt naeratades. ,, Lexi – Sexi, come here sexy baby ’’. Läksin sinna ning istusin talle vastu. ,, Teeme nii, et kui sa kaotad teed sa mulle sületantsu ning kui ma kaotan käin ma kolm kuud Mariega ’’. Marie on meie kooli nohik, kõik hoiavad temast eemale. ,, Nõus ’’ vastasin. ,, ... ’’ laususin. ,, Mida!? ’’ küsis poiss arusaamatult.

No comments:

Post a Comment