Sunday, November 11, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 18OSA

Eelmises : 



Vaatasin ennast peeglist ja jäin tulemusega rahule. Lasin veel kiiresti mõned sortsud lõhna ja olin täiesti valmis. Lükkasin kähku raha, telo ja võtmed taskusse ning me läksime alla. Panime endale jalatsid jalga ja seadsime sammud skeidi poole ...




Edasi : 



Sihtpunkti jõudes, kallistas kohe Keku mingit poissi. See oligi vist see Christian või keegi. ,, Tema on Lexi! Christian! ’’ tutuvstas Keku meid. Saatsin poisile ühe sooja naeratuse.

* 2 nädalat hiljem *

Lülitasin just oma läpaka välja. Läksin toppisin endale tudukad selga, sest homme on meil mäng. Kell oli alles kümme, aga tahtsin ennast korralikult välja puhata. Hõõrusin kähku vannitoas oma kikud ka puhtas ning pugesin voodisse teki alla. Kustutasin tule ja hakkasin juba magama jääma, kui korraga saabus mu telefoni sõnum. Panin tule uuesti põlema ja otsisin padja alt telefoni välja. Sõnumi oli saatnud mulle emme. Huvitav mida ta küll tahta võiks? Avasin sõnumi :

Oleme homme Inglismaal! Xx

Sõnum muutis mu veidi ärevaks, sest ma ju igatsen väga oma vanemaid. Panin telo tagasi padja alla ning kustutasin tule. Sulgesin oma silmad, et uinuda, aga see ei tahtnud õnnestuda. Avasin hoopis need ja mõlgutasin omi mõtteid. See muutis mu uimaseks ning ma uinusin. 

Y_large

Avasin vaikselt oma silmad. Esimene asi mida ma märkasin oli minu mõmmi. Naeratasin õrnalt ning ringutasin. Vedelesin veidike veel voodis ja otsustasin siis tõusta. Läksin oma akna juurde ning avasin selle. Lasin värske õhu tuppa. Hingasin sügavalt sisse ja lasin siis õhu jälle välja. Võtsin padja alt oma telefoni ja vaatasin kella, 10:53. Mäng algab kell 14 ja ma pean kell 13 vähemalt vorm seljas kohal olema! Otsustasin mitte aega raisata ning läksin kohe alla süüa tegema. Otsustasin teha endale ja õele vahvleid, kui valmis sain läksin õde äratama. Alguses ta küll ei viitsind tõusta, aga veidi hiljem sai ikka jalad alla. 

426036_403900649624392_502547719_n_large

Sõin oma toidu ära ja läksin ülesse, oma tuppa. Cassu jäi alla nõusid pesema. Panin läpaka käima ja logisin twitterisse, tweetisin :

Täna tulevad emme, issi ja venna Inglismaale külla (Y)

Varsti mäng :d

Kell juba 11:48 :o. Sättima :)

Läksin vannituppa ja läbisin igahommikused rutiinid seal. Siis liikusin enda tuppa tagasi. Otsisin enda vormi välja ning toppisin selle selga. Tegin endale veel tugeva patsi kah. Meiki ma loomulikult tegema ei hakkand. Otsustasin ka koti kokku panna. Valisin endale kapist välja mingid riided ja asetasin need kotti. Panin sinna veel enda juukseharja ja osad meigid. Siis veel ka rätiku, lõhna, deodorandi, raha ja võtmed. Olingi omadega valmis ning aeg oli sõitma hakata. Tweetisin veel ruttu twtterisse :

Hoidke meile siis pöidlaid : ) #mäng #jalka

Panin läpaka kaane kinni ning kiirustasin alla. Cassu täitis parasjagu oma veepudelit. Lükkasin butsad jalga, samuti ka õde. Edasi läksime me juba staadioni poole.
Kui kohale jõudsime panime kiiruga oma kotid ära ning läksime sooja tegema teistega.

* Teine poolaeg *

Seis on 1:1. Värava lõi Cassandra, kuuteistkümnendal minutil. Cassu sai just Amy’lt söödu ning suunas palli oma vasaku jalaga värava poole. Väravavaht tõrjus selle rusikatega. Pall on õhus. Edasine käis kähku. Jooksin palli poole ja suunasin selle tugeva löögiga uuesti värava poole. Cassu ja Keku kargasid mulle kaele ja karjusid midagi, teised trennikad kogunesid samuti minu ümber. Alles siis sain aru, et pall oli väravavahi seljataga, väravas. Mängu lõpuni on jäänud kaksteist minutit. Muideks, mina olen poolkaitse ja Cassu on ründaja, keskel.

Pall mängiti lahti. Tahtsin seda Cassule sööta, aga see plaan läks veits metsa. Pall lendas auti, päris mööda, eksju! ,, Vi*tu! ’’ ropendasin. ,, Mida? ’’ küsis keegi. Vaatasin segaduses enda ümber ringi. ,, Sa räägid eesti keelt w? ’’ küsis Marie. ,, Sama küsimus sulle?! ’’ vastasin talle. ,, Ja, mu isa on eestlane ’’ naeratas ta. ,, Ahso, mul ema ’’ vastasin. Pall mängiti jälle lahti ning meil polnud aega enam puterdada.

Mäng lõppes seisuga 2:1, meie kasuks. Läksime Mariega jutustades riietusruumide poole. ,, Tubli olid! ’’ ütles Camme, Cassuga minu juurde tulles. ,, Sa ka! ’’ naeratasin vastu. ,, Kõik olid! ’’ jätkasin siis. ,, Kaua sa jalgpalliga tegelenud oled? ’’ uuris ta minult. ,, Mõned aastad kauem, kui Cassu. Sa? ’’ küsisin. ,, Kuskil seitse aastat ’’. Noogutasin vastuseks. Vahepeal olime jõudnud juba riietusruumi. Läksin enda kapi juurde ja avasin selle. Võtsin sealt käteräti ning läksin pessu. Pärast seda tegin enda juustest tugeva krunni.

Lasin endale deodoranti ja otsisin siis koti seest riided välja. Panin need ilusti selga. Vormi sättisin kenasti kotti. Läksin siis peegli juurde endale meiki tegema. Riietusruumi sisenes meie treener. Ta rääkis meiega veidi juttu. Rääkis meile, mis on meie vead, mille kallal peaksime veel tööd tegema, lõpuks kiitis ta meid ka!

Y_large
Tumblr_mcaqushexg1resap9o1_500_large
5348004w_large

Läksime õega välja. Pistsin kilkama ja jooksin emmet kallistama, siis issit ja lõpuks ka vennat. ,, Väga tublisti mängisid ’’ märkis issi. ,, Te nägite mängu? ’’ pärisin. Kõik noogutasin. Naeratasin ja laususin ,, Nii hea on teid näha! ’’. ,, Meil teid ka! ’’ vastas emme. ,, Aga ärme kaota aega, te olete kindlasti näljased! Lähme kuskile sööma ’’ rääkis issi. ,, Sobib ’’ sõnasin selle peale ning me istusime autosse. ,, Kuhu me sõidame? ’’ ütles ka venna sõna sekka. ,, Ma ei tea. Alexis, Emily, öelge mingi söögikoht! ’’ lausus emme. ,, Eeh, ma nime ei mäleta, aga ma võin seletada, kuidas sinna saada! ’’ ütles Cassu ja hakkas siis seletama. Kakskümmend minutit hiljem, istusime me juba laua taga, ootasime toitu ja rääkisime juttu!
,, Kuna ta tagasi Eestisse lendate? ’’ uurisin. ,, No meie isaga lähme pooleteist nädala pärast ära, aga Kevin jääb kuuks siia! ’’ seletas emme. ,, Nii vähe oletegi siin! ’’ kurvastasin ma. ,, Aga me peame seda aega siis hästi ära kasutama! ’’ jätkasin naeratades. Kõik nõustusid selle ideega. Varsti saabusid meie toidud ja me saime sööma hakata. Kui söödud saime, jõime oma joogid juttu ajades lõpuni ning lahkusime restoranist. Issi viis meid autoga tädi juurde. Ise sõitsid nad hotelli. Ei hakkanud täna midagi koos ette võtma, sest meie Cassuga olime mängust väsinud ja emme, issi ning venna lennust.

Oma tuppa jõudes, esimese asjana viskasin ennast voodisse pikali. Lebotasin nii mõned minutid, kauem ei saanud, sest mu uksele kõlas koputus. ,, Sisse! ’’ hüüdsin. Tuppa astus Tessu. ,, No kuida mäng läks? ’’ päris ta. ,, Suht hästi, võitsime 2:1 ’’. ,, Tublid! Kes väravad lõid? ’’. ,, Mina ja Cassandra ’’ vastasin. ,, Kas see Cassandra, kellega me rannas kohtusime? ’’ uuris ta edasi. ,, Jap ’’ vastasin. ,, Olgu, aga ma ei sega sind siis rohkem, sa oled kindlasti väsinud ja tahad puhata! ’’ sõnas ta lahkelt. ,, Seda küll ’’ märkisin naeratus näol. Tüdruk lahkus. Tõusin voodist püsti ja läksin alla. Otsustasin veidike telekat vaadata.

Klõpsasin teleka käima ning uurisin mis saated tulevad, erinevatelt kanalitelt. Fox life’lt tulid ,, Meeleheitel koduperenaised ’’, aga kuna ma olin neid osi näinud vaatasin, mis teistelt kanalitelt tuleb. Päris mõtetud  saated tulid, seega panin ikkagi Fox life’le tagasi. Vaatasin mõned minutid seda, kuid siis rohkem ei viitsinud. Panin teleka kinni ja läksin oma tuppa tagasi. Tõmbasin enda trenni koti voodi peale ja hakkasin seda lahti pakkima. Vormi viskasin ma pessu, ülejäänud asjad panin oma kohtadele. Tõmbasin taskust telo välja ja vaatasin kella, 20:28. Olin päris väsinud ja tõmbasin tudukad selga. Avasin oma läpaka ja läksin facebooki, lugesin kähku oma teated ära ning lahkusin lehelt. Läksin hoopis twitterisse. Lugesin teiste tweeti ja lõpuks tweetisin ise ka :

Mäng läks hästi : ) võitsime 2:1 #jalka

Emme, issi ja venna tulid Inglismaale, mulle ja õele külla! :D #wiiii

Nii väsinud olen -.- varsti tuttu, vahetpole, et kell nii vähe.

Lähen chekkan spordiuudised üle ja siis sleepi :d #gn

Logisin ennast siis twitterist välja ning avasin spordi uudised. Kohe jäi mulle silma üks uudis... 

No comments:

Post a Comment