Tuesday, December 11, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 21OSA

Eelmises : 



Hommikul pärast enda ärkamist läksin kohe pessu, õhtul ma ju ei jõudnud. Seejärel käisin söömas. Oma tuppa jõudes tegin endale normaalse soengu pähe. Kuna ma olin eile suht vara magama läinud, minu jaoks, siis ma ka täna ärkasin vara, seda avastasin ma alles siis, kui ma minut tagasi kella vaatasin. Panin oma läpaka käima ja hakkasin kortereid uurima. Leidsin ilusaid, veidi koledamaid, vanu ja uusi, suuri ja väikseid, aga sellist nagu mina oleks tahtnud, sellist ei leidnud. Otsustasin otsingud praeguseks pooleli jätta. Selle asemel läksin hoopis facebooki. Tegutsesin seal veidi ringi ja külastasin siis ka twitterit. Otsustasin telefonist, märkmete alt kontrollida, mis kell mul täna trenn on, sest nagu alati suudan ma selle ära unustada. Seega võtsin oma telo ja vaatasin järele. Alles kell 19:30 õhtul. Päris hilja lõppeb siis ju – 21:00. Panin telefoni kõrvale. Mässisin juustest kokku ühe krunnis. See tuli kuidagi väga naljakas välja. Võtsin selle lahti ja tegin uue. See oli täitsa kena. Kuulsin piiksatust. Mulle oli sõnum tulnud. Vaatasin kellelt see oli. Mulle oli kirjutanud ...




Edasi : 



Mulle oli kirjutanud Emmu. Avasin siis ka sõnumi.

Mis täna plaanis? xx Emily

Saatsin talle ka sõnumi vastu.

Pole plaane! xx Lexi

Varsti messis ta mulle ka tagasi.

               Olen kell 17:00 sul järel, pane selga midagi mugavat! xx Emily

Olgu, õhtuks on plaanid tehtud, aga mis ma päeval teen? Võib- olla küpsetan Cassu ja Tessuga midagi? Kekule peaks ka külla minema või siis uurima kuidas tal on. Aga enne kõike seda, helistan ma Mariele, kell oli juba piisavalt palju. Valisin Marie numbri ning tegin talle kõne. ( Mina : L Marie : M )

L: Hei

M : Hommik

L: Mis teed?

M : Ärkasin veits aega tagasi

L : Olgu, aga miks sa eile trennis ei käinud?

M : Pea valutas

L : Okei, homme tuled?

M : Eks ikka! Aga ma pean praegu lõpetama, tsau

L : Tsau!

Panin kõne kinni. Valisin kohe Kertu numbri ja helistasin talle. Uurisin kuidas tal on, päris halvasti, kahjuks. Hetkel ta kedagi näha ei tahtnud. Liikusin Cassu tuppa. Rääkisin talle, et võiks midagi küpsetada, ta oli nõus ja lubas ka Tessuga rääkida, mind aga saatis poodi. Kõndisin enda tuppa tagasi. Avasin koheselt kapi ja valisin riided. Panin need selga ja tegin juustesse siis õrnad lokid. Lasin ruttu ka lõhna ning jooksin alla. Meiki ma ei hakanud tegema. Tee peal alla kohtasin Tessut, ta ütles mulle, et kutsus Kadi ka. Muidugi mulle see sobis. Koridoris panin plätud jalga ning läksin bussikasse, sealt bussile. Poest ostsin kõike vajalikku, olin juba ära otsustanud, mis me teeme – küpsiseid. Kauba eest tasutud, sõitsin tagasi koju. Kadi oli juba seal. Tervitasin kõiki ning me alustasime, kell oli juba 13:23 saanud. 15:48 võtsime me viimase plaaditäie ahjust välja. Need lõhnasid nii hästi. Lisasime need teiste küpsiste juurde kaussi. Korrastasime köögi ja asusime siis ka maiustama. Kõrvale jõime me piima. Pidime tõdema, et need küpsised olid imehead! Läksin korraks teloga twitterisse ja tweetisin :

Tegime küpsiseid, #nomnom. xx Lexi, Cassu, Kadi & Tessu

Seejärel panin telo eemale ning haarasin kausist uue küpsise.

Y_large
400278tumblrmc7mtaydjh1r52eyto1500_large

Image001355070995714uwedl2_large

,, Kuulge, mis kell on? ’’ pärisin tüdrukutelt. ,, Kohe veerand viis ’’ sain Kadilt vastuse. ,, Oi per*e! Ma pean sättima minema! ’’. Kuulsin, kuidas Tessu hüüdis mulle järgi : ,, Kuhu sa lähed siis? ’’. ,, Ei olnud aega talle vastata, vaid kiirustasin oma tuppa. Tõmbasin kapi lahti ja hakkasin riideid valima. Kiiruga panin endale selga sinise pluuse, helesinised teksad ja valge lipsudega jaki. Kõrva panin pisikesed lipsud, käe peale kella ja sõrme libistasin hõbedase sõrmuse. Lasin ruttu ka lõhna, nagu alati. Nüüd oli vaja teha veel meik ja siis ka uus soeng. Meigi tegin ennem. Kohe pärast seda soengu. Valmis olin lippasin alla, panin sinised neetidega kingad jalga ja astusin uksest välja. Emilyt veel polnud, kuid ta pidi varsti jõudma.

Y_large
A5hiwy0ceaa0iq8_large
Tumblr_mcllshkxdd1qmiz5mo1_400_large

Peagi nägingi kuidas kollane takso mu maja ette sõitis. Istusin kohe autosse ja tervitasin Emilyt. ,, Nii, kuhu me siis lähme? ’’ uurisin kavalalt. ,, Eeh, ei meenu hetkel, aga ma olen kindel, et taksojuhil on meeles ’’ vastas Emmu mulle. ,, Mh, totu! Ütle noh! ’’. ,, Ei mäleta! ’’ sõnas ta ja itsitas vaikselt. ,, Vastik oled! ’’ tegin mossis näo pähe. ,, Mina sind ka! ’’ vastas ta õrritavalt. Müksasin teda selle peale. Kui lõpuks takso peatus nägin ma, et me olime lõbustusparki tulnud. ,, Ah nii! ’’ sõnasin. ,, Nii- nii. ’’ naeratas Emmu. ,, Aga tule lähme nüüd! ’’ sikutas ta mind väravate poole. See oli üks tore ja mõnus õhtu.

,, Lexi! Mul on kõtu tühi! ’’ virises Emily. ,, Lähme sööma kuskile? ’’. ,, Jaaaa! ’’ sõnas Emmu. ,, Otsime siis ülesse, ma olen kindel, et kuskil siin müüakse süüa ka! ’’ laususin. ,, Okei, lähme siis! ’’ oli ta nõus. Kaua me otsima ei pidanudki, kui leidsime ühe putka, kus hot dog’e müüdi. Selle juures oli päris pikk rivi, vähemalt viisteist inimest. Seisime siis ka järjekorda. Kui lõpuks meie kord kätte jõudis, ostsime kaks hot dog’i. Veidi eemal asus pink. Otsustasime sinna istuda ja oma toidud ära süüa. Kui lõpetasime, lõbutsesime veel veidi, kuid siis läks kumbki oma koju. Kuna kell oli juba palju siis pidin koju tulles vaikselt olema, ei tahtnud kedagi segada, sest homme on ju tööpäev ka!

* Järgmine päev *

Kuulsin läbi une mingit häirivat heli. Avasin oma silmad. Keegi koputas mu uksele. ,, Ja! ’’ laususin veidi kõvemal toonil. Sisse astus tädi. ,, Sulle on külaline! ’’ lausus ta. ,, Ahah, olgu! Mis kell on? ’’ pärisin segaduses olles. ,, 7:53, tule siis alla! ’’. Kes mind küll nii vara külastada võiks? Ja mis on põhjus? Tõusin voodist püsti, tõmbasin hommikumantli peale, jalad surusin sussidesse ning läksin alla. Seal oli Cassu ja ka ema! Mida tal nüüd vaja on? Hakkab jälle tüli üles kakkuma?

,, Alexis, Emily, ma tahtsin vabandada! ’’ lausus ta. Tegin suhteliselt ükskõikse näo pähe. ,, Palun teid, kuid ma lihtsalt kohutavalt muretsesin. ’’ sõnas ema meeleheitlikult. Vaatasin tema poole. ,, Muidugi sa muretsesid! Tegelikult peaksime ka meie vabandama, et sind muretsema panime! ’’ Ka õde noogutas. ,, Seega palun vabandust ’’ sõnasin. ,, Vabandust. ’’ pomises Cassu. ,, Tulge siia! ’’ ütles emme ja kallistas meid mõlemaid tugevalt. ,, Minge nüüd tagasi magama! Näha on, et te olete unised! ’’ lisas ta veel. Läksime õega ülesse ning mõlemad oma tubadesse. Heitsin voodisse pikali, enne uuesti uinumist vaatasin ka kella. See näitas 8:08. Panin pea padjale ning ka peagi uinusin.

* 2 nädalat hiljem *

Mina ja Cassu oleme oma uue korteri juba ära sisustanud, aga sisse pole veel kolinud. Teeme seda siis, kui kool algab. Paar päeva tagasi sõitsid emme ja issi tagasi Eestisse, venna tuli nädalaks meie juurde ja siis sõidab ka tagasi. Käes on juba august, varsti on jälle kool. Läheb raskeks. Sellessuhtes, et meil on jalka ka ju, ning trennid on viis korda nädalas. Võtsime samuti õega ja emaga otsuse – talvel muretseme me meile auto. Muidu sujub elu üsna kenasti. Ma sain kuskil paar päeva tagasi, et Biku läheb varsti Ameerikasse , läheb midagi õppima sinna.

,, Alexis, Emily, te hilinesti! ’’ sõnas treener karmilt. ,, Jah, vabandust! ’’ vabandasime. ,, Viisteist kätekõverdust karistuseks ja üks jookusring soojenduseks! ’’ lisas ta veel ning läks andis teistele uue soojendus harjutuse. Tegime õega oma kätekõverdused ära ja jooksime seejärel ka ühe ringi. Kui tagasi teiste juurde jõudsime, hakkasime söötma, nagu ka kõik teised. Sain Cassult ühe ebaõnnestunud söödu. Pall veeres mu seljataha ja päris kaugele. Tugev ,, sööt ’’. Teisel pool staadionit toimus meeste trenn, vanus oli kuskil 18 + vist. Meie pall veeres sinna. Hakkasin sörgiga sinnapoole liikuma. ,, Elliot, löö see pall platsilt ära! ’’ käsutas meeste treener. Palli hakkas platsilt ära lööma üks pruuni peaga poiss. ,, Hei, oota, see kuulub mulle! ’’ hüüdsin talle ning lisasin tempot.

Peagi olin ka poisi juures. Pean märkima, et ta on päris kenake. ,, Su pall. ’’ sõnas ta ja andis õrna sööduga palli mulle. ,, Aitäh. ’’ vastasin. ,, Elliot James Scott, sulle lihtsalt Elliot ’’ sõnas poiss naeratus näol. ,, Alexis Melanie Thompson, lühemalt Lexi! ’’. ,, ... ’’ karjus Elliot’i treener. Elliot muutus öeldu peale veidi ***. Hakkasin lihtsalt naerma.



Elliot James Scott : 

Tumblr_ly3qdsbr3x1r6ipclo1_400_large

No comments:

Post a Comment