Tuesday, September 18, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 5OSA JUUBEL

Eelmises : 



Lülitasin läpaka käima. Võtsin rätiku peast ning asusin juukseid föönitama. Kui sellega lõpetasin panin youtubest oma playlisti käima. Uksele kõlas koputus, sisse astus ...




Edasi : 



Uksele kõlas koputus, sisse astus Cassu. ,, Võib tulla ’’ uuris ta. Noogutasin. Tüdruk astus tuppa sisse ning istus mu voodi peale. ,, Mõtle, kui me Inglismaale kolime ja Chelseasse mängima lähme, siis ma saame ju kuulsaks ja värki. Ja me lähme uute kooli ning seal on niikuinii igast nunnusi poisse ’’.


Uute kooli? Ei, mitte ainult seda! Ma ei taha uute kooli minna! Ma mäletan kui me Eestisse kolisime ja uute kooli läksime, minu elu muutus põrguks. Ma ei leidnud endale sõpru ega midagi.


,, Lexi! Lexiiiii! ’’ karjus Cassu. ,, Ah, mis? ’’ pärisin. ,, Kas sa üldse kuulasid, mis ma sulle rääkisin? ’’ päris ta. ,, Jajah ’’ podisesin. ,, No, mis ma siis rääkisin ’’ vaikisin. Tüdruk ohkas. ,, Kas lähme homme koos šhoppama? ’’ küsis ta uuesti. ,, Jap ’’ vastasin. Seejärel tüdruk ka lahkus.


Võtsin oma läpaka ning logisin msn’i. Vaatasin kas Emmu ja Tessu on sees. Emmu oli, Tessut polnud. Kribasin kohe Emmule. ( Räägime me muidu inglise keeles, aga kir. eesti keeles, sest kõik ei saa aru )


SuperLexi says : Heijou :d

Emmu says : Hellohello

SuperLexi says : Tead ma tulen varsti Inglismaale arvatavasti :D

Emmu says : Ohoh, mis puhul siis? :d

SuperLexi says : Eks ma siis räägin, kui tulen ;)

Emmu says : Nääääh, aga ma granny juures -.-

SuperLexi says : Tean jep. :/

Emmu says : Okei, oh god, ma pean minema, granny hakkas jälle mingit teemat laskma, tsau ja loodetavasti varsti näeb.

SuperLexi says : Ei vea ;s Ttsau


Logisin ennast facebooki. Chekkasin oma teated üle ning seejärel läksin ka twitterisse. Lugesin teiste tweete. Tweetisin ka ise :


@SuperCassu ’ ga ilmselt varsti Inglismaale :) (Y)

Tänane (Y)

Sai @BKase ’ ga natuke šhopatud ja chillitud, homme @SuperCassu ’ ga uuesti :D

Õõõh, kardan veits -.-


Võtsin enda connectid ning nägin, et Cassu oli mu kolm esimest tweeti fav’sse lisand. Ka Biku oli favoritenud samasi tweete. Cassu just replys mulle mu viimase tweedi kohta ,, miks? ;o ’’. Otsustasin sellele vastamata jätta.


Chillisin veel veits weheartit’s ja enda blogspotis. Samuti lugesin spordi uudiseid. Lõpuks olin suht väss ning otsustasin arvuti kinni panna. Mõeldud, tehtud. Heitsin voodisse pikali ning kuulasin muusikat. Sulgesin ka silmad, aga magama ei jäänud, kuid unisemaks muutusin küll.


Mõne aja pärast ma ka tõusin. Panin endale tudukad selga. Pesin vannitoas kikud puhtaks. Juuksed kinnitasin patsi ning läksin voodisse. Uinusin peagi. 

Y_large
250387_447778011941300_167253465_n_large

Kuulsin mingit kauget üminat. See jõudis aina lähemalt ning sõnad läksid selgemaks. Kuulsin laulus sõnu ,, palju õnne ’’. Avasin uniselt silmad. Minu ees seisid emme, issi ning unine Kevin. Sulgesin silmad uuesti ereda valguse tõttu, hiljem, aga jälle avasin need, kui valgusega veidike ära harjusin.


Mõtlesin soovi ning puhusin küünlad ära. ,, Tule nüüd, me peame minema Emilyt ka äratama ’’ ütles emme naeratades. Tõusin vaikselt. Issi pani uuesti küünlad põlema ning me suundusime Cassu tuppa.


Ka tema äratasime lauluga. Alguses kui ta millestki aru ei saanud, saatis ta meid üldse metsa. Lõpuks, aga siiski tõusis, puhus küünlad ära ja vabandas ka. Emme käsutas meid, et me ennast korda seaks ja alla tuleks.


Uniselt kõndisin enda tuppa tagasi ning esimese asjana vajusin tagasi voodisse. Pikutasin seal veidi, aga lõpuks siiski tõusin. Läksin rõdule. Väljas oli täna väga mõnus ilm. Jalutasin tagasi tuppa ning sealt edasi enda garderoobi.


Valisin välja endale kleidi ning gladid. Samuti ka ehted. Riideid ma selga siiski veel ei pannud. Kõigepealt tegin ära meigi siis soengu ning alles siis panin kleidi selga. Lisasin ka valitud ehted ja lasin lõhna ning olingi valmis. 

Y_large
540224_441918155848494_792654768_n_large
207447126556049299ndd0vz6hc_large

Kõndisin alla. Trepi peal kohtasin Cassut. ,, Armas ’’ lausus ta mulle ,, Sinusse ’’ sõnasin vastu. Istusime lauda. ,, Kas te tahate midagi soolast ka? ’’ uuris emme meilt. Raputasime pead. ,, Lõigake siis tort lahti ’’ naeratas naine.


Võtsime noa ning lõikasime koos selle lahti, korjasime ka küünlad välja. Emme tõstis kõigile tükikese ning klaasi kallas laste šhampust. 

Tumblr_ma3wk8z7zg1qc7gvvo1_500_large
7992832765_378182e928_c_large

Sõime kõik isukalt enda tükid ära. Emme uuris ka, mis meil edasi plaanis on. Rääkisime talle, et lähme šhoppama, ostame sünnipäeva peo jaoks riideid jne. Muideks meie pidu toimub laupäeval, vanemad sõidavad selleks ajaks spaasse. Issi rääkis, et oma kingitused saame me kätte õhtul.


Läksin ülesse. Võtsin oma koti, panin sinna vajalikud asjad. Ruttu tweetisin twitterisse ka sünnipäeva tordist pildi, samuti ka facebooki.


Läksin alla, panin enda gladid jalga ning kiirustasin auto juurde. Cassu juba ootas mind.
Sõitsime linna. Käisime kleidi poest läbi. Ostsime sealt mõlemad omale kleidi. Ostsime nende juurde ka kingad, ehted, koti jne asjad. Lasime ka mingil plikal endast pilti teha. Cassu lisas selle twitterisse ja facebooki.


Ostime veel niisama igasuguseid asju. Lõpuks otsustasime minna kuskile sööma. Läksime ,, Pappa pizza ’’ sse. Ostsime kahe peale ühe pitsa ning limonaadi. 

Tumblr_m7ogsved8j1rrvqt3o1_500_large
Copo-fofo_large_large

Hakkasime sööma. ,, Peaks vist oma telefoni ka kontrollima ’’ lausus Cassu. ,, Nojah, me panime need hääletule niikuinii on keegi helistanud või sõnumi saatnud ’’. Tüdruk noogutas ja võttis oma kotist telo välja. ,, Ohoh, kolmkümmend kuus vastamata kõnet ja seitsekümmend üks sõnumit ’’ lausus ta.


Võtsin ka enda telo kotist välja. ,, Kolm vastamata kõnet ja seitseteist sõnumit ’’ laususin ükskõikselt ning toppisin telo tagasi kotti. Cassu näolt kadus see armas naeratus, mis oli seal ennem säranud, ta pani telefoni vaikselt kotti tagasi ning sõi sõnagi lausumata oma toitu edasi. Kui lõpetasime pakkusin välja, et võiks koju minna. Tüdruk nõustus minuga ning me sõitsime koju.


Kui maja ette jõudsime ning oma kotte võtsime märkasime fakti, et me peame mitu korda all käima, sest kõik kotid lihtsalt ei mahu meile näppu.


Pärast seda panin kõik ostud ilusti ära ja vahetasin ka riided ära. Soengu jätsin samaks, aga meigi võtsin maha ning asendasin selle paari ripsmetušši kihiga. 

Y_large

,, Kuule Mia ja teised tahavad, et sa ka meiega välja tuleks, sa pole mingi suht pool aastat nendega enam suhelnud ’’ lausus Cassu minu tuppa jalutades. ,, Mm , no olgu, aga Biku on ka? ’’ pärisin. ,, Jap, sa ju tead, et ta on Mia gängis so yeah, ta on ka ’’ ütles tüdruk. ,, Nojah ’’ sõnasin ainult ning esitasin siis uue küsimus ,, Kohe? ’’ Tüdruk noogutas. Läksime koos mu toast välja ning edasi alla. Panime koridoris plätud jalga.


Jalutasime skeiti, sest pidime seal kokku saama. Kui sihtpunkti jõudsime siis kõik jooksid meie poole ja kallistasind ning õnnitlesid meid. Mia gängi kuulub nelikümmend kaks inimest. Kaheksateist nendest on poisid ning ülejäänud kakskümmend neli tüdrukud.
Põhiliselt me töllasimegi niisama ringi.


,, Kuule läheks ostaks jäätist ’’ pakkusin välja, kui nägin eemalt mingit jäätisevärki. Enamik nõustusid. Mingi neli tükki vist ei tahtnud. Ostsime endale jäätised ning asusime neid sööma. 

Tumblr_lydz2qdkwn1qji8muo1_500_large

Kui kell kaheksa sai otsustasime koju tagasi minna. Jätsime kõigiga hüvasti ning alustasime jalutuskäiku kodu poole. Kõndisime kuskil kakskümmend minutit. Jõudsime koju. Kodus oli ainult emme. Ta kutsus meid kohe sööma. Me ei tahtnud kuna meil polnud kõhud tühjad, kuid ta siiski nõudis, et me sööma tuleks.


Naine tõstis meile ette taldrikud toiduga. Vaevu sõime oma toidud enam – vähem ära, aga mitte täiesti. Seejärel läksime kohe ülesse oma tubadesse. 

6030-copy1_large

Viskasin ennast voodile pikali ning puhkasin veidi. Lõpuks siiski tõusin.


Lülitasin enda läpaka sisse ning panin musa käima.


Logisin ennast twitterisse sisse. Seal olid paljud mu pilti favoritend ning retweetind. Samuti oli mulle ka õnne soovitud. Lisasin kõik õnnesoovidega tweedid, mis mulle tulnud olid lemmikutesse ja vastasin ,, Tänan :I ’’.


Tegin ise ka paar tweeti.


Kerge šhopping @SuperCassu ’ ga tehtud :D

Väljas oli suht fun :d

Aitääääh kõigile õnnesoovide eest =)


See viimane tweet oli peagi paljude poolt lemmikutesse lisatud. Mulle oli ka tulnud mõned folowersid juurde. Osad neist folosin vastu ka. Otsustasin ka facebooki külastada.


Ka seal olid paljud mulle õnne soovinud. Panin nendele postitustele like ning komenteerisin ,, Aitäh :] ’’ Mõned liked olid kogunenud ka mu pildile, mis ma hommikul lisasin.


Logisin ennast msn’i. Suht paljud kirjutasid mulle kohe. Põhiline kirja sisu oli ,, Palju Õnne ’’. See hakkas juba vaikselt närvidele käima, kuid siiski tänasin neid. Märkasin, et Tessu oli sees. Kirjutasin talle kohe.


SuperLexi says : Tsaukaaaa

M.T says : Tsaujou, PALJU ÕNNE! =)

SuperLexi says : Tänuuud :3 millega tegeled?

M.T says : Suht niisama lebotan ja muusikat kuulan, mis siis ise ka? :b

SuperLexi says : Umbes sama ;) Tead, ma tulen vb varsti Inglismaale, Londonisse :D

M.T says : Ohoh, ja mis sind siia toob? :o :D


Kuulsin, kuidas issi alt hüüdis ,, Alexis, Emily! ’’


SuperLexi says : Kunagi räägin, pean praegu minema


Jooksin alla. Issi ning Kevin seisid all, neil oli käes kaks suurt karpi/kasti, millel oli pael ümber. Cassu jõudis ka alla. Nad ulatasid meile karbid. Avasime need ning seal oli ...

No comments:

Post a Comment