Wednesday, December 26, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 22OSA

Eelmises : 



Peagi olin ka poisi juures. Pean märkima, et ta on päris kenake. ,, See kuulub vist sulle. ’’ sõnas ta ja andis õrna sööduga palli mulle. ,, Täpselt nii! ’’ vastasin. ,, Elliot James Scott, sulle lihtsalt Elliot ’’ sõnas poiss naeratus näol. ,, Alexis Melanie Thompson, lühemalt Lexi! ’’. ,, ... ’’ karjus Elliot’i treener. Elliot muutus öeldu peale veidi ***. Hakkasin lihtsalt naerma. 



Edasi : 



,, Elliot! Noorte naistega jutustad ja semmid pärast trenni! ’’ hüüdis ta treener. Elliot muutus öeldu peale veidi kohmetuks. Hakkasin lihtsalt naerma. ,, Ma arvan, et sa peaksid vist minema! ’’ sõnasin. ,, Seda küll. Kuid ma usun, et sina ka! ’’. Elliot vaatas selle lause ajal mu selja taha. Keerasin ennast ümber. Eemalt lähenes meile mu treener. ,, Ups! ’’ ütlesin vaikselt endale. Elliot oli jõudnud juba lahkuda. Sörgiga liikusin treenerile vastu. ,, No tore, et sa ka lõpuks tulema said. ’’ lausus ta veidi pahuralt. ,, Palli kätte saamisega oli probleeme. ’’ ütlesin. ,, Tagasi teiste juurde! ’’ kamandas ta mind, kuid ta ei mõelnud seda pahaga ega midagi. Vähemalt mina sain nii aru. Keerasin korraks pilgu veel meeste trenni poole ning hakkasin siis miski pärast omaette naerma. Liikusin tagasi teiste juurde.

Kui trenn läbi sai, siis läksin ma nagu alati pessu ning kuivatasin siis juuksed. Panin ka riidesse, tegin meigi ja soengu. Koti sättisin samuti kokku. Täna on meil free place ning me kutsusime Marie ja Kertu meie juurde. Kadi ja Tessu on ka. Teeme niisama ühe mõnusa koos viibimise.

Y_large
Blonde-cute-fake-lips-lindsay-lindsay-lohan-favim.com-405813_large
Tumblr_mcdjljjjta1rg08n3o1_500_large

,, Lähme praegu poodi ja siis minu juurde bussiga, eks!? ’’ küsis Cassu üle. ,, Jah. ’’ ütles Kertu, ka teised noogutasid ja pomisesid midagi vastu. Jalutasime poodi. Päris mõnus ilm oli praegu. Kaua me õnneks kõndima ei pidanud, sest pood oli staadioni lähedal tegelikult. Ostsime igast kraami kokku, meil oli plaanis õhtul kokata. Kõrvale joogiks ostsime mõned siidrid, rummi, cocat kaks pudelit ning samuti ka kaks pudelit spritet. Mahla oli meil kodus, seega seda polnud vaja osta. Tasusime arve ning ladusime joogid enda kottide sisse, aga ülejäänud söögiasjad panime kilekottidesse. Edasi liikusime me bussijaama. Marie vaatas aegu . ,, Kolme minuti pärast tuleb. ’’ lausus ta. ,, Olgu ’’ vastasin lühidalt ning jäin bussi saabumist ootama. Kolm minutit täis tiksunud, oli buss juba kohal ja me saime sisse minna. Valisime kohad ka. Mina istusin Kertuga ning Cassu Mariega. Õiges peatuses astusime me bussilt maha. Pidime veidi veel kõndima, kuid lõpuks jõudsime ikka õige maja juurde. Viisime asjad kööki ja panime need külmkappi.

,, Lähme ülesse! Vaatama, mis Tessu teeb ja kas Kadi on juba jõudnud! ’’ tegin ettepaneku. Kõik hakkasid trepist üles liikuma, ilmselt tähendas see siis ,, ja ’’d.

,, Tessut ega Kadit pole toas! ’’ teatas Marie. ,, Kuid uksed olid ju lahti! ’’ sõnasin. ,, No, ma ei tea ’’ lausus ta vaid. Kuulsime alt naeru. Jooksiga läksime alla. Seal seisidki Kadi ja Tessu. Neil olid käes mingid tolmused pudelid. ,, Kus te olite? Ja mis need on? ’’ päris Cassu naljaka ilmega. ,, Me olime keldris ning toime sealt koduveini, issi tegi need üleeelmisel aastal ’’ seletas Tessu. Cassu ainult noogutas. ,, Aga rääkige nüüd, mis meil edasi plaanis on? ’’ küsis Kadi energiliselt. ,, Eeh, me kokkame, sööme, joome ja oleme vist suht niisama ’’. ,, Ütle, et sa ei mõtle seda tõsiselt! No kuulge, te ei saa ju sellised kuivikud olla! Me peame kutsuma poisse ning mina orgunnin vessu meile! ’’ seletas ta ja helistas kellegil siis. ,, Kuulge, aga kutsume mu venna! Tal on mõned sõbrad ka siin, las kutsub nemad ka! ’’ pakkusin. ,, Teeme nii! ’’naeratas Kertu. Läksin helistasin vennale. ( Mina : M Venna : K ).

M : Hei, mis teoksil?

V : Sõpradega

M : Olgu, selline asi, et meil on siin väike peo moodi asi varsti, tulete ka?

K : Muidugi!

M : Olgu, aga aja siis kõik oma sõbrad kokku ja kolme tunni pärast võite tulla! Tsau!

Panin kõne kinni ning läksin teiste juurde. ,, Ma kutsusin oma venna ja lasin tal kõik oma sõbrad ka kaasa võtta! ’’ seletasin. ,, Nii juba läheb ’’ muigas Tessu. ,, Ning mina sain vessu! ’’ teatas Kadi. ,, Siis on hästi, kuid me peaks nüüd söögite kallale asuma! ’’ märkisin. Läksime kõik kööki ja hakkasime vaaritama. Tegime kolme sorti pitsasid ning kõiki kaks, kokku kuus. Ja ega rohkem ei teinudki, sest me ostsime poest ju veel igast kraami kokku. Need oli vaja ainult kausidesse nüüd panna. ,, Õu, aga kui poisid tulevad siis meil on rohkem jooke vaja! ’’ ütles Marie. ,, Jup. Ma lähen poodi! ’’ sõnas Kertu. Andsin talle veel raha ja läinud ta oligi. ,, Lähme viime toidud ja joogid elutuppa. ’’ ütles Cassu ja võttis pähkli kausid ning kadus nendega. ,, Ma otsin ühekordsed topsid välja! ’’ ütles Tessu ning ka kadus. Võtsin pitsa taldriku ja ühe krõpsukausi ning läksin ka elutuppa. 

5f06098a0c12d820ff3cc26c7e9ad25a_large
Tumblr_mff9zlqzk71rcbta1o1_500_large
Tumblr_mfhe1amoj61rfonyoo1_500_large

,, Ma olen tagasi! ’’ kisas Kertu koridorist. Peagi oli ta juba elutoas. Tüdrukul oli näpu otsas kaks kilekotti, jooke ääreni täis. Sättisime need igalepoole laiali. Kõik võtsid endale ühe siidri ja avasid selle. Keerasin ka muusika käima. Kõlas uksekell. Kõndisin rahulikult ukseni ja avasin selle. Venna tuli, tema taga oli veel viis-kuus sõpra. ,, Tulge edasi! ’’ laususin ning võtsin oma siidrist lonksu. Kõik võtsid endale siidrit või segasid koksi kokku. Meie väike pidu läks täiega käima.

* Mõni tund hiljem *

Meil on pooleli stripipokker hetkel. Ryan, üks venna sõpradest on jäänud ainult bokserite peale. Mul on seljas top ja pesu. Cassul on pesu väel. Kertul on kõige rohkem riideid seljas, ta on päris osav selles mängus. Ta on ainult jaki saanud pealt ära võtta. Tessul on ainult bokserid jalas, kuid me lubasime tal saunalina ümber võtta. Kadil on pesu ja teksad seljas/jalas. Marie on pesu ja sokkidega. Ning poisid no nemad on ka suht alasti. Mäng läks edasi. Ning kahjuks või õnneks Ryan jälle kaotas. Ta pidi ühe riide eseme eemaldama, kuid tal olid ju ainult bokserid jalas. Poiss tõusis püsti ja läks nurka. Ta võttis bokserid jalast ära ning pani soki enda suguelundi otsa. See oli päris naljakas. Me kõik hakkasime naerma. Kuna me enam eriti mängida ei viitsinud, otsustasime välja minna. Panime endale jalanõud jalga ning lahkusime majast. Cassu keeras ka ukse lukku. Jalutasime niisama mööda tänavaid. Jõudsime ühe kaubanduskeskuse juurde ning niisama taidlesime seal. Korraga läks majal signa käima. Kõik hakkasid eemale jooksma. Algul ma ei saanud midagi aru, kuid kui nägin katkist akent, andsin jalgadele valu. Jooksime nii kuskil ühe kilomeetri. Kui lõpuks peatusime, tõmbasid kõik hinge. ,, Kes seda tegi? ’’ küsis Marie ja hakkas naerma. ,, Dylan! ’ ’ ütles James. ,, Mina! ’’ sõnas ka Dylan. ,, Lollikari ’’ naeris Kadi. ,, Me täname ’’ vastas venna.

,, Mul on kõht tühi! ’’ lausus Cassu korraga. ,, Lähme sööma kuskile? ’’ uuris Declan. Kõik nõustusid. ,, Siin lähedal asub üks kiirtoidu koht, lähme! ’’ ütles Brandon ning me läksime. Ostsime kõik endale ühe burgeri ja cola. Sõime toidud koha peal ära. Käisime veel mõnda aega linnas ringi, kuid siis läksime tagasi. Dylan ja Declan läksid ainult minema. Nad on vennad kah. Kui tagasi minu juurde jõudsime ajasime seal veel igast random teksti, kuid varsti ma kustusin ära kah – jäin magama.

Hommikul ärgates segas mind väike peavalu. Tõusin sellegi poolest. Ma olin oma toas. Mu voodi oli korras ja ma olin seal riietega. Kuid eile tagasi tulles, ma isegi ei käinud oma toas. Järelikult keegi tõi mu siia. Riided olid mul suht räpased. Kuna ma teadsin, et me peame koristama hakkama, panin endale kohe dressid selga. Juuksed kinnitasin patsi. Läksin alla. Köögis olid James, venna, õde ja Kertu. Tüdrukud tegid süüa ja poisid jõid kohvi. ,, Hommik! ’’ tervitasin kõiki. Kõik vaatasid mind ja naeratasid kavalalt. ,, Mis on? ’’ ei saanud ma aru. ,, Nii, et sa siis ei mäleta? ’’ küsis James. ,, Ei mäleta mida? ’’ ei mõistnud ma endiselt. ,, Mis teksti sa eile ajasid ’’ sõnas venna ja võttis oma kohvist lonksu. ,, Oot! Mida ma rääkisin? ’’ uurisin. Kõik köögis olijad rääkisid põhjalikult mulle, mis ma eile korraldasin. Mul oli suht mark olla. James lohutas mind sellega, et ma ei olnud kõige hullem. Nad rääkisid ka, mis teised tegid. Saime veel mõnusalt naerda. Vahepeal olid kööki jõudnud ka Ryan, Marie ja Tessu. Ülejäänud endiselt magasid. Hakkasime sööma, söögiks olid grillvõileivad. Päris head. Kui söödud, pidi Brandon, kes vahepeal ka ärkand oli ja Kadi, kes samuti tõusis ning Kertu ära minema. Need, kes siia jäid, nendega hakkasime me koristama.

Y_large
193a10659776_large

,, Kõik on korras! Mis me edasi teeks? ’’ uuris Cassu. ,, *** ’’ pakkus venna. 

Poisid : 


James
Tumblr_mfiu0xc8pd1s1rq89o1_500_large

Ryan
581283_482463185104596_2137677256_n_large

Dylan
Proxy_large

Declan
Tumblr_m6gly9skd61qe2jqso1_500_large

Brandon
Tumblr_mc99ipoesi1rhzhb4o1_500_large

No comments:

Post a Comment