Thursday, November 1, 2012

Stars Can't Shine Without Darkness : 16OSA

Eelmises : 



Istusime laua taga ja sõime torti. Emmu rääkis, mis tema vahepeal teinud on ja millised hobid tal on ja kuidas tal koolis läheb, selline tüüpiline jutt, mida räägitakse, kui ammu näinud pole. ,, ... ’’ lausus vanaema korraga. ,, Ja vana vanaema ongi tagasi! ’’ ütles Cassu vaikselt sarkasmiga.




Edasi : 




,, Teata, kui ma täna turul käisin siis ma nägin ühtesid noori neiusi, kes kandsid mingeid pekipükse. Need olid hästi lühikesed ja kogu pekk oli näha ’’ lausus vanaema korraga. ,, Ja vana vanaema ongi tagasi! ’’ ütles Cassu vaikselt sarkasmiga. Hakkasime Emmuga naerma nagu lollakad, kuigi tegelt .. ilmselt me olemegi lollakad. Siis meenus mulle millised püksid mul jalas on. Proovisin neid istudes allapoole sikutada. Cassu ainult itsitas. Panin endale padja jalgade peale. ,, Mis sa sellest padjast sülle toppisid? ’’ ei mõistnud naine. ,, Külm hakkas .. veidi ’’ vastasin talle. ,, Ma võin akna kinni panna ’’ pakkus ta. ,, Ei ole vaja! ’’ vastasin. Tegelikult oli toas hirmus palav. ,, Ei noh, ma panen ikka ’’ ütles ta ja läks pani akna kinni, see veel puudus.

Rääkisime veidi veel juttu, aga siis otsustasime aeda minna. Selle idee pakkusin välja mina, kuna ma enam tõesti ei suutnud selles palavas toas istuda. Läksime tüdrukutega õue. Vanaema jäi kööki koristama. Jalutasime aias ringi ja uurisime igast taimi, mis naisel aias olid. Varsti oli aeg ka koju minna.

,, Mis sa homme teed? ’’ uurisin Cassult kui parajasti jalanõusid jalast ära võtsime. ,, Ma lähen Camme, Amy ja Annuga välja ’’. ,, Ma ei tea, kes need ongi, aga okei! ’’ vastasin. ,, Need on ... ’’ hakkas Cassu juba vastama. ,, Nobody care! ’’ segasin talle vahele ja jalutasin ülemisele korrusele. Sisenesin oma tuppa ja viskasin ennast voodile pikali. Mõtlesin, mida homme teha. Trenn hakkab meil alles kell viis, seega on mul kella kolmeni vähemalt aega. Šhoppama eriti ei viitsi minna, kuigi kunagi võiks minna küll. Kuskile lõbustusparki ka ei tahaks minna, sest homme pidi hästi kuum ilm olema, ma sulan seal ära ju. Randa .. randa võiks küll minna. Oligi asi otsustastud. Helistasin kohe Emmule. ( Mina : M Emmu : E ).

M : Tsau, kuule, kas sul on homseks plaanid tehtud?

E : Hei, veel mitte!

M : Okei, nüüd on! Tule homme kaheteistkümneks minukale ja võta kindlasti käterätt ja bikiinid kaasa, me lähme randa! Ma kutsun kaks enda sõbrannat veel.

E : Ok, emme.

 M : Totuuu! Aga davai tsau

E : Tsau

Panin kõne ära ja liikusin Tessu ukse taha. Koputasin uksele. ,, Sisssse! ’’ kostus tüdruku karjumine. Avasin ukse ja astusin sisse. ,, Kuule, mis sa homme teed? ’’ ,, Mm, ma ei tea veel ’’ sain vastuseks. ,, Randa viitsid, Kadiga? ’’ ,, Ikka, homme pidigi hästi soe ilm olema! ’’ rääkis ta energiliselt. ,, Siis on otsustatud. Ole kaheteistkümneks valmis! Ma kutsusin ühe oma sugulase ka! ’’ ,, Olgu nii! ’’ vastas ta mulle ja ma lahkusin tüdruku toast. Läksin alla elutuppa. Lülitasin teleka sisse. Klõpsasin igast kanaleid läbi. Suht mõtetud saated tulid igaltpoolt. Lõpuks jätsin ühele kanalile, kust tuli loodus saade. Vaatasin seda veidi aega, aga eriti kaua ei viitsinud kah.

Läksin oma tuppa ja panin läpaka käima. Logisin ennast msn’i ja twitterisse. Messis rääkisin veidike Mia ja veel osade sõpradega Eestist. Vennat kahjuks sees polnud. Twitteris tegin mõned tweedid :

Tore päev oli täna! : )

Jamaaa, @KevinT ei olegi msn’s -.-.-

Homme randa (Y)

Süvva saab kohe :d #õõõgard

Panin siis msn’s oleku eemal ja läksin alla sööma. Varsti olin oma toas jälle tagasi. Nägin, et emme oli mulle skypes kirjutanud. Skype logib ta mul automaatselt sisse. Avasin ta kirja.
Maria Thompson : Tuleme kahe nädala pärast Inglismaale.

Tuju muutus kohe protsendi võrra paremaks. Läksin sellest ka Cassule teatama. Kargasin ta tuppa koputamata minema. Ta rääkis telefoniga. Alguses sain temalt ühe pahase pilgu ja siis ütles ta mulle hääletult ,, Mine ära! ’’. Väljusin toast ning tõmbasin ukse enda järel pauguga kinni. Läksin enda tuppa. Kuna kell oli juba palju siis otsustasin magama minna.

* Hommik *

Kuulsin enda äratuskella. Panin selle kinni ja tõusin. Tõmbasin endale hommikumantli peale ja panin sussid jalga. Võtsin kiiresti kapist ka puhta pesu. Edasi liikusin ma vannituppa. Eemaldasin sussid, hommikumantli ja ülejäänud riided ning astusin dušši alla. Pärast dušši keerasin juuksed rätikusse. Keha kuivatasin ära. Panin siis pesu selga ja sidusin hommikumantli endale ümber. Tagasi oma tuppa jõudes, lülitasin ma läpaka käima. Seni kuni see käivitus tegin voodi korda. Istusin enda kirjutuslaua taha maha ja logisin msn’i. Läksin ka facebooki. Venna kirjutas mulle. Rääkisime temaga veidi aega juttu. Kui meie vestlus lõppes, hakkasin endale kapist riideid valima. Kui need leitud, sättisin ma need voodile laiali ning läksin alla sööma.

Tessu oli ka juba üleval ning sõi all. Jutustasime natuke aega. Kuulsime kuidas keegi tuleb trepist alla. Vaatasime trepi poole. Seal oli Cassu. ,, Tsauuu! Ma lähen linna! ’’ hüüdis ta meile ning läinud ta oligi. Tessu ainult turtsatas ja sõi oma toitu edasi. Läksin tagasi enda tuppa ja hakkasin juukseid kuivaks föönitama. Sellega lõpetatud, panin riidesse, siis tegin ka meigi ja soengu. Lisasin ka ehted ja lasin lõhna. Hakkasin asju kokku panema. Otsisin välja rätiku, bikiinid, päevituskreemi ja nii edasi vajalikud asjad, sättisin need kotti. Tegin twitteris ruttu ühe tweedi ja panin siis läpaka kinni :

Tibidega kehasid praadima :d

 ,, Lexi, oled valmis? ’’ uuris Tessu, kes oli just mu tuppa tulnud. Noogutasin ja naeratasin. Kuulsime uksekella. ,, Kadi! ’’ ,, Emmu! ’’ hüüdsime Tessuga samalajal. Hakkasime naerma ja jooksime alla. Avasime ukse ja nägime seal Kadit, kuid aiast astus sisse juba ka Emily. Tutvustasin teda ka teistele ja me läksime linna.

Y_large
Eye-eye-liner-make-up-favim.com-502667_large
282a41b8035e11e2b55e22000a1e9610_7_large

Alguses läksime poodi. Ostsin sealt endale pudeli veega ja jäätise. Otsustasime linna peal niisama veidike ringi käia ja lollitada, enne kui randa lähme, sest jah, aega meil on.

Tumblr_lq63b8wkiv1qde3yio1_500_large


Läksime mingile mänguväljakule ja istusime ühele pingile maha. Üle mänguväljaku, pingil istus mingi mees kellel olid prillid peas ja kes meid sõnaotseses mõttes pervas. Me lihtsalt haigelt irnusime seal. Vaatasin enda kõrvale. Seal oli mingi vanamees, kes meid ka pervas. Näitasin seda ka teistele. ,, Issand, mis täna kõigil viga on!? ’’ ütles Tessu pahaselt ja näitas sellele mehele fak*i. Nii palju kui ma Tessut tean, siis ta ei salli seda, kui teda passitakse või pikalt vaatama jäädakse. Vaatasin uuesti selle vanamehe suunas, kuid ta oli kadunud. Hakkasin jälle naerma, nagu lollakas. ,, Mis tal hakkas? ’’ ei saanud Kadi aru ja vaatas mind lollakalt. Tegelikult kõik vaatasid!

Lõpuks kui ma ka neile rääkisin, hakkasid ka nemad naerma, kuid mitte palju. Ega ma ei tea, miks see minujaoks nii naljakas oli, aga naer lihtsalt ei lõppenud! Istusime veel veidi aega pingil, kuid lõpuks siiski seadsime sammud ranna poole.

Rand oli suhteliselt täis. Kohtade otsimisega läks meil suht kaua aega. Nägime, kuidas mingi mees, naine ja nende laps pakkisid oma asjad kokku ning lahkusid rannast. Omastasime selle koha kohe ära. See oli suht inimeste keskel ka. Kuna teistel olid bikiinid riiete all, siis pidin ma üksi minema riideid vahetama. Otsisin selle kabiini ülesse ja sisenesin sinna. Õnneks järjekorda polnud. Vahetasin kähku riided ära ja läksin siis tagasi sinna, kus teisedki olid. Kõik kolm tüdrukut päevitasid. Ühinesin nendega. Keerasin ennast kõhu peale.

,, Kas keegi ujuma viitsib tulla? ’’ uuris Emmu meilt. ,, Mina tulen! ’’ kilkas Kadi. ,, Tessu? ’’ päris Emmu. ,, Mm, ma ei tea ’’ vastas tüdruk kahtlevalt. ,, Tule noh! Lexi tuleb ka ju! ’’ rääkis Kadi. ,, Tulen ka w? ’’ pärisin naljakalt. ,, Mh, ei hakka sina ka nüüd! ’’ pahandas Kadi. ,, Tsauu! ’’ hüüdis keegi meile ... 

No comments:

Post a Comment