Friday, December 28, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 24OSA

Eelmises : 



,, Kuule kaua su sõbral läheb? ’’ uurisin Jamesilt. ,, Ma ei tea, ta ütles, et ta varsti jõuab. Ma helistan talle! ’’ vastas poiss. Ta tõusis ja läks eemale. Ta võttis telefoni taskust välja, valis numbri ja tõstis telefoni kõrva äärde. Kõne ei olnud pikk. Kui James tagasi tuli, lausus ta mulle : ,, Talle tuli midagi vahele! Ta ei öelnud, mis. Kuid ta ütles seda, et ta jõuab viie minuti jooksul! ’’. ,, Ah nii, selge! ’’ vastasin. ,, Kuule, mis koolis sa käid üldse? Kui käid? ’’ uurisin Jamesilt. Ta ütles mulle mingi imeliku kooli nime, mis ei jäänud mulle meelde. ,, Me tuleme sügisest samasse kooli! ’’ lõugas Cassu, kes ilmselt meie juttu oli kuulnud. ,, Tõesti? Mis klassi? ’’ päris James. ,, 12 c ’’ vastas Cassu. ,, Kena, ma käin 12 a ’s, samamoodi ka mu sõber, kes sealt tuleb! ’’ poiss suunas näpu meile lähenevale isikule. James avaldas lõpuks ka ta nime - ***.




Edasi : 



 James avaldas lõpuks ka ta nime – Elliot James Scott. See sama poiss kellega ma palliplatsil kohtusime. Pöörasin pea tema poole ning ta tundis mu kohe ära. Ta saatis mulle veidi naljaka naeratuse ning sõnas ,, Hei! ’’. ,, Tere jah! ’’ ütlesin vastu. ,, Kas te Jamesiga tunnete üksteist? ’’ päris ta siis. ,, Sama küsimus sulle? ’’. ,, Jah, me oleme trennikaaslased ja head sõbrad ’’ selgitas poiss. ,, Ah nii, sa tegeled ka siis jalgapalliga? ’’ uurisin Jamesilt. ,, Jap ’’. ,, Selge, mina ka! ’’ ,, Kuid, kust te üksteist tunnete? ’’ päris James. ,, Ta oli see tüdruk, kellega ma viimase trenni ajal jutustasin! ’’ rääkis Elliot Jamesile. ,, Ma teadsin, et ma olen näind sind kuskil! ’’ ütles James. ,, Okei kutid, kes kinno viitsib? ’’. Emily, Cassu, Alex, Kevin ja James olid nõus. Mina ja Elliot mitte. Vaatasin talle otsa, siis teistele. ,, Meie hakkame nüüd minema ’’ muigas Kevin. ,, Ei noh .. ’’ kogelesin. ,, Cassu? ’’ ta raputas pead. ,, Emily? ’’. ,, Eips. ’’ ,, Keegi? ’’. Kõik olid vait. ,, Okei, no ma võin jääda! ’’ ütles lõpuks James. ,, Mis asja! Väga lohutav! ’’ sõnasin. ,, Ma ei pea ju tulema! '' lausus ta siis naeratusega. ,, Ei! Jää! ’’ ohkasin siis. Teised saatsid mulle naljakaid pilke ning lahkusid siis.

,, Nii ja mis me edasi teeme? ’’ uuris James. ,, Mõelge parem midagi head välja, sest muidu ma loobusin niisama kinost! ’’ lisas ta siis veel. ,, Me võiks teha siis juba midagi kasulikku ’’ pakkusin. ,, Me võime minna ju koerte varjupaiga koertega jalutama ’’ pakkus Elliot. ,, Mida? ’’ küsis James naerma hakates. ,, Ei, ei, väga hea mõte ju! Mulle sobib! ’’ ütlesin energiliselt. ,, Nooh, eks mulle peab siis ka sobima! ’’ venitas James. ,, Okei, lähme! ’’ lasusin rõõmsalt ning vedasin poisid endaga kaasa.

Seisime koerte varjupaigas. Meile toodi hetkel koeri. Üks naine tuli kahe väikse koeraga, ta ulatas need Elliotile, siis tuli järgmise kahe väikse koeraga, ulatas need Jamesile ning viimane kord oli tal näpu otsas suur kollikoer. Mille sain muidugi mina. ,, Vahetame? ’’ pärisin Elliotilt. Poiss raputas pead. ,, Vahetame? ’’ uurisin siis Jamesilt. Ka tema ei nõustunud. Ohkasin kõigest ning me hakkasime ranna poole jalutama.

Ma ei tea, mis juhtus, kuid korraga see kolli kellega ma jalutasin hakkas rabelema ja sattus ärevusse. Püütsin teda kinni hoida, kuid ei jõudnud. Ning siis see juhtuski – ta tõmbas ennast lahti ja pani minema. Jooksin talle järgi, nii kiiresti kui suutsin.

* Ellioti vaatenurk *

Koer, kes Lexi käes oli, pani minema. Tüdruk jooksis talle järgi. Otsustasin talle appi minna. Andsin mõlemad koerad Jamesi kätte ning jooksin Lexile järgi. Rannas olid kaljud, Lexi pööras just ühe taha. Läksin talle järgi. Aeglustasin tempot, sest nägin Lexit, rihm käes, rihma otsas koer, seismas. Sörkisin nendeni. ,, Sa oled kiire tüdruk! ’’ märkisin. ,, Kindel see! ’’ naeris ta. Väga kaunis naeratus, tõesti! Jäime üksteisele silma vaatama. Ma lihtsalt ei suutnud pilku ära keerata. See oleks nagu kinni liimitud tema silmadesse. ,, Sul on imelised sinised silmad! ’’ ütlesin oma mõtted välja. Ta naeratas hetkeks ja vaatas siis maha ning pärast seda uuesti mind. ,, Aitäh ’’. Jällegi keeras ta pilgu maha ning seejärel minule. Ta pilk oli kuidagi kahtlev. ,, Kus koerad on? ’’ ütles ta selle välja. ,, Nad jäid Jamesiga! ’’ sõnasin talle. ,, Ma arvan, et me peaks tagasi pöörudma! ’’ lausus ta. ,, Jah, muidugi! ’’ nõustusin.

* Jamesi vaatenurk *

* Veidi aega tagasi *

Elliot viskas koera rihmad mulle ja jooksis Lexile järgi. Kui tore. Ka minu koerad olid nüüd ärevusse sattunud. Kõik hakkasid eraldi suunadesse tirima. Kõik käis liiga kähku, ma ei olnud jõudnud veel Ellioti antud koerarihmasid käe ümber panna. Vaatasin enda käsi. Kolm rihma olid olemas, üks oli puudu. Eemal nägin pisikest koerakest, just seda kes puudu oli. ,, Kutsuke tule siia! ’’ rääkisin temaga. Ta vaatas mind ja ei lähenenud mulle. Üritasin seda ise teha, kuid ta põgenes kaugemale. ,, Tule siia! ’’ rääkisin loomaga edasi, nägusid tehes. Ta taganes vaikselt, vaatas korraks oma selja taha ja siis jälle mind. ,, Ära sa mitte mõtlegi! ’’ rääkisin temaga. Ta pööras uuesti pea ära ja siis hetkeks veel minu poole ning pani minema. Lidusin talle järgi. Koer jooksis hoopis teises suunas, pargi poole. See ei olnud siit kaugel kah, kõigest üle tee. Muidugi jooksin talle järgi.

Olin koerale juba suhtliselt lähedal, kui korraga libisesin. Lenadsin seljaga vastu maad. Tõusin püsti, et näha mille peal ma libisesin. ,, See ei ole võimalik! Ugh! ’’ rääkisin endaga. See oli s*tt, koeras*tt. Vaatasin ümbruses ringi, me peame ju siiski koerad tagasi viima. Ja ma nägin teda, kuid ta polnud üksi, mingi tüdruk oli temaga. Lähenesin neile. ,, Hei ’’ alustasin. ,, Tere? ’’. ,, Tore, et peatasid ta! ’’ naersin. ,, Ta on sinu koer? ’’. ,, Ei, ei, me lihtsalt tulime sõpradega varjupaiga koeri jalutama ’’. ,, Lahke teist, kuid ma ei näe su sõpru! ’’. ,, Pikk lugu, võib- olla me peaks kunagi ühe kohvi tegema ning ma räägin selle loo sulle ära ’’ laususin. ,, Teeme nii! Siin on mu number! ’’ ütles ta mulle ja ulatas paberlipaka. ,, Tänud! Kuid ma pean nüüd minema hakkama. Oli meeldiv! ’’ sõnasin ning keerasin ümber ja hakkasin eemale jalutama. ,, Oota! Sul on mingi laik selja peal! ’’ hüüdis ta mulle järgi. ,, Mis? ’’. Tõmasin jaki seljast, see oli si*aga koos. ,, Ah, see, lastenaljad! ’’ hõikasin talle ning kiirustasin minema. Jakki ma muidugi selga ei pannud. Kuulsin enda telefoni helisemas. Tõmbasins selle taskust välja. Mulle helistas Elliot, kindlasti nad mõtlevad juba, kus ma olen! Vastasin kõndele. ( Mina : M Elliot : E ).

E : Kus sa oled!

M : Pargis, kuid ma liigun juba ranna poole!

E : Mis sa pargis teed?

M : Pikk jutt. Ma tulen.

Panin seejärel kõne kinni ning kiirendasin sammu. Koerad siblisid mulle järgi.

* Lexi vaatenurk *

,, Näe James! ’’ hõikas Elliot. Keerasin ennast ümber ning nägin meile lähenevat Jamesi. ,, Kus sa olid? ’’ küsisin temalt. ,, Pikk jutt ’’ vastas ta. ,, Jaja, seda sa ütlesid juba ennem! ’’ podises Elliot. ,, Kui see nii pikk jutt on siis lähme õige nandosesse ’’ pakkusin. ,, Koertega? ’’ küsis James rumala küsimuse. ,, Ei, totu! Koerad viime ära! ’’ naersin. ,, Lähme siis! ’’ ütles Elliot. Viisime koerad ilusti ära ning jalutasime siis nandosesse. Tellisime endale natuke süüa ja hakkasime toitu hävitama. Samalajal rääkis James meile, mis tal juhtunud oli. Saime parajalt naerda.

,, Aga, mis edasi teeme? ’’ küsisin. ,, Me võime minu korterisse minna ’’ pakkus Elliot välja. ,, Ja mis me seal teeme? ’’ pärisin edasi. ,, Eks siis näeb! ’’ sain vastuseks. ,, Okei, lähme! ’’.

* Järgmine päev *

Jalutasin kodu poole. Olin ööbinud Ellioti korteris. James ka. Hingasin värsket õhku sisse ja nautisin päikest. Peagi olin ka kodus. Hakkasin ülesse oma tuppa minema, kuid Cassu ja Tessu peatasid mind. ,, Ja kus sina öösel olid? ’’ küsis Tessu mõnitavalt. ,, Elliotiga jah? ’’ uuris Cassu. ,, Lollakad, James oli ka! ’’ laususin. ,, Oo, grupp! ’’ muigas Cassu. ,, Mida, ei! ’’ vaidlesin. ,, Mis te siis tegite? ’’ küsis Tessu uue küsimuse. ,, Ma kardan, et see pole sinu asi. ’’ vastasin. ,, Me teame niigi ’’ naersid nad. Olin neist juba mööda läinud, seega ainult muigasin. 

Olin jõudnud oma toas, ainult minuti olla, kui sinna lendas Cassu sisse. ,, Tuled minu, Annu, Amy ja Cammega jäätist sööma? Okei tore. Ole neljakümne minuti pärast valmis! ’’ puterdas tüdruk ja kadus jällegi. Otsustasin ennast siis sättima hakata. Tahtsin täna kleiti panna. Valisin ühe välja ning panin selle selga. Hakkasin siis meiki tegema ning pärast seda soeng. Lisasin ka ehted ja lasin lõhna. Panin veel koti kokku ja olingi valmis. Vaatasin ennast peeglist. Võis isegi rahule jääda. 

Y_large
Ilm_silmad_108_large
Tumblr_mctn4uyfgs1ribnzto1_500_large

Läksin Cassu tuppa. ,, Kena ’’ märkis ta. ,, Heh, tänud ’’ tänasin tüdrukut. ,, Kas lähme? ’’ uurisin siis. ,, Minugi poolest! ’’ vastas ta. Läksime alla. Panin endale kingad jalga, samamoodi ka õde. Väljusime majast ning suundusime auto peale, kus Annu meid juba ootas.

No comments:

Post a Comment