Wednesday, December 26, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 23OSA

Eelmises : 



Hommikul ärgates segas mind väike peavalu. Tõusin sellegi poolest. Ma olin oma toas. Mu voodi oli korras ja ma olin seal riietega. Kuid eile tagasi tulles, ma isegi ei käinud oma toas. Järelikult keegi tõi mu siia. Riided olid mul suht räpased. Kuna ma teadsin, et me peame koristama hakkama, panin endale kohe dressid selga. Juuksed kinnitasin patsi. Läksin alla. Köögis olid James, venna, õde ja Kertu. Tüdrukud tegid süüa ja poisid jõid kohvi. ,, Hommik! ’’ tervitasin kõiki. Kõik vaatasid mind ja naeratasid kavalalt. ,, Mis on? ’’ ei saanud ma aru. ,, Nii, et sa siis ei mäleta? ’’ küsis James. ,, Ei mäleta mida? ’’ ei mõistnud ma endiselt. ,, Mis teksti sa eile ajasid ’’ sõnas venna ja võttis oma kohvist lonksu. ,, Oot! Mida ma rääkisin? ’’ uurisin. Kõik kögis olijad rääkisid põhjalikult mulle, mis ma eile korraldasin. Mul oli suht mark olla. James lohutas mind sellega, et ma ei olnud kõige hullem. Nad rääkisid ka, mis teised tegid. Saime veel mõnusalt naerda. Vahepeal olid kööki jõudnud ka Ryan, Marie ja Tessu. Ülejäänud endiselt magasid. Hakkasime sööma, söögiks olid grillvõileivad. Päris head. Kui söödud, pidi Brandon, kes vahepeal ka ärkand oli ja Kadi, kes samuti tõusis ning Kertu ära minema. Need, kes siia jäid, nendega hakkasime me koristama.

,, Kõik on korras! Mis me edasi teeks? ’’ uuris Cassu. ,, *** ’’ pakkus venna. 




Edasi : 



,, Läheks linna peale äkki? ’’ pakkus venna. ,, No olgu ’’ nõustusin mina ning minu järel ka teised. ,, Aga maybe ( võib – olla ) teeme nii, et saame tunni või kahe pärast kuskil teatud kohas kokku, sest mul on küll näiteks vaja paar asja korda saata ’’ seletas Marie. Kõik jäid ka selle ideega rahule. Niisiis, kõik lahkusid. Ainult Tessu ja Cassu ning mina jäime siia, sest jah, me elame siin. Vaatasin veel korra muu elamise üle ja lippasin siis oma tuppa. Panin läpa käima ning ruttasin siis vannituppa. Pesin enda näo puhtaks ja siis ka hambad. Liikusin siis enda tuppa tagasi. Istusin laua taha ja läksin facebooki. Mul olid mõned sõbrakutsed juures. Võtsin need vastu, üks oli ka Elliotilt. Avasin siis oma teated. Nägin, et Declan oli minust ühe pildi lisanud. Ma olin seal enam – vähem normaalse näoga, kuid Kadi ja Marie näod polnud just küll kõige paremad. Hakkasin naerma. Kuidagi poolikult oli ka Cassu pildid. Ta ainuke silm oli ka pooleldi kinni. Seega ka tema nägu polnud kõige parem, kuid ütleme nii, et ... pandav!?

Mul oli veel veidi aega, kuid otsustasin ennast siiski sättima hakata. Kui aega jääb siis eks ma sisustan seda twitteris. Panin ka The hits radio käima ning läksin oma garderoobi riideid valima. Väljas oli veits pilvine, kuid tuult polnud. Otsustasin selga panna roosa pluuse, tumedad pikad teksad. Tegin endale meigi ning seejärel ka soengu. Kõrva panin roosad kõrvarõngad ning näppudesse libistasin kaks sõrmust. Üks tume ja teine roosa. Pähe asetasin veel päikseprillid ja lasin siis veel ka lõhna. Tulemusega võis rahule jääda. Aega mul veel oli, vähe, kuid siiski. Läksin twitterisse ja tegin mõned tweedid :

Eile oli siis väike pidu meie juures, sai igast lollusi korda saadetud. :d #lapsedalles

Kohe välja Cassu, Marie, Tessu, Ryani, Kevini ja Jamesiga.

Hakkab pargi poole siis minema. #tsau

Y_large
486983_451532834898389_878422590_n_large
Tumblr_lqoujongva1qkd0cdo1_500_large

Panin läpaka kinni ja läksin alla. Koridorri oli just läinud Cassu, kes hakkas jalatseid jalga panema. ,, Kus Tessu siis on? ’’ uurisin. ,, Ma ei tea, ta peaks kohe tulema! ’’ sain vastuseks. Ning tal oli õigus. Trepist tuli naeratus näol alla Tessu. Ta hakkas jalatseid jalga panema, tegin sama – lükkasin oma jalad roosadesse baleriinadesse. ,, Lähme siis! ’’ sõnas õde energiliselt ning me seadsime sammud pargi poole.

Kui peaaegu kohal olime nägime Jamesi, Maried ja Kevinit. ,, Hei! ’’ tervitasin kõiki. Sain ,, tsau ’’ d vastuseks. Rääkisime omavahel rahulikult juttu. Nägin eemalt lähenevat kahte isikut. Üks oli Ryan, aga teist ma ei teadnud. Kindlasti oli see poiss. Lähemale jõudes tutvustas Ryan teda meile. ,, Tema on Alex Christopher, lühemalt Alex ’’ lausus poiss. Ütlesime kõik veel enda nimed ja hüüdnimed. Poisil olid pruunid juuksed ning pruunid silmad. Veidi päevitunud nahk ja kena naeratus. Sain ka teada, et ta oleks tegelikult juba eile tulnud, kuid teda polnud linnas. Täna hommikul saabus. Igastahes me otsustasime minna skeiti. Sinna kõndides lobisesime me Jamesiga, õppisime üksteist paremini tundma. Ta on haigelt tore! Ta on armas ja südamlik. Lahke, hooliv ja sõbralik. Lisaks on tal super huumorimeel, ma naersin tee peal ennast tükkideks. Nägin ka kuidas Alex suht tihti Cassut vaatas. Armastus esimesest silmapilgust? Ah ei tea mina. Lõin sellele siis käega ning rääkisin hoopis endast Jamesile. Kui skeiti jõudsime märkasime seal ka Dylanit ja Declanit. Läksin neid kohe terivtama. Ka teised tulid. Meie seltskonnaga nad kahjuks ei ühinend, sest olid teiste sõpradega. 

Tahtsin just hakata Jamesile rääkima, et ma tegelen jalgpalliga, kui märkasin, et ta mu nägu uurib. ,, Hei, mis nillad!? ’’ hakkasin protestima. ,, Eeh, ma ei tea, sa oled kuidagi tuttav, nagu oleks sind kuskil näinud! Kuid mitte lähedalt! ’’ seletas poiss. ,, Em, ma küll sind näinud pole. Kui muidugi välja arvata eilne! ’’ sõnasin kahtlevalt. ,, Aga, ma tean, et ma olen sind kuskil näinud! ’’ ütles ta väga kindlalt. Arutasime veel veidi seda teemat, kuid ei suutnud välja mõelda, kus ta mind näinud on. ,, Tead, mis, ma kutsun veel ühe oma sõbra! ’’ ütles James korraga. ,, Aga palun! ’’ naeratasin. Ta võttis oma telefoni ja helistas kellegile. Pöörasin pilgu ka teiste poole. Ma ei näinud Tessut ja Ryanit enam. ,, Kus Tessu ja Ryan on? ’’ hakkasin kohe pärima. ,, Tessu lahkus just hetk tagasi ja Ryan kuskil kakskümmend minutit tagasi! ’’ vastas Alex. ,, Te ei märkand seda, sest olite liiga ametis üksteisega! ’’ naersid Marie ja Cassu, Jamesile suunates. ,, Mh, nõmedad olete! ’’ ütlesin. ,, Sinu teenistuses ’’ lausus Cassu. ,, Keri sinna kohta! ’’ naersin. ,, Musid sullegi ’’ sõnas tüdruk vaid.

,, Korras ’’ ütles James. ,, Kelle sa siis kutsusid? ’’ uurisin. ,, Eks siis näed! Niikuinii sa teda ei tea, arvestades, kui vähe sa Inglismaal elanud oled! ’’ sain vastuseks. ,, No seda küll! ’’. ,, Mida? Miks? ’’ kisas Marie oma telefoni. ,, Uuh, ma vihkan teda! ’’ lisas ta, kui kõne kinni oli pannud. ,, Mis on? ’’ uuris Cassu. ,, Ma pean oma venda minema vaatama! ’’. ,, Mh, miks? ’’ pärisin. ,, Ta tegi seda meelega! Kuid ma seletan kunagi teine kord! ’’ ütles ta veel ja hakkas ära minema. ,, Kes? ’’ uuris ka mu vend. ,, Vahet pole! ’’ lõugas ta talle ja lehvitas siis meile. ,, Imelik ’’ märkis Cassu. ,, Kõik lähevad ära! ’’ virisesin. ,, Aga kutsume siis kellegi juurde! ’’ pakkus Alex. ,, Kutsuks *****! ’’ ütlesin Cassule. ,, Ja! Ma helistan talle kohe! ’’ sõnas tüdruk ja otsis oma telo välja.

* Emily vaatenurk *

Lõpetasin just oma toiduga, kui kuulsin oma toast helinat, telefoni helinat. Kibe kiiresti viisin nõud kraanikaussi ja jooksin siis oma tuppa. Võtsin voodilt telefoni. Helistas mulle Cassu. Vastasin kõnele. ( Mina : M Cassu : C ).

M : Ja, kuuldel!

C : No tsau, millega tegeled?

M : Täitsa mitte millegagi.

Ütlesin veidi imeliku lause ja hakkasin naerma. Ka Cassu naeris korraks.

C : Kui mitte millegagi, siis on hästi! Tule skeiti! Siin on James, Lexi, mina, Alex ja Kevin! Kusjuures James on vist Lexi uus silmarõõm!

,, Lollakas! Ära üle mõtle! ’’ lõugas Lexi!

M : Olgu, ma tulen. Olen kolmveerand tunni pärast seal! Tsau!

Panin kõne kinni ning läksin riideid otsima endale. Kuna täna polnud väljas eriti päiksepaisteline siis panin selga helelilla topi moodi pluuse, heledad teksad ja valge gardigani. Hakkasin kiiruga siis meiki tegema. Pärast seda tegin juustesse suhteliselt lihtsa, kuid ilusa soengu. Lisasin ruttu ka kõrvarõngad, kaelakee ja sõrmuse. Haarasin võtmed, telefoni ja raha. ,, Ma lähen välja! ’’ hüüdis vanaemale. ,, Ära kauaks jää! ’’ sain vastuseks. Lippasin mööda tänavat bussijaama poole. Just sõitis õige buss ette. Mul vedas. Õiges peatuses astusin ka maha. Veidi maad eemal asuski skeit, liikusin sinna. 

Y_large
318559373611808474_4fbpnux9_c_large
Tumblr_md812thjen1qejm4fo1_500_large


* Lexi vaatenurk *

,, Näe Emily! ’’ karjus Cassu ja jooksis tema juurde. Ka mina hakkasin sinna liikuma, kuid kõndides. Kui Cassu ja Emily kallistamise lõpetasid, kallistasin ka mina Emmut. Läksime siis teiste juurde tagasi. Tutvustasime teda kõigile.

,, Kuule kaua su sõbral läheb? ’’ uurisin Jamesilt. ,, Ma ei tea, ta ütles, et ta varsti jõuab. Ma helistan talle! ’’ vastas poiss. Ta tõusis ja läks eemale. James võttis telefoni taskust välja, valis numbri ja tõstis selle siis kõrva äärde. Kõne ei olnud pikk. Kui James tagasi tuli, lausus ta mulle : ,, Talle tuli midagi vahele! Ta ei öelnud mis, kuid ta ütles seda, et ta jõuab viie minuti jooksul! ’’. ,, Ah nii, selge! ’’ vastasin. ,, Kuule, mis koolis sa käid üldse? Kui käid? ’’ uurisin Jamesilt. Ta ütles mulle mingi imeliku kooli nime, mis ei jäänud mulle meelde. ,, Me tuleme sügisest samasse kooli! ’’ lõugas Cassu, kes ilmselt meie juttu oli kuulnud. ,, Tõesti? Mis klassi? ’’ päris James. ,, 12 c ’’ vastas Cassu. ,, Kena, ma käin 12 a ’s, samamoodi ka mu sõber, kes sealt tuleb! ’’ poiss suunas näpu meile lähenevale isikule. James avaldas lõpuks ka ta nime - ***. 


Alex Christopher Jofest : 

29620_578514685508171_1105421054_n_large


No comments:

Post a Comment