Monday, October 8, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 9OSA

Eelmises : 




,, Mina ’’ hüüdsin talle võluvalt naeratades. ,, Lexi – Sexi, come here sexy baby ’’. Läksin sinna ning istusin talle vastu. ,, Teeme nii, et kui sa kaotad teed sa mulle sületantsu ning kui ma kaotan käin ma kolm kuud Mariega ’’. Marie on meie kooli nohik, kõik hoiavad temast eemale. ,, Nõus ’’ vastasin. ,, ... ’’ laususin. ,, Mida!? ’’ küsis poiss arusaamatult. 



Edasi : 



,, Annan alla ’’ laususin. ,, Mida!? ’’ küsis poiss arusaamatult. Läksin tema juurde. Kummardasin ta kõrva juurde ning sosistasin oma huultega ta kõrva riivates ,, Võib – olla ongi asi selles, et ma tahan seda ,karistust’ teha ’’ laususin flirtivalt. Järgmisel hetkel istusingi ma tal juba  süles ning väänlesin seal nii kuidas oskasin. Poisile see muidugi meeldis, seda oli ta pilgust ja hoiakust näha.


Kui lõpetasin lahkusin sealt, läksin tagasi Cassu juurde. ,, Mida iganes ’’ naeris tüdruk, kes oli seda lihtsalt pealt vaatand. Läksime tagasi tantsima. Hiljem käisime veel päris mitu korda endale juua võtmas.


,, Lexiiii! ’’ hüüdis Biku mind. ,, Ma käin korra ära ’’ laususin Cassule ning läksin Biku hääle järgi tema juurde. ,, Mis? ’’ uurisin. ,, Lähme jalutame veidike ’’ pakkus tüdruk välja, oli aru saada, et ta pole veel eriti joonud. Pööritasin silmi kuid olin siiski nõus. Läksime peopaigast eemale ning jalutasime mööda järve äärt. Ajasime juttu ka.


Hiljem kui tagasi läksime, vedasin ma Biku jookide juurde ning keerasin talle ühe kangema koksi kokku. Ulatasin selle tüdrukule. Biku maitses seda ning võttis siis sealt ühe suurema lonksu. Tundsin kuidas keegi mu õlale koputas. Keerasin ümber ja seal seisis Karl. ,, Mis tahad? ’’ pärisisn tüdinenult. ,, Tantsida soovid? ’’ uuris ta võluvalt naeratades. Mõtlesin hetkeks ning nõustusin. Enne kui me tantsupõrandale jõudsime andis poiss mulle mingi joogi. Võtsin selle vastu ning alustasin joomist...


* Hommikul *


Keegi togis mind. Avasin enda silmad. Esimene asi mida ma tundsin oli kohutav valu mu peas. Oigasin ja vaatasin enda ümber ringi. Ma olin köögi põrandal. ,, Noh sul oli eile küll suuremat sorti läbu ’’ rääkis keegi. Vaatasin ülesse, enda ette. Seal seisis Kevin. Ohkasin ning tõusin vaikselt. Hakkasin kappidest peavalu rohtu otsima.


,, Siin ’’ lausus Kevvu ja ulatas mulle karbi peavalu tablettidega. Võtsin kaks tabletti ning sõin need veega sisse. Seejärel läksin enda tuppa. Vajusin kohe enda voodisse ära. Varsti olin jälle unenägude maal.


Mingi vedelik tabas mu nägu. Avasin vaikselt oma silmad. Mu põske oli tabanud vesi. Vaatasin enda ette, seal seisis Cassu, kes mind veepüstoliga sihtis.


 ,, Revenge is gooooood ’’ lausus Cassu pervolikult. Järgmisel hetkel pesi vesi juba jälle mu nägu. Toppisin käed oma näo ette ning veeretasin ennast teisele poole voodit, peitu. Samuti liikus ka Cassu sinna. Tõmbasin ruttu voodist padja ning lennutasin selle tema suunas. Seejärel põgenesin vannituppa. Lukustasin ukse ning jäin ootama tüdruku lahkumist.


Kuna tal minu toas eriti midagi teha polnud siis ta varsti ka lahkus. Avasin vaikselt ukse ning kontrollisin toa üle. Kui olin täiesti veendunud, et ta on läinud, sulgesin vannitoa ukse, ise jäin vannituppa. Pesin hambad kiiruga puhtaks ja läksin tagasi oma tuppa.


Harjasin oma juuksed ilusti läbi ning kinnistasin need lohakasse krunni. Selga panin ma mõnusad dressid ja ripsmetele kandsin veidike ripsmetušši. Võtsin oma fotoka ja tegin endast pilti. Reiditseda on ju vaja. Lisasin selle twitterisse ja facebooki ning juurde kirjutasin ,, Lazy day :d ’’. 

Y_large
23353327_large

Pärast seda otsisin oma sahtlist välja veepommid. Täitsin need vannitoas veega ja toppisin siis ühte suurde kilekotti. Hiilisin sellega koos alla. Nägin, et Cassu päevitas väljas. Läksin välja. Lähenesin tüdrukule vaikselt. Mul oli üks veepomm käes. Sihtisin tüdrukut ja saatsin palli tema suunas. Pall tabas ta kõhtu. Cassu oigas ning tõusis. Kohe kui ta mind nägi hakkas ta mulle joostes lähenema. Viskasin tema suunas ruttu veel ühe palli ja tegin minekut sealt.


Jooksin kööki ja peitsin ennast ühe kapi taha ära. Piilusin selle tagant välja – tühjus. Tundsin kuidas mu selg märjaks sai. Pöörasin pead ning teislpool kappi oli Cassu. Viskasin teda ühe veepommiga ja ronisin kapi tagant välja.


Meie sõda jätkus väljas. Lõpuks väsisime me mõlemad täitsa ära. Viskasime ennast murule pikali ning vaatasime taevast. Ohkasin ning küsisin ,, Mis kell on? ’’ ,, Ma ei teagi ’’ vastas tüdruk ja tõusis istukile. Tõusin samuti ,, Aga, mis kell emme ja issi tulema pidid ’’ uurisin edasi. ,, Viis ’’ vastas ta mulle lühidalt.


Tõusin püsti ja jalutasin tuppa. Vaatasin kella. See näitas 12:58. Otsustasin ennast korda teha ning Daisyga jalutama minna. Nii ma tegingi. Alguses tegin endale normaalse soengu, siis panin riide ja kõige lõpuks, meik. Panin tegelikult suht tumedad riided, aga mulle meeldis pealegi oli väljas pilviseks läinud. 

Y_large
Tumblr_mafljp37zk1qcwiu0o1_500_large
Tumblr_mbga2styuj1rvcqxro1_500_large

Läksin alla. Uurisin kööki, kas Daisy on äkki seal, sest minu toas teda polnud. Õnneks ta oli seal. Samuti oli seal ka Cassu. ,, Lähete jalutama? ’’ uuris ta. Noogutasin. ,, Oki, ma hakkan siin koristama, varsti tulevad emme ja issi koju, too poest siis midagi süüa ka! ’’ kamandas tüdruk mind. Võtsin räigelt korraliku seisaku sisse, panin käe meelekoha juurde ning laususin ,, Jess boss ’’. ,, Totu ’’ märkis tüdruk ja lahkus köögist.


Läksime Daisyga koridorri. Panin endale ketsid jalga ning tõmbasin tuuleka peale. Hommikul oli nagu räigelt ilus ilm, aga praegu juba tibutab. Kinnitasin kutsika korralikult rihma külge ja me väljusime majast. Parki ma minna ei viitsinud vaid läksime ühte teisse pargi moodi kohta. Selle ligidal oli õnneks pood ka. Liikusime kiirel sammul sinna pargi moodi värki. Daisy asjatas seal veidi ringi ning siis läksime kohe poodi.


Ostsin igast asju kokku. Mul tekkis ka idee küpsetada midagi või kokata. Hiljem kui kassas seisin helistasin Cassule. ( Mina : M Cassu : C )


M : Tsauu, kuule tule mulle järgi palun, väljas on suht si*t ilm ja ma ei viitsi neid poekotte ka eriti kanda.

C : Mm .. okei, kus sa oled?

M : Poes ..

C : Aa okei, ma tean küll millises, ma olen viie minuti pärast seal * vahele segades *

M : Oki, tsau


Tasusin kaupade eest ära ning ladusin need ostukotti. Läksin võtsin Daisy ( poodi ei või koertega minna ). Poest väljudes nägingi juba ühte tuttavat autot. Istusin sisse. Cassu kohe tervitas mind. Sõitsime rahulikult koju.


Koju jõudes, jätkas Cassu oma eelmist tegevust. Mina aga viisin ostud kööki panin need ära ja hakkasin kokkama. Otsustasin teha kooki. Tegin seekord lihtsama, sest aega oli vähe. Lõpuks tuli kook välja selline : 

Tumblr_m8tfos7dz11qj1m3do1_500_large

Tõstsin selle laule. Välisuks läks lahti. Jooksin koridorri. Seal olid emme ja issi. Kallistasin neid ja laususin ,, Väga õigeks ajaks jõudsite, ma tegin kooki ’’. Mõlemad ainult naeratasid selle peale. Keerasin ümber ja nägin, et trepist tuli alla padjakas näos Kevin. ,, Mis sa alles nüüd ärkasid? ’’ uurisin naerdes. Ta ei vastand midagi, aga tegelikult ma juba teadsin vastust.


Kutsusin emme, issi, Cassu ja Kevini kohe sööma. Nad istusid lauda ja ma tõstsin kõigile ühe tüki. Kõrvale jõime me mahla. 

5697_e515_large

Kui söödud sai, panin oma nõud nõudepesumasinasse ja läksin ülesse. Viskasin ennast voodile pikali ja lebotasin niimoodi kuskil viisteist minutit. Lõpuks tõusin ja klõpsasin oma läpaka käima. Läksin youtube ja panin musa käima. Esimene laul oli The Script – Hall Of Fame (http://www.youtube.com/watch?v=mk48xRzuNvA&list=PLC44DD0C14809384E&index=86&feature=plpp_video ).


Logisin ennast msn’i, siis twitterisse ja ka facebooki. Lugesin oma teated ära ning siis sulgesin facebooki. Twitteris tegin ka mõned tweedid. Ei viitsinud eriti läpas olla, seega panin selle kinni. Läksin hoopis alla telekat vaatama.


* Kolm tundi hiljem *


Loivasin ülesse oma tuppa, olin mega väsinud. Käisin ruttu pesus ära. Juukseid ma kuivatada ei suutnud, ma olin liiga väsinud selle jaoks. Kinnitasin need lihtsalt tugevasse patsi, seejärel toppisin endale ka tudukad selga ja vajusin voodisse ära .. 

Tumblr_luan4m1wvg1qcmkeso1_500_large_large
Blue-hair-fish-briad_large

Hommikused erksad päiksekiired tungisid mu silmadesse. Avasin vaikselt silmad. Mu tuba oli kollast päiksesära täis. Ringutasin ja vaatasin enda kõrvale. Daisy magas armsalt. Tõusin uniselt voodist ning tegin selle korda ettevaatlikult. Püüdis Daisyt mitte äratada, kuid ta siiski ärkas. Seejärel läksin vannituppa. Pesin oma näo korralikult ära ning siis ka hambad.


Läksin tagasi oma tuppa. Vaatasin telolt kella, see näitas 11:46. Lülitasin läpaka käima ning läksin alla sööma. Emme oli teinud pannkooke. Sõin vaikuses. Varsti tuli Daisy ning temaga koos ka Abby alla. Panin mõlemale koerale süüa ja puhta vee.


Seejärel läksin tagasi oma tuppa. Otsustasin ennast riide panna. Valisin endale riided välja ning panin need selga. Patsi jätsin hetkel samaks. 

Y_large

Kui riiete vahetamisega lõpetasin läksin läpakasse. Logisin ennast twitterisse, tegin mõned tweedid :


Nii mõnus uni oli : )

Jezjou, täna trenn (Y)


Rohkem tweetida ei jõudnud, sest keegi sisenes majja. Jooksin kiiresti alla. Koridoris oli emme, kes oma jalanõusid jalast võttis. Läksin tema juurde ning võtsin toidukoti ja viisin selle kööki. Varsti tuli ka emme kööki ,, Tead, mul on sulle tegelikult üks jutt ka ’’ alustas naine ...

No comments:

Post a Comment