Friday, November 9, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 17OSA

Eelmises : 


,, Kas keegi ujuma viitsib tulla? ’’ uuris Emmu meilt. ,, Mina tulen! ’’ kilkas Kadi. ,, Tessu? ’’ päris Emmu. ,, Mm, ma ei tea ’’ vastas tüdruk kahtlevalt. ,, Tule noh! Lexi tuleb ka ju! ’’ rääkis Kadi. ,, Tulen ka w? ’’ pärisin naljakalt. ,, Mh, ei hakka sina ka nüüd! ’’ pahandas Kadi. ,, Tsauu! ’’ hüüdis keegi meile ...




Edasi : 


 ,, Tsauu! ’’ hüüdis keegi meile. Tõstsin veidi oma pead, kuid päike paistis mulle täpselt silma. Panin käe varjuks ette, et näha, kes meid tervitas. Seal oli Cassu ja veel kolm tüdrukut. Nad olid trennist. Need Cassu uued sõbrad. Ei tervitanud teda vastu. Mul ei ole ta vastu midagi, ta on mu õde ju, aga mulle ta sõbrad eriti ei meeldi, sest tavaliselt ei meeldi mina neile ka! ,,Tsaujou! Mina olen Annu! ’’ hüüdis mingi blond tips. ,, Tema on Camme ’’ näitas näpuga ühe tumedate juustega tüdruku peale ,, ja tema Amy ’’ jätkas ta viibates ühe heledama peaga tüdruku peale. ,, Kadi! ’’ tutvustas energiliselt Kadi ennast. ,, Tema on Emmu ja tema Tessu ’’ rääkis Cassu teiste tüdrukute eest. ,, Võib ühineda teiega? ’’ uuris Camme. Kõik olid minu juba ära unustanud nagu näha! ,, Ja ’’ oli Kadi nõus. Ka Emmu ja Tessu nõustusid temaga. ,, Lexi ..? ’’ päris Cassu. ,, Lexi – Sexi! ’’ hakkas see blond naerma. Tõusin püsti. ,, Armas ’’ märkisin sarkasmiga ja juba kõndsin ma rannabaari poole. Ostsin sealt endale ühe kokteili ja hakkasin seda alla kulistama.

Minu kõrvale istus Emmu. Pööritasin silmi selle peale. ,, Kadi ja Tessu läksid nendega kaasa, šhoppama vist ’’ ütles ta tagasihoidlikult. ,, Miks ma küll ei imesta! ’’ vastasin sarkasmiga. ,, Ja sina, miks sina ei läinud? ’’ uurisin. ,, Sest ma pidin sinuga päeva veetma ja ma kavatsen ka seda teha! ’’. Ohkasin ja saatsin talle siis kerge naeratuse. ,, Võib – olla tahad sa sellest rääkida? ’’ uuris ta minult. ,, No mu õde on alati kõigiga läbi saanud, kellega ta tahab saada, kuid tihti unustab ta minu ära. See teeb mulle haiget, sest tegelt me ei veeda üldse palju aega koos, kuna me oleme õed ja me elame koos seega me peaks nagu koguaeg koos olema ju, aga me ei tee eriti palju asju koos ja iga päev võõrustume üksteisest aina rohkem ’’. ,, Äkki sa peaksid temaga rääkima? ’’ ,, Sellest ei oleks kasu! ’’ ,, Võib – olla räägin mina? ’’ ,, EI! ’’ oli mu kindel vastus. Tõusin ja jalutasin meie asjade juurde tagasi.

,, Tahad veel rannas olla? ’’ päris Emmu minult. Raputasin pead. ,, Arvasingi! Aga võib – olla läheks sinu juurde, teeks mõnusa filmi õhtu? ’’ ,, Kuule see on väga hea mõte! ’’ kilkasin. ,, Mu tädi ja ta mees lähevad täna ära ka ju! ’’ rääkisin veidi rahulikumalt. ,, Enam parem ei saaks ollagi ’’ naeris ta. Muigasin. ,, Aga paneme kähku asjad kokku ja käime veel veits linna peal ringi? ’’ laususin. ,, Sobib! ’’ sain vastuseks. Toppisin oma asjad kuidagi kotti ja tõmbasin kleidi selga. Kingad võtsin näpu otsa. Jalutasime liiva pealt minema ja panime kingad jalga. Suundusime bussiga kesklinna ja jalutasime seal veidi ringi. Kui kell oli juba pool seitse tiksunud, sõitsime Emmu poolt läbi. Ta võttis mõned vajalikud asjad ja me läksime edasi poodi. Ostsime igast komme, krõpse, cocat, mahla ja veidi alkot ka. Liikusime juba kassade poole, kui ma märkasin ühte tuttavat nägu. Seal oli Keku, ta käib meie trennis, ma olen temaga veidi suhelnud ka. ,, Keku! ’’ hüüdsin üle poe. Tüdruk keeras ennast minu poole, lehvitasin talle. Ta lehvitas vastu ja hakkas siis minu poole liikuma, läksin talle vastu. ,, Tsau ’’ naeratasin. ,, Tsau jah, miks sa täna trennis ei käinud? ’’ UPS! Omg, mul läks see täiesti meelest ju! Ma pean treenerile helistama! ’’. ,, Parem oleks ’’ sõnas ta. ,, Oota, mis mõttes? ’’ ,, No ta oli veidi pahane ’’ sain vastuseks. ,, Oih ’’ ütlesin vaikselt.
Keku hakkas juba ära minema, kui ma temalt korraga küsisin. ,, Sa minukale ei viitsi? ’’ uurisin. ,, Mm, ma arvan, et võib ikka, anna enda aadress, ma olen kella kaheksaks seal! ’’ naearatas ta. Andsin talle aadressi ja meie teed läksid lahku. 

,, Näe ma leidsin selle hea šhokolaadi! ’’ lausus Emily kommiriiuli vahelt välja koperdades. ,, Miks sa järjekorras pole? Sa pidid ju minema? ’’ ei mõistnud ta. ,, Aah, sorri. Ma jäin trennikaga juttu rääkima. Muide ma kutsusin tema ka! ’’ Vastuseks ta ainult naeratas ja me läksime kassa järjekorda. Tasusin arve ära ning me sõitsime minu juurde. Läksime majja sisse ning võtsime köögist mõned kausid ja klaasid. Siis läksime minu tuppa. Kallasime söögid kausidesse, klaasid sättisime lihtsalt ilusti laua peale. Kuulsin uksekella. Jooksin selle peale alla. Avasin ukse ja seal seisis Keku. Kutsusin ta muidugi sisse. Tutvustasin teda ka Emilyle. Liikusime ülesse minu tuppa tagasi ja panime tudukad selga. 

Y_large

Otsustasime esimese asjane endale küüned teha. Haarasime mu sahtlist küünelakid ning valisime endale vajalikud toonid. Kandsime kõige pealt küüntele aluslaki siis küünelaki, mis me välja olime valinud, tegime veel mõned mustrid ka peale ja kõige lõpuks pealislakk. Need tulid ilusad välja küll. Seni kuni küüned kuivasid, avasin enda läpaka. Logisin twitterisse, tegin mõned tweedid :

Norm day oli :d

Väike sleepover minukal @CEW @KertuL ’ ga : )

Lakkisime just küüned ära, päris nunnud tulid :3

Poest ostsime ka mõnusalt kraami kokku. Varsti hakkame õudukaid vaatama :pp

Lasin siis Keku korraks twitterisse ja pärast teda läks Emmu. Siis panime läpaka kinni. ,, Ma ei tea kuidas teiega on, kuid minu küüned on igastahes kuivad ’’ laususin oma küüsi näperdades. ,, Mul ka! ’’ kilkas Emmu. ,, Mul mitte! ’’ tegi Keku naljakalt kurba nägu. Hakkasime naerma. Emmu tegi temast pilti ja pani selle twitterisse. Ootasime seni, kuni Keku küüned ka ära kuivavad ja läksime siis alumisele korrusele filmi vaatama. Joogid ja söögid võtsime kaasa! Otsustasime alguses vaadata veits õutsamat filmi, selleks valisime ,, Unborn ’’.

Tõmbasime endale kõik tekid ümber ja hakkasime huviga filmi vaatama. See oli ikka haigelt creepy film. Pärast seda vaatasime veidi lõbusamat filmi ,, 27 dresses ’’. Päris nunnu film oli, selle filmi ajal jõudsime juba veidi juua ka. ,, Kuulge, me võiks joomamängu mängida! Ma võtsin selle kaasa! ’’ pakkus Keku. ,, Ja! ’’ oli Emmu kohe nõus, ka mina nõustusin. Läksime tagasi minu tuppa. Sättisime ennast kõik maha istuma ja alustasime mängu. Saime päris palju naerdud ja joodud. Kui mäng lõppes tegime suht paljudele veel pullikõnesid.

Vedelesime just maas ja naersime. Rääkisime igast lugusid, mis meiega juhtunud on. Kuulsime ukse pauku. Kõik lõpetasid kohe naeru ja jäid kuulama. Keegi kolistas koridoris ning siis tulid sammud trepist ülesse. ,, See on kindlasti kummitus! ’’ rääkis Keku naerdes. Muigasin. Tõusime püsti ja hiilisime mu toast välja. Trepist tuli ülesse õde. Ta oli seljaga meie poole. Kargasin talle selga. Kukkusime koos põrandale. Rullisin ennast tema pealt maha ning hakkasin kõvasti naerma. Cassu tõusis vaikselt püsti. ,, Täis oled v? ’’ küsis ta. Hakkasin veel hullemini naerma ja keerasin ennast kõhu peale. ,, Mida iganes ’’ torises ta pahaselt. ,, Ups! ’’ sõnasin ja naersin edasi. Keku ja Emmu tulid heitsid ennast minu kõrvale pikali ning naersid koos minuga. Tundsin kuidas uni vaikselt peale tikkus. Sulgesin silmad, kinni need jäidki. Kuidagi läbi une kuulsin veel kuidas Emmu hüüdis ,, Lexi tee silmad lahti! ’’, kuid see oli kõik. Ma olin täiesti audis.

Keerasin ennast, et küljepeal magada, kuid potsatasin hoopis kuskile kõvale pinnale. Avasin silmad ja nägin põrandat. Ma oli voodist alla lendand. Liigutasin ennast veidi ja kohe lõi pähe tugev valu. Oigasin. Tõusin siiski ja läksin kohe alla kööki. Keku tegutses seal. Ta tegi omletti. Läksin võtsin kapist rohud, lasin klaasi vett ning sõin tabletid alla. ,, Kus Emmu on? ’’ pärisin. ,, Ta pidi ära minema! ’’ sain vastuseks. ,, Miks? ’’ uurisin edasi. ,, Ta ei ütlend ’’ vastas tüdruk lühidalt ja tõstis mulle siis taldrikuga omleti ette. Hakkasin vaikselt sööma. Vaatasin köögi seinalt kella. See näitas 13:38. ,, Meil on täna ka trenn eksju? ’’ küsisin. Tüdruk noogutas. ,, Mis kell? ’’ ,, Seitse ’’. ,, Olgu ’’. Viisin enda ja Kertu nõud nõudepesumasinasse, sest olime mõlemad söömise lõpetanud. Läksime ülesse, Keku telo helises. Kohe ta jooksis oma koti juurde ja haaras sealt telefoni ning siis vastas kõnele. ,, Tsau ... um ja ... olgu ... aga ma võtan oma sõbranna ka kaasa ... ja, näeme. Tsauu! ’’.

,, Mu sõber Christian kutsus meid skeiti, lähme eksju!? ’’ ,, Ikka ’’ vastasin. ,, Lähme koristame ruttu veits ja siis paneme ennast valmis ning skeiti! ’’ jätkasin. ,, Sobib! ’’. Koristasime alguses alumiselt korruselt oma tekid ära ja mõned kausid ning siis minu toa. Hakkasime sättima. Panime pikemad riided selga, sest väljas oli tuuline. Õnneks väga kaua meil sättimisega ei läinud, sest meike me ei viitsinud teha, lisasime ainult mõned kihid ripsmetušši. 

Y_large

Minu
Tumblr_mbfs1yokfn1rrc81po1_500_large

Keku
Tumblr_mbfr9gicru1rfg5j6o1_250_large

Vaatasin ennast peeglist ja jäin tulemusega rahule. Lasin veel kiiresti mõned sortsud lõhna ja olin täiesti valmis. Lükkasin kähku raha, telo ja võtmed taskusse ning me läksime alla. Panime endale jalatsid jalga ja seadsime sammud skeidi poole ...

No comments:

Post a Comment