Monday, October 22, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 12OSA

Eelmises : 



Kuulsin signaali. Vaatasin endast paremale. Mingi jube metalli kolakas porkas vastu mu keha. Käis kõva pauk .. ma olin maas .. kõik oli verd täis ... pimedus!

Mu soov täituski! ...



Edasi : 



Avasin järsult silmad. Tõusin istukile ning sasisin oma juukseid. Mu kehal oli külm higi, süda puperdas sees ja käed värisesid. Panin öölambi põlema ja vaatasin enda ümber ringi. Ma olin kodus, oma voodis. Hingasin sügavalt sisse ja lasin peagi õhu enda seest välja. Viskasin ennast pikali ja silmitsesin veidi aega valget lage. Varsti kustutasin tule ja uinusin. Ülejäänud öö möödus rahulikult, unenägudeta.

Hommikul kui ärkasin läksin kohe enda garderoobi. Võtsin sealt puhta pesu ning kiirustasin seejärel vannituppa. Pugesin dušši alla ja pesin ennast puhtaks. Pärast pesu, keerasin enda juuksed rätiku sisse. Teise rätikuga kuivatasin korralikult oma keha ära. Panin puhta pesu selga ning tõmbasin hommikumantli endale peale. Tegin vannitoa ukse lahti, et niiske õhk ruumist välja pääseks. Asusin oma juuksed kuivatama. Kui sellega lõpetasin, läksin valisin garderoobist endale puhtad riided. Panin need selga ja läksin tegin akna lahti. Kaunis linnulaul pääses kohe mu tuppa sisse. Ka värske õhk pigistas ennast läbi aknaava tuppa.

Hingasin sügavalt sisse ja istusin oma peeglilaua taha. Hakkasin juukseid läbi kammima. Pärast seda sättisin need patsi. Panin enda näole kihi niisutavat kreemi. Ülejäägid hõõrusin kätele. 

Y_large
Tumblr_mc8x1usw7r1rdktxgo1_500_large

Tegin veel ruttu oma voodi korda ja lippasin siis alla. All tervitasid mind juba Daisy ja Abby. Andsin mõlemale koerale süüa ja puhta vee, kuna Cassu ilmselt magas veel. Otsisin külmkapist siis välja endale kohupiimakreemi ja hakkasin sööma.

Trepilt tulid sammud alla ning kööki ilmus Cassu. ,, Hommik! ’’ tervitasin teda. ,, Tere jah ’’ vastas ta uniselt ja hakkas endale kohvi tegema. ,, Kuule, ma lähen varsti Daisyga jalutama, tuled ka Abbyga? ’’ alustasin. ,, Mhhm ’’ podises ta ning istus siis oma kohviga laua taha. Lõpetasin just oma kohupiimakreemiga. Viskasin topis prügikasti ning läksin võtsin seejärel Cassu kohvist lonku. ,, Hei! ’’ alustas ta protesteerimist, aga tagastasin  talle juba tema joogi ja laususin ,, Ma hakkan viieteist minuti pärast minema! ’’. Läksin ülesse.

Võtsin öökapilt oma telo ja vaatasin kella. Kolmeteist minuti pärast saab see 12:30. Lükkasin telo oma pükste tasku. Istusin peeglilaua taha. Lisasin ülemistele ripsmetele paar kihti pruuni ripsmetušši, lasin sortsu lõhna ja hüppasin oma voodile. Võtsin telo ja läksin sellega twitterisse. Twitteris tegin  ühe tweedi :

Kohe Daisy, Abby ja Cassuga jalutama : )

Ning läksin alla.

Cassu juba ootas mind. Panime jalatsid jalga, kinnitasime koerad rihmade külge ja lahkusime majast.

Kõndisime mööda teed pargi poole. Tee peal me naljatasime palju ning ka koerad muutusid ärevaks ja tahtsid mängida. Rahustasime nad maha ja proovisime ka ise normaalsemalt käituda. Varsti jõudsime ka parki. Lasime koerad rihmade otsast lahti. Mängisime nendega veidike, kuid siis läksime ja ostsime endale jäätised. 

File-123_large

Nendega istusime pinkidele ja vaatasime kuidas koerad koos mängivad. ,, Ma ütlesin emmele, et ta meile lennupiletid ka ära ostaks, täna ’’ rääkis Cassu. ,, Okei, sa hakkad täna pakkima? ’’ uurisin. ,, Ma ei tea, ma ei usu, sa? ’’ ,, Ma arvan küll ’’ ,, Olgu nii ’’ vastas tüdruk. ,, Kuule, mis kell on? ’’ pärisin. Cassu otsis oma õlakotist telefoni välja ning vaatas kella. ,, Saab kohe pool kaks ’’ vastas ta. ,, Hakkame tagasi minema? ’’ ei jätnud ma küsimist. ,, Sööme jäätised ära ja siis ’’. Selle peale ainult noogutasin.

Kui söödud saime liikusime tagasi. Koju jõudes läksin ma kohe oma tuppa ja hakkasin osasi asju pakkima. Selliseid asju, mida mul praegu, suvel vaja ei lähe. Näiteks talvejoped, saapad, sallid, mütsid kindad, kampsunid ja nii edasi asjad. Kui esimese kohvri pakitud sain, hakkasin trenni jaoks sättima. Kuna täna oli ilus ilm, panin need samad jalka riided, mis mul olid esmaspäevalgi olnud. Juuksed sättisin hobusesappa. Panin veel ka trenni asjad kokku. Täitsin pudeli veega, võtsin palli ja komberdasin alla. ,, Cassu läks juba autosse! ’’ hüüdis Kevin mulle elutoast. ,, Okei ’’ podisesin. Panin kähku butsad jalga ning kiirustasin ka autosse. 

Tumblr_mc7gjmnxwk1ri804po1_500_large

Sõitsime trenni. Trenn möödus suhteliselt rahulikult. Pärast seda sõitsime koju tagasi. Läksin kohe ülesse ja vahetasin riided ära. Panin endale selga päris kodused riided. Patsi jätsin ma samaks. 

Y_large

Jätkasin oma ennem pooleli jäänud pakkimist. Vahepeal hakkas mul päris igav ning ma otsustasin läpast muusikat panna. Külastasin ka twitterit. Tegin samuti ka ühe tweedi :

Pakin ;/

Korraks logisin ka facebooki, oma teateid ma lugema isegi ei hakanud vaid tegin ühe postituse :

Pakin hetkel, reedel Eestist minema.

Logisin ennast siis kähku välja. Jätkasin oma vana tegevust, pakkimist. Kui riietega valmis sain, hakkasin teisi asju pakkima, näiteks ehted. Kuulsin koputust enda uksele, tuppa sisenes Cassu. ,, Sa jalutama viitsid minna? ’’ uuris ta. Mõtlesin hetkeks ning noogutasin siis. ,, Tore, saad mingi kahekümne minutiga valmis? ’’ päris ta edasi. Noogutasin jällegi, tüdruk lahkus mu toast.

Valisin endale kähku välja riided ning panin need selga. Tegin endale krunni ja ka meigi. Telefoni, võtmed ja igaksjuhuks veidike raha, toppisin ma tasku. Läksin siis alla. Panime õega endale jalatsid jalga ning astusime majast välja. Kõndisime niisama mööda vaikseid ja kitsaid tänavaid. Ega me omavahel ka midagi ei rääkinud, lihtsalt nautisime vaikust. Pärast poolt tundi kõndimist, jõudsime me ringiga tagasi koju. Kohe kutsus meid emme sööma. Läksime sõime kõhud korralikult täis ja siis kadusime oma tubadesse.

Y_large
Image0013508815433331e86k8_large
Small_kfnxhc_large

Panin muusika uuesti käima ning riided vahetasin nende dresside vastu, mis mul ennem seljas olid. Võtsin kähku ka meigi maha. Uut soengut tegema ei hakkand, sest krunn sobis minumeelest ideaalselt asjade pakkimiseks. Aeg möödus kiiresti ja peagi oli kell juba 00:02 ning ma olin väga väsinud. Otsustasin pakkimise pooleli jätta ja magama minna. Homme jätkan.

Viskasin dressid seljast ning toppisin selga tudukad. Pesin kähku ka hambad ja näo puhtaks ning pugesin siis voodisse teki alla. Uinusin ma juba mõni hetk hiljem. 

Tumblr_m0ie38sbee1r9mi3go1_500_large

Hommikul äratas mind Cassu. ,, Kuule unimüts äkki ärkaks juba, kell on kaks läbi ja sul on veel pakkida ka ju ning pidžaamakas hakkab kell kaheksa ning meil on vaja veel poest ka läbi käia ja maja sättida! ’’ rääkis tüdruk kiiruga. ,, Mis asja? Kaks päeval? ’’ küsisin uniselt üle. ,, Ja! ’’ sain vastuseks. Tõusin kiiresti püsti ning põgenesin vannituppa.
Pesin kiiruga näo ja hambad puhtaks. Kandsin näole kihi niisutavat kreemi ja seejärel pesin käed. Kiiruga liikusin oma tuppa tagasi. Valisin välja riided, panin need selga. Tegin meigi ja soengu. 

Y_large
158540849352009715_7ejnridz_c_large
Img1501350137_large

Läksin alla sõin ruttu ning suundusin siis tagasi oma tuppa. Kiire tempoga hakkasin jälle pakkima. Kella viieks oli mul pakitud ka. ,, Lexi! Tule juba! ’’ kuulsin Cassut alt hüüdmast. ,, Jaa! ’’ lõugasin vastu. Võtsin koti, kuhu ma olin ennem juba pitžaama ja muud asja sisse toppinud ning jooksin alla. Panin kingad jalga ja me läksime auto juurde.

Sõitsime poodi. Ostsime sealt igast kraami kokku ning edasi läksime vanemate suvilasse. Sõitsime sinna kuskil pool tundi. Kui aga kohale jõudsime hakkasime koos kohe maja korda seadma. 

No comments:

Post a Comment