Sunday, December 9, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 20Osa JUUBEL

Eelmises : 



Panin telefoni laadima ja enda öökapile. Tõmbasin voodilt teki pealt ning pugesin ise selle alla. Sulgesin silmad ja peagi ma vajusin sügavasse ning mõnusasse unne, koos oma unistustega. 




Edasi : 



Istusin oma voodil ja vaatasin aknast välja. Väljas säras päike ja taevas oli ühtlane ning sinine. Mitte ühtegi pilve ribakest polnud seal. Kell sai just üksteist. Tegelikult ma suht alles ärkasin ka. Olin jõudnud ainult voodi korda teha. Äratas mind Tessu. Ta tahtis minult ühte kleiti laenata, mida ta oli ükskord näinud ja, mis talle kohutavalt meeldima hakkas. Muidugi ma andsin, ta läks vist jälle Kadiga välja. Igastahes, uni kadus mul pärast seda ära. Ja siin ma nüüd olengi. Tõusin püsti ning jalutasin vannituppa. Pesin hambad korralikult puhtaks ja läksin alla. Tegin endale köögis paar võikut ja mahla võtsin ka. Liikusin taldrik ja klaas käes elutuppa. Panin söögid ja joogid lauale ning viskasin ennast diivanile pikali. Panin teleka käima ja hakkasin multikaid vaatama. Samalajal sõin oma sööki.

,, Hommik! ’’ kisas Cassu köögist. ,, Tere hommikut, näri kummikut! ’’ lõugasin talle vastu. ,, Tänks mees! ’’. Itsistasin vaikselt. ,, Oh võilevad! Anna mulle ka! ’’ tuli Cassu minu juurde ja krahmas taldrikult endale võileiva. ,, Õgard selline! ’’ märkisin. ,, Ära üllata! ’’ naeris ta ja istus tugitooli. ,, Mis kell emme pidi meile järgi tulema? ’’ päris ta. ,, Kell üks! ’’. ,, No ma lähen siis sättima! ’’ sõnas õde ja lahkus. Vaatasin kella. ,, Peaks ka minema .. ’’ rääkisin endaga. Tõusin diivanilt, viisin nõud kööki ja läksin oma tuppa. Avasin oma kapi ja vaatasin, mis seal on. Viskasin pilgu välja ja jälle kappi. Uuesti välja ning siis veelkord kappi. Valisin seal välja armsa roosa kleidi, pruuni peenikese vööga. Panin selle selga. Asusin seejärel meiki tegema. See tuli päris kena välja isegi. Ning lõpuks ka soeng. Selle valmistasin päris lihtsa, aga ilusa. Otsisin ehtekarbist veel kõrvarõngad ja sõrmuse ning riputasin need endale külge. Kui koti välja valisin toppisin sinna kogu vajaliku kraami sisse. Lasin ka paar sortsu lõhna. Kell oli täpselt üks. Trepi peal kuulsin juba väljast signaali. Panin endale gladid jalga ning jooksin välja ja sealt edasi autosse.

Y_large

340232946818584102_krqoz3cr_c_large
580x350_ac_large
Õde ja emme istusid autos. Naeratasin neile ja istusin ka siis autosse. ,, Nii ja kuhu minek? ’’ uurisin energiliselt. ,, Öelge teie! Te ju teate, kus kaubanduskeskused ja sellised asjad asuvad! ’’ vastas ta. ,, Olgu, sõida siit .. ’’ alustasin seletamist.

Peatusime ühe suure kaubanduskeskuse ees. ,, Tänaseks ülesandeks on meil siis kõik poed siin läbi kammida! ’’ ütles Cassu. ,, Challenge accepted! ’’ tegin tüdrukule silma. Asusime siis poode läbi kammima. Päris palju nalja sai! Ostsime ka üli palju riideid ja muud kola kokku! Kui lõpuks koju jälle jõudsime olin ma megalt väsinud. Kuidagi lonkisin enda tuppa. Kotid viskasin voodile ning avasin enda kapi. Valisin sealt välja roosa topi, mustad lühikesed püksid ja roosad sokid. Panin need endale selga ning kinnitasin seejärel juuksed lohakasse patsi. Jalutasin alla ja tegin endale ühe hea kohvi. Selle jõin ma ilusti köögi laua taga ära ning pesin endale järel kruusi. 

Y_large
87468417732849016_nkiwg3co_c_large
424796_229251537163300_9531244_n_large

Tagasi oma tuppa jõudes, panin the hits radio käima. Suundusin oma voodi juurde. Vaatasin kottide hunnikut selle peal ning ainult ohkasin. Võtsin esimese koti, tegin selle tühjaks ning selle sisu panin oma kohale. Kui kõik kotid tühjaks said nind asjad oma kohal said pandud , oli kell juba 22:34. Otsustasin veel kiiresti läpas ära käima. Seega ma käivitasin selle. Mõne hetk hiljem võtsin ma juba neti lahti ning askeldasin mõndadel lehtedel ringi. Varsti jälle sulgesin enda läpaka, panin tudukad selga ja läksin magama.

Kuulsin läbi une kuidas mu äratuskell tirises. Ma olin selle 10:00’ks pannud, kuna täna on trenn kell 12:00 hommikul. Panin selle kinni ja tõusin. Tõmbasin kardinad akendelt eest ära ja läksin siis vannituppa. Enne sihtpunkti jõudmist, möödusin ma ka Cassu toa uksest. Kuulsin, et ta rääkis kellegagi telefonis. Ime, et ta juba üleval! Vannitoas läksin kohe sooja dušši alla. Pärast pesu panin endale tudukad tagasi selga ja juuksed föönitasin kähku ära. Liikusin tagasi enda tuppa. Kuulsin oma telefoni helisemas. Vaatasin enne vastamist numbrit, mul polnud õrna aimugi, kes see on!? Vastasin kõnele. ( Mina : M Võõras : V ).

M : Jaa!?

V : Hei, kuule ma olen Amy. Mul on üks küsimus sulle!

( Mina : M Amy : A ).

M : Okei, räägi!

A : Noh, mina, Cassu, Annu ja Camme lähme pärast trenni randa. Ehk ühined meiega?

Siis lendas mu toauks lahti ja tuppa tormas Cassu. Ta ütles mulle hääletult ,, Palun! ’’. Katsin telefoni kinni, et Amy ei kuuleks, mis ma räägin. ,, Ma oleksin pidanud teadma! ’’ sosistasin.

M : Noh, tegelikult, mul ei olnud tänaseks plaane, seega ma tulen.

A : Tore, aga pärast trenni siis!

M : Jap, tsau.

A : Tsauki!

,, Tubli tüdruk! ’’ lausus Cassu ja tõmbas mu toaukse kinni. Muigasin. Vaatasin oma telefonilt kella. Oli aeg sättima hakata! Panin endale lühikesed trenniriided selga, tegin siis hobusesaba ning seadsin riided ja muu vajaliku enda trennikotti. Läksin seejärel alla hommikust sööma. Enne seda panin oma trennikoti koridorri. Tädi oli teinud pannkooke. Tõstsin endale ühe ette, määrisin sellele õhukese kihi moosi ja rullisin siis kokku. Otsisin sahtlist välja kahvli ja noa ning kapist klaasi. Asetasin need ilusti lauale. Klaasi täitsin piimaga. Asusin maiustama. ,, Lexi, mis mugid siin! ’’ kargas Cassu kööki. ,, Sind ’’ vastasin ning jätkasin oma söögiga. ,, Ajan su kiima jah! ’’ naeris ta. ,, Koguaeg ’’ vastasin. ,, Okei siis .. aga tegelikult, me peame minema hakkama! ’’ seletas ta edasi. ,, Ah ära aja! ’’ ,, Päriselt ka, meie buss läheb viie minuti pärast! ’’. Mulle pidi peaaegu toit kurku kinni jääma. ,, Okei, lähme siis! ’’ sõnasin ruttu ja viskasin pooliku pannkoogi prügikasti. Piima kallasin kraanikausist alla. Nõud asetasin ruttu nõudepesumasinasse. Kiiruga läksin koridorri. Putsad jalas, alustasime jooksmist bussipeatuse poole!

Meil vedas – buss hilines veidi ning me jõudsime ilusti bussile. Kõik olid täna trennis kohal, peale Marie. Võib- olla tuli tal midagi ette? Kui tuli, siis ma ei hakka teda küll praegu segama ning talle helistama. Pigem räägin temaga õhtul.

* Trenni lõpp *

,, Okei, jookske nüüd veel üks lõdvestusring ja siis võite minna! Tsau! ’’ hüüdis meile meie treener ja lahkus. Tegime kõik ühe lõdvestusringi ja kiirustasime siis riietusruumidesse. Nagu alati, siis pärast trenni läksime pessu. Pärast seda läksin oma kapi juurde ja panin pesu selga. Alustasin juuste föönitamisega. Panin siis riidesse, tegin meigi valmis ja seejärel soengu. Lasin ka lõhna ja vaatasin siis ennast peeglist. Tulemusega jäin igati rahule. Panin veel hästi kähku oma koti kokku, sest teised olid juba valmis ning tahtsid minna. Randa viis meid Camme ema. Kui oma rätikud olime liivale laotanud, võtsime ülariided seljast ära. Määrisime endale veel ka nõrga toimega päevituskreemi peale ja alustasime päevitamisega. Muidugi käisime me ka ujumas. Hiljem otsustasime linna ka minna. 

Y_large
418154_298787990226113_1633919479_n_large
509c49fc3093e_366x459_large

( lipsu pole! )

Astusime Cassuga naerdes koduuksest sisse. Pöörasime pilgu köögi poole ja nägime seal murelikku ema. Ta märkas meid ning tuli kohe vihaselt meie juurde. ,, Kus te olite? Miks te kõnedele ei vastand!? ’’. ,, Ema, me oleme täiskasvanud! ’’ ütlesin. ,, Kus te olite! ’’ ütles ta mega vihaselt juba. ,, Linnas, sõpradega! Milles probleem!? ’’. ,, Mis mõttes? Te olete terve päeva ära, ei vasta kõnedele ja tagasi ka ei helista! ’’. ,, Nagu Lexi juba ütles, siis me oleme täiskasvanud! ’’ lausus ka Cassu sõna sekka. ,, See ei loe! ’’ vaidles naine. ,, Tegelikult loeb küll! ’’ sõnas Cassu.

* Vaikus *

,, Kes need sõbrad üldse olid? ’’ päris naine edasi. ,, Mis vahet sel on! Lõpeta! ’’ sain ka mina juba vihaseks. ,, Kes need olid? Ma ei luba teil enam nendega suhelda, kui te ei ütle mulle kes need olid! ’’. ,, Kuule, sina ei ole enam juba mingi lubaja eks! ’’. sõnas Cassu rangelt. Kisa peal jooksid trepist alla Kadi ja Tessu. See veel puudus! ,, Aitäh emme! ’’ sõnasin sarkasmiga ja kiirustasin enda tuppa. Nõjatusin vastu ust ja ohksin. Ta oli meil nüüd veel margi ka täis teinud! Otsustasin jalutama minna. Liikusin vaikselt alla ja lahkusin majast. Keegi isegi ei märkand seda, õnneks! Kõndisin mööda tänavat. Kõik vastu tulevad inimesed naeratasid mulle ning tervitasid mind lahkelt. Ilmselt olid mu siin olekuga juba ära harjunud. Jalutasin poodi. Ostsin sealt ühe marsi ja ka coca. Edasi liikusin ma parki. Istusin ühele pingile, päris otsa peale, sest teisel pool istus mingi tüdruk. Uurisin tüdrukut. Ta oli peenike ja blond. Ta meenutas mulle kedagi. Kui ta korraks näo otse keeras, tundsin ma ta ära. See oli Keku. ,, Hei Kertu! ’’ tervitasin teda. Ta vaatas minu poole ja lausus siis naeratavalt ,, Tsau Lexi. Mis sa siin teed? ’’. ,, Ah, tulin niisama jalutama! Ja sa ise? ’’. ,, Jooksma tulin! Aga ma suutsin oma jala välja väänata ning päris valus on liikuda, otsustasin veidi puhata. ’’. ,, Kui tahad, siis ma võin sind koju aidata! ’’. ,, See oleks armas sinust! ’’ naeratas tüdruk. Läksin aitasin ta pingilt püsti ning ettevaatlikult jalutasime me tema juurde. Õnneks ei elanud ta väga kaugel. Kuskil poole tunniga olime tema juures, sest me liikusime aeglaselt. Aitasin ta ka kohe ülesse oma tuppa.

,, Aitäh sulle! ’’ tänas Kertu mind. ,, Pole tänud väärt! Jalkaga sa vist nüüd mõni nädal küll tegeleda ei saa! ’’ ,, Ega vist ei saa jah! ’’. ,, Nojah, aga ma pean minema. ’’. ,, Mu vend võib sind välja juhatada! ’’. ,, Ei- ei, ma saan ise! ’’. ,, Olgu nii, tsau! ’’. ,, Tsauki! ’’. Lahkusin tüdruku toast ning läksin koridorri. Lükkasin plätad jala otsa ja hakkasin tagasi koju kõndima. 22:03 olin ma ka kodus. Valmistasin köögis endale ühe võileva ja läksin ülesse. Jalutades tagasi koju, olin ma saanud veidi mõelda, seda kolimise asja. Tegelikult on see isegi päris hea mõte! Ma usun, et me häirime tädi ja ta perekonna elu ka ju, kasvõi natuke!
Olin jõudnud Cassu ukse taha. Koputasin uksele. ,, Sissse! ’’ hüüatas tüdruk. Astusin tuppa. ,, Tsau, kuule mul on sulle üks jutt! ’’ ,, No kurda! ’’ ,, Vaata, me hakkame nüüd palka saama onju! Et tegelikult me võiks endale mingi korteri üürida ja sinna kolida, sest palk on ju päris hea ning see oleks meile kahe peale! ’’ ,, Kuule see on ju täitsa hea mõte! ’’ nõustus Cassu minuga. ,, Pealegi oleme me juba täiskasvanud. ’’ jätkas ta. ,, No seda minagi! Ma arvan, et me peaks hakkame kortereid vaatama ja ehk kolimegi varsti ära. Ma usun, et me häirime tädi elu ka! ’’. ,, Jap, ma hakkan homsest sellega tõsiselt tegelema! ’’ sõnas õde. ,, Mina ka! Aga ma lähen nüüd magama! Üpris väsinud olen! Head ööd! ’’. ,, Sulle ka! ’’ sain vastu ja läksin oma tuppa.

Mariele ma küll enam helistama ei hakka, pigem teen seda homme. Läksin magama ära.
Hommikul pärast enda ärkamist läksin kohe pessu, õhtul ma ju ei jõudnud. Seejärel käisin söömas. Oma tuppa jõudes tegin endale normaalse soengu pähe. Kuna ma olin eile suht vara magama läinud, minu jaoks, siis ma ka täna ärkasin vara, seda avastasin ma alles siis, kui ma minut tagasi kella vaatasin. Panin oma läpaka käima ja hakkasin kortereid uurima. Leidsin ilusaid, veidi koledamaid, vanu ja uusi, suuri ja väikseid, aga sellist nagu mina oleks tahtnud, sellist ei leidnud. Otsustasin otsingud praeguseks pooleli jätta. Selle asemel läksin hoopis facebooki. Tegutsesin seal veidi ringi ja külastasin siis ka twitterit. Otsustasin telefonist, märkmete alt kontrollida, mis kell mul täna trenn on, sest nagu alati suudan ma selle ära unustada. Seega võtsin oma telo ja vaatasin järele. Alles kell 19:30 õhtul. Päris hilja lõppeb siis ju – 21:00. Panin telefoni kõrvale. Mässisin juustest kokku ühe krunni. See tuli kuidagi väga naljakas välja. Võtsin selle lahti ja tegin uue. See oli täitsa kena. Kuulsin piiksatust. Mulle oli sõnum tulnud. Vaatasin kellelt see oli. Mulle oli kirjutanud ...

No comments:

Post a Comment